Przetargi.pl
Rewitalizacja ul. Wspólnej w miejscowości Nacpolsk

Gmina Naruszewo ogłasza przetarg

  • Adres: 09-152 Naruszewo, Naruszewo 19A
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 23 663 10 51 , fax. 23 663 10 51 wew. 34
  • Data zamieszczenia: 2014-06-12
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Naruszewo
    Naruszewo 19A 19A
    09-152 Naruszewo, woj. mazowieckie
    tel. 23 663 10 51, fax. 23 663 10 51 wew. 34
    REGON: 13037827800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ugnaruszewo.bip.org.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Rewitalizacja ul. Wspólnej w miejscowości Nacpolsk
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania pn. Zagospodarowanie przestrzeni publicznej poprzez rewitalizację ul. Wspólnej w miejscowości Nacpolsk. Zakres inwestycji obejmuje przebudowę drogi gminnej położonej na działce numer ewidencyjny 28/2 w miejscowości Nacpolsk, gmina Naruszewo. Projektowana droga stanowi ciąg komunikacyjny w terenie zabudowanym osiedla mieszkaniowego. Początek projektowanej drogi znajduje się w km 0+000 na skrzyżowaniu z drogą powiatową nr 3067W Radzikowo - Sobanice - Nacpolsk, koniec na granicy pasa drogowego w km 0+318. 2. Stan istniejący. Odcinek początkowy do km 0+170 stanowi jezdnia o nawierzchni asfaltowej szerokości 6, 0 m z chodnikiem po lewej stronie (szerokości 2, 0 m z płytek betonowych 35x35x5 cm) oraz chodnikiem po prawej stronie (szerokości 1, 5 m z betonu grubości 5 cm). W dalszej części jezdnia o nawierzchni z betonu cementowego ma szerokość 3, 20 m. W obrębie tego odcinka drogi zlokalizowane są miejsca postojowe dla samochodów osobowych o nawierzchni z betonu cementowego. Po stronie prawej usytuowany jest chodnik szerokości 1, 50 m z płyt betonowych 50x50x7. Droga nie posiada kanalizacji deszczowej. Spływ wód opadowych odbywa się powierzchniowo na przyległy teren zieleni. W obrębie pasa drogowego zlokalizowane jest oświetlenie elektryczne. 3. Rozwiązania projektowe. 1) Zaprojektowano w I odcinku, tj. od km 0+026, 5 do km 0+170 jezdnię szerokości 5, 0 m dodatkowo z miejscami do równoległego parkowania szerokości 2, 5 m po stronie lewej oraz chodnik szerokości 2, 0 m strona lewa oraz 1, 50 m strona prawa. 2) Na II odcinku, tj. od km 0+170 do km 0+318 jezdnia posiadać będzie szerokość 5, 0 m i 1, 40 m chodnik strona prawa. Na części tego odcinka zlokalizowano 37 miejsc postojowych do prostopadłego parkowania o wymiarach 2, 50 m x 4, 80 m. W końcowym odcinku tej części drogi odtworzono miejsce do odbioru wód opadowych w postaci rowu odparowującego szerokości 3, 0 m i długości 22 m. 4. Zakres robót: 1) Roboty przygotowawcze: roboty pomiarowe, usunięcie humusu za pomocą spycharek, wywóz humusu; 2) Roboty rozbiórkowe: rozebranie obrzeży trawnikowych, krawężników betonowych oraz ław z betonu pod krawężnikami, rozebranie chodników z płyt betonowych oraz nawierzchni z mas mineralno - bitumicznych, frezowanie nawierzchni asfaltowych, rozebranie progów zwalniających, wywóz gruzu z rozbiórki; 3) Roboty ziemne; 4) Krawężniki i obrzeża; 5) Poszerzenie jezdni oraz istniejących miejsc postojowych: profilowanie i zagęszczanie podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni, mechaniczne wykonanie i zagęszczenie warstwy odsączającej z piasku na poszerzeniach przy użyciu walca wibracyjnego, grubość warstwy po zagęszczeniu 10 cm, warstwa podbudowy z kruszywa naturalnego (pospółka), grubość warstwy po zagęszczeniu 10 cm, warstwa podbudowy z kruszywa łamanego o uziarnieniu 0-31,5 mm, grubość warstwy po zagęszczeniu 20 cm; 6) Nawierzchnia: skropienie nawierzchni drogowych asfaltem, nawierzchnie z mieszanek mineralno - asfaltowych warstwa wyrównawcza, grubość warstwy po zagęszczeniu 3 cm (582, 80 m2), nawierzchnie z mieszanek mineralno - asfaltowych warstwa wiążąca, grubość warstwy po zagęszczeniu 4 cm (1 147, 00 m2), nawierzchnie z mieszanek mineralno - asfaltowych warstwa ścieralna, grubość warstwy po zagęszczeniu 4 cm (1 933, 50 m2); 7) Miejsca postojowe - nawierzchnia bitumiczna (163, 50 m2): skropienie nawierzchni drogowych asfaltem, nawierzchnie z mieszanek mineralno - asfaltowych warstwa wiążąca, grubość warstwy po zagęszczeniu 4 cm, nawierzchnie z mieszanek mineralno - asfaltowych warstwa ścieralna, grubość warstwy po zagęszczeniu 4 cm; 8) Miejsca postojowe - nawierzchnia z kostki betonowej: profilowanie i zagęszczanie podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni, mechaniczne wykonanie i zagęszczenie warstwy odsączającej z piasku na poszerzeniach przy użyciu walca wibracyjnego, grubość warstwy po zagęszczeniu 10 cm, warstwa podbudowy z kruszywa naturalnego (pospółka), grubość warstwy po zagęszczeniu 10 cm, warstwa podbudowy z kruszywa łamanego o uziarnieniu 0-31,5 mm, grubość warstwy po zagęszczeniu 20 cm, miejsca postojowe z kostki brukowej betonowej grubości 8 cm, kolorowej, układane na podsypce cementowo - piaskowej 3 cm, spoiny wypełniane piaskiem (444, 00 m2); 9) Chodniki (750, 50 m2): profilowanie i zagęszczanie podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni, mechaniczne wykonanie i zagęszczenie warstwy odsączającej z piasku na poszerzeniach przy użyciu walca wibracyjnego, grubość warstwy po zagęszczeniu 10 cm, warstwa podbudowy z kruszywa naturalnego (pospółka), grubość warstwy po zagęszczeniu 10 cm, warstwa podbudowy z kruszywa łamanego o uziarnieniu 0-31,5 mm, grubość warstwy po zagęszczeniu 10 cm, chodniki z kostki brukowej betonowej grubości 6 cm, kolorowej, układane na podsypce cementowo - piaskowej 3 cm, spoiny wypełniane piaskiem; 10) Progi zwalniające: warstwa podbudowy z kruszywa łamanego o uziarnieniu 0-31,5 mm, grubość warstwy po zagęszczeniu do 25 cm, nawierzchnia z kostki brukowej betonowej grubości 8 cm, kolorowej, układanej na podsypce cementowo - piaskowej 1:4, grubości 3 cm, spoiny wypełniane piaskiem; 11) Ściek: z kostki brukowej betonowej grubości 6 cm, kolorowej, układany na podsypce cementowo - piaskowej 1:4, grubości 3 cm, spoiny wypełniane piaskiem; 12) Regulacja pionowa pokryw studzienek dla urządzeń podziemnych; 13) Oznakowanie: oznakowanie pionowe (znaki zakazu, nakazu, ostrzegawcze, informacyjne), oznakowanie poziome jezdni farbą chlorokauczukową; 14) Powierzchnia chłonna umocniona włókniną syntetyczną; 15) Zieleń - wykonanie trawników dywanowych siewem z nawożeniem. 5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w projekcie budowlanym, projekcie stałej organizacji ruchu, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych oraz przedmiarze robót stanowiących Załączniki Nr 10 - 13 do SIWZ. 6. Przed przystąpieniem do wykonywania robót Wykonawca zobowiązany jest przedstawić Zamawiającemu zatwierdzony projekt czasowej organizacji ruchu. 7. Wykonawca zapewni kompleksową obsługę geodezyjną wykonywanych robót przez uprawnione służby geodezyjne, obejmującą wytyczenie oraz inwentaryzację powykonawczą. 8. Wykonawcy zaleca się na własną odpowiedzialność, koszt i ryzyko odwiedzenie i sprawdzenie miejsca robót oraz jego otoczenia w celu oceny czynników koniecznych do przygotowania oferty i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego (nie jest to warunek uczestnictwa w postępowaniu). Wizja na terenie robót nie będzie organizowana przez Zamawiającego. 9. Wykonawca zobowiązany jest udzielić gwarancji jakości na zrealizowany przedmiot zamówienia na wykonane roboty budowlane oraz zastosowane materiały 60 miesięcy liczone od daty końcowego odbioru robót budowlanych i podpisania (bez uwag) protokołu końcowego. 10. Zamawiający posiada zgłoszenie właściwemu organowi zamiaru wykonania przebudowy drogi gminnej zlokalizowanej w miejscowości Nacpolsk z dn. 28.10.2013 r. wraz z potwierdzeniem, że organ nie wniósł sprzeciwu wobec zgłoszonego zamiaru wykonania robót budowlanych z dn. 25.11.2013 r. (AB.6743.1084.2013). 11. Warunki realizacji robót: a) Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z zapisami SIWZ, projektem budowlanym, projektem stałej organizacji ruchu, przedmiarami robót, specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót, obowiązującymi normami, warunkami technicznymi wykonania robót, wiedzą i sztuką budowlaną, przepisami w zakresie bezpieczeństwa i higieny pracy, przepisami przeciwpożarowymi, stosując się do poleceń Inspektora nadzoru inwestorskiego. b) Wykonawca przed wbudowaniem materiałów zobowiązany jest do przedstawienia Inspektorowi nadzoru dokumentów potwierdzających parametry tych materiałów w celu dokonania kontroli. c) Wykonawca ma obowiązek zorganizować i przeprowadzić roboty w sposób bezpieczny, nie stwarzający zagrożenia dla osób przebywających na terenie inwestycji, zgodny z załączoną informacją dotyczącą bezpieczeństwa i ochrony zdrowia. d) Wykonawca wykona przedmiot umowy z materiałów własnych. e) Wykonawca po podpisaniu umowy, w terminie 7 dni roboczych, przedłoży Zamawiającemu do akceptacji harmonogram rzeczowo - finansowy uwzględniający terminy realizacji poszczególnych etapów prac, który będzie stanowił załącznik do umowy. f) Zamawiający, do użytku własnego, zastrzega sobie prawo żądania od Wykonawcy powykonawczego zestawienia kosztów i ewentualnie innych zestawień powykonawczych, rzeczowo - finansowych, wymaganych np. przez instytucje dofinansowujące realizację zadania. 12. Zamawiający dopuszcza możliwość zaoferowania materiałów równoważnych w stosunku do określonych w dokumentacji projektowej, tzn. nie gorszych, niż wskazane w opisie przedmiotu zamówienia, przy czym nie mogą być one o parametrach gorszych, niż parametry materiałów wskazanych przez Zamawiającego w projekcie, przedmiarze, szczegółowych specyfikacjach technicznych. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. W takiej sytuacji Zamawiający wymaga złożenia stosownych dokumentów potwierdzających parametry tych materiałów. Wszelkie materiały określone w dokumentacji, pochodzące od konkretnych producentów, określają minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe, jakim muszą odpowiadać materiały, aby spełnić wymagania stawiane przez Zamawiającego. Użyte w dokumentacji przetargowej nazwy materiałów nie są obowiązujące i należy przyjąć, iż stanowią wskazania/propozycje i mają na celu jedynie doprecyzowanie poziomu oczekiwań Zamawiającego w stosunku do określonego rozwiązania. Wyroby budowlane, które będą używane do realizacji przedmiotu zamówienia muszą spełniać wymagania wynikające z przepisów prawa, w tym w szczególności ustawy z dnia 16.04.2004 r. o wyrobach budowlanych oraz ustawy z dnia 07.07.1994 r. Prawo budowlane
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452331206
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wysokość wadium: Wykonawca przystępujący do udziału w postępowaniu zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości - 10 000, 00 zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych zero groszy). 2. Forma wadium: 1) Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 roku o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 z późn. zm.). 2) Wykonawca wnoszący wadium w formie, która ze względu na obowiązujące przepisy może zostać wystawiona jako terminowa (np. gwarancja ubezpieczeniowa), jest zobowiązany do niezwłocznego przedłużenia jej ważności w przypadku, gdy będą tego wymagały warunki prowadzonej procedury zamówienia. 3. Termin i miejsce wniesienia wadium 1) Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. Termin ten uważa się za zachowany, gdy wadium wniesione w pieniądzu, zgodnie z art. 45 ust. 7 ustawy Pzp zostanie wpłacone przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego i znajdzie się na tym rachunku przed upływem terminu składania ofert. 2) Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego prowadzony przez Mazowiecki Bank Spółdzielczy w Łomiankach Oddział w Naruszewie, nr rachunku 49 8009 1017 0040 1661 9004 0015. Na dowodzie wpłaty należy określić nazwę postępowania, na które wnoszone jest wadium. 3) Kserokopię dowodu wpłaty należy załączyć do oferty. Dowodem wniesienia wadium będzie potwierdzony przez bank odcinek polecenia dokonania przelewu lub wydruk przelewu elektronicznego. 4) Wadium wnoszone w formie innej niż pieniądz, należy załączyć do oferty w postaci oryginału dokumentu (w celu możliwości jego zwrotu lub zatrzymania) oraz w formie kserokopii dokumentu potwierdzonej za zgodność z oryginałem. 5) Wadium wniesione przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia może być wniesione przez jednego z Wykonawców lub pełnomocnika. 6) Gwarancje ubezpieczeniowe lub gwarancje bankowe oraz poręczenia złożone jako zabezpieczenie wadium, muszą posiadać okres ważności nie krótszy niż okres związania ofertą oraz umożliwiać Zamawiającemu otrzymanie określonej kwoty wadium bez jakichkolwiek warunków wstępnych i na jego pierwsze wezwanie. 7) Nie wniesienie wadium w wymaganym terminie, wymaganej wysokości i formie, skutkuje wykluczeniem Wykonawcy z postępowania. 4. Zwrot wadium 1) Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. 2) Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 3) Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 4) Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium, po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, jeżeli w wyniku ostatecznego rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 5. Zatrzymanie wadium 1) Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami w sytuacjach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp, tj.: a) gdy w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy Wykonawca nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, lub pełnomocnictw chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie, b) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, c) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, d) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ugnaruszewo.bip.org.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach