Przetargi.pl
ROA.271.20.2014 Budowa kanalizacji sanitarnej w Skórzewie w ul. Wiosennej

Gmina Dopiewo ogłasza przetarg

  • Adres: 62-070 Dopiewo, ul. Leśna 1c
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 0618148331 w 34 , fax. 061 8148092
  • Data zamieszczenia: 2014-06-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Dopiewo
    ul. Leśna 1c 1c
    62-070 Dopiewo, woj. wielkopolskie
    tel. 0618148331 w 34, fax. 061 8148092
    REGON: 63125873800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.dopiewo.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    ROA.271.20.2014 Budowa kanalizacji sanitarnej w Skórzewie w ul. Wiosennej
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    3.1. Przedmiotem niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego jest budowa kanalizacji sanitarnej w Skórzewie w ul. Wiosennej. Niniejsze zamówienie obejmuje budowę kanalizacji , zgodnie z poniższym zakresem : - kanalizacja grawitacyjna : S39,9/39,8/39,7/39,6/39,5/39,4/39,3/39,2/39,1/39/40/41/42/43/43,1/43,2/44/45/46/47/47,1/47,2/47,3/48/49/50/51/51,1/51,2/51,3/52/53/54/54,1/54,2/54,3/55/56 - przyłącza : P330/329/328/327/326/325/324/323/321/320/319/318/317/277/278/279/280/281/282/283/284/285/286/287/288/289/290/291/292/293/294/295/296/297/298/299/300/301/302A/303A/304A/305/306/307/309/310/311/312/302/303/304/313/314/315/316. Na całej długości po robotach kanalizacyjnych oraz na długości przyłączy należy na szerokości wykopu należy pozostawić koryto głębokość 0,3 m od niwelety drogi, które należy uzupełnić tłuczniem naturalnym łamanym (drogowym) o frakcji 0-32mm wraz z dobiciem ciężkim walcem drogowym. 3.2. Przedmiotowe zadanie należy wykonać zgodnie z zakresem określonym w specyfikacji istotnych warunków zamówienia, dokumentacją projektową oraz wytycznymi specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych. Załączone do specyfikacji istotnych warunków zamówienia przedmiary robót należy traktować jako elementy dodatkowe (pomocnicze) , a nie służące do obliczenia ceny ofertowej. 3.3. Dodatkowe uwagi : -W kosztorysie ofertowym należy skalkulować monitorowanie sieci grawitacyjnej (z zapisem na płytę CD-R) tylko i wyłącznie w czasie obecności przedstawiciela przyszłego użytkownika lub inwestora. -Zasypki po robotach instalacyjnych w drogach należy zagęścić do współczynnik zagęszczenia nie mniejszego od 1,0 w skali Proctora do głębokości 0,6m od górnego poziomu zasypki w drogach o nawierzchni gruntowej jak i utwardzonej. W przypadku występowania wysokiego poziomu wód gruntowych pomiary współczynnika zagęszczenia gruntu należy odznaczać na bieżąco po dogęszczeniu każdej warstwy zasypowej o miąższości nie większej niż 0,4 m. W taki przypadku odwodnienie wykopu należy utrzymywać do momentu zakończenia zasypki kanalizacyjnej oraz zakończenia pomiarów współczynników zagęszczenia. -Wykonawca opracuje i uzgodni projekt organizacji ruchu na czas budowy. -Wykonawca pokrywa opłaty za składowanie ziemi z wykonanego koryta. -Wykonawca zobowiązany jest uzyskać zgodę Urzędu Gminy Dopiewo na zajęcia pasa drogowego oraz umieszczenia urządzeń w pasie drogi, na podstawie wydanego Wykonawcy pełnomocnictwa przez Wójta Gminy Dopiewo do reprezentowania Zamawiającego. Opłatę za zajęcia pasa drogowego ponosi Wykonawca. -Podczas robót należy nie dopuszczać do zanieczyszczenia pasa drogowego, który nie znajduje się w obrębie placu budowy określonego na podstawie decyzji na zajęcie pasa drogowego. Również w cenę oferty należy wkalkulować koszty związane z bieżącym utrzymaniem przejezdności odcinków dróg po których poruszają się pojazdy Wykonawcy(w czasie wzmożonych opadów atmosferycznych drogi gruntowe należy utwardzać poprzez gruzowanie ich gruzem pobudowanym o frakcji od 5-50mm.wolnym od zanieczyszczeń stałych (guma , pręty stalowe, szkło, gwoździe itp) W przypadku jego zanieczyszczenia należy niezwłocznie teren drogi posprzątać. Wszelkie szkody powstałe w wyniku zabrudzenia nawierzchni drogowej powstałe w związku z budowa kanalizacji ( w tym transportem i dowozem materiałów) odpowiadać będzie Wykonawca robót. W przypadku kiedy Wykonawca nie będzie się wywiązywał z bieżącego utrzymywania czystości nawierzchni lub przejezdności w czasie prowadzenia robót kanalizacyjnych Inwestor zleci zakres wnioskowanych prac firmie zewnętrznej a kosztami obciąży Wykonawcę lub wartość tych zobowiązań zostanie potracona z wystawianych przez wykonawcę faktur. -Tyczenie kanalizacji w terenie oraz odbiory robót będą dokonywane w obecności zarządcy drogi. O tyczeniu i odbiorach robót należy zawiadomić zarządcę drogi z 7 dniowym wyprzedzeniem. -W razie kolizji istniejących urządzeń energetycznych projektowaną inwestycją należy wystąpić do RD - Opalenica o wydanie warunków przebudowy kolidujących urządzeń. 3.4. Zakres prac będących przedmiotem niniejszego postępowania objęty jest decyzja pozwolenia na budowę. 3.5. Występujące w dokumentacji nazwy własne producentów lub wyrobów zostały użyte wyłącznie w celu wskazania założonego standardu przyjętych rozwiązań. Zamawiający dopuszcza ujęcie w ofercie, a następnie zastosowanie innych materiałów i urządzeń niż podane w dokumentacji technicznej pod warunkiem zapewnienia parametrów nie gorszych niż określone w tej dokumentacji. Pod pojęciem parametry nie gorsze Zamawiający rozumie parametry o co najmniej takich samych lub wyższych standardach jakościowych, niż wskazane w dokumentacji. 3.6. Wykonawca udzieli Zamawiającemu gwarancji i rękojmi na wszelkie prace , materiały i urządzenia na okres 36 miesięcy, licząc od dnia podpisania przez obie strony protokołu końcowego. Jeżeli na poszczególne materiały lub urządzenia udzielona jest gwarancja producenta na okres dłuższy niż 36 miesięcy , okres gwarancji udzielonej przez Wykonawcę odpowiada okresowi gwarancji udzielonej przez producenta. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45231300-8 Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków 1..Termin rozpoczęcia realizacji przedmiotu umowy ustala się na maksymalnie 2 dzień następujący po dniu przekazania placu budowy. 2. Termin zakończenia do 10.12.2014r. Za termin zakończenia przedmiotu umowy uważa się dzień otrzymania przez Zamawiającego pisemnego zawiadomienia, wystawionego na podstawie potwierdzonego przez inspektora nadzoru wpisu w dzienniku budowy. 3. Przedmiotowy zakres robót realizowany będzie w dwóch etapach: a) etap I - rozpoczęcie robót : wytyczenie w terenie, prace przygotowawcze w terminie do 10.08.2014r. b) etap II - pozostały zakres robót tj. roboty ziemne , montażowe, odtworzeniowe od 10.09.2014r. do 10.12.2014r.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452313008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://dopiewo.nowoczesnagmina.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach