Przetargi.pl
REWITALIZACJA STAREGO MIASTA W SANDOMIERZU-BULWAR PIŁSUDSKIEGO współfinansowana ze środków Unii Europejskiej w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Świętokrzyskiego na lata 2007 - 2013

Gmina Miejska Sandomierz ogłasza przetarg

  • Adres: 27-600 Sandomierz, Plac Poniatowskiego 3
  • Województwo: świętokrzyskie
  • Telefon/fax: tel. 015 6440100 , fax. 015 6440100
  • Data zamieszczenia: 2009-06-24
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miejska Sandomierz
    Plac Poniatowskiego 3 3
    27-600 Sandomierz, woj. świętokrzyskie
    tel. 015 6440100, fax. 015 6440100
    REGON: 83040992700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.sandomierz.pl/przetargi
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    REWITALIZACJA STAREGO MIASTA W SANDOMIERZU-BULWAR PIŁSUDSKIEGO współfinansowana ze środków Unii Europejskiej w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Świętokrzyskiego na lata 2007 - 2013
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlano-remontowych zgodnie z Decyzją pozwolenia na budowę Nr 575/08 z dnia 19.12.2008 r. (znak: AB.XII.S-rz.7351/1a/12586/555/08), wydaną przez Starostę Sandomierskiego oraz dokumentacją projektową sporządzoną dla przedmiotowej inwestycji. Podstawowy zakres robót do wykonania obejmuje: 1. Pogłębienie kanału portowego. 2. Wyburzenie istniejącego na terenie Bulwaru budynku (baraku) klubu wodnego L.O.K. i w jego miejsce wybudowanie nowego, informacyjno-rekreacyjnego Budynku Sportów Wodnych wraz z tarasem, umieszczonego na słupach o konstrukcji żelbetowej monolitycznej z elementami stalowymi, o następujących gabarytach: > powierzchnia zabudowy: 435,0 m2 (budynek: 279,7m2), > powierzchnia użytkowa: 155,2m2, > powierzchnia netto: 230,4m2 (340,4 m2 z tarasem - galeria), wyposażonego w instalacje: >wodno-kanalizacyjną, >wentylacji mechanicznej, >elektryczną, >telefoniczną, >odgromową, >monitoringu, >sygnalizacji napadu i włamania, >CCTV wraz z wykonaniem prac budowlanych wokół budynku i infrastruktury technicznej. 3. Zagospodarowanie nadbrzeża Wisły oraz stworzenie nowych obszarów o charakterze sportowo- rekreacyjnym: 3.1. Parkingi wraz z drogami dojazdowymi. 3.2. Przystań (port) sprzętu pływającego, którą tworzyć będą zacumowane do brzegu - modułowe pomosty pływające, zbudowane z pływaków. 3.3. Przeprawa promowa dla umożliwienia komunikacji pomiędzy zachodnią i wschodnią częścią Bulwaru. 3.4. Stanowiska postojowe Sandomierskiej Żeglugi Pasażerskiej. 3.5. Dwa slipy - pochylnie do spuszczania na wodę i wyciągania z niej łodzi. 3.6. Plac zabaw dla dzieci. 3.7. Dwie bliźniacze i symetryczne części wypełnione żywopłotem z ligustry pospolitego o wys. do 80 cm, tworzącym formę labiryntu. 3.8. Scena plenerowa w formie okrągłego utwardzonego placu. 3.9. Łąka kwietna trawnik, uformowany na wyprofilowanym stoku terenu. 3.10. Trawniki strzyżone. 3.11. Strzyżona aleja z klonów pospolitych. 3.12. Zmodernizowany plac portowy. 3.13. Plac wielofunkcyjny. 3.14. Boskiet (gaik) - kwadratowy lasek uformowany z nasadzonych na regularnej siatce. 3.15. Nasadzenia drzew. 3.16. Pomost ruchomy wielofunkcyjny. 3.17. Promenada równoległa do brzegu Wisły. Szczegółowy zakres i warunki wykonania robót budowlanych, będących przedmiotem zamówienia, określają: >Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych, > Projekt budowlany i projekty wykonawcze wraz z uzgodnieniami i pozwoleniami, > Przedmiary robót, > Informacja Dotycząca Bezpieczeństwa i Ochrony Zdrowia, stanowiące integralne części SIWZ
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wadium- nie wymagane
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawcy ubiegający się o zamówienie publiczne muszą spełniać niżej wymienione warunki udziału w postępowaniu: 1. posiadać uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności oraz nie podlegać wykluczeniu na podstawie art. 24 Ustawy z dnia 29.01.2004 r. Prawo Zamówień Publicznych. 2. posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponować potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania niniejszego Zamówienia lub przedstawić pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania Zamówienia. W szczególności Wykonawca musi spełniać następujące warunki: (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego Zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców oceniany ich będzie łączny potencjał techniczny i kadrowy oraz łączne kwalifikacje i doświadczenia) a) posiadać przeciętne zatrudnienie w okresie ostatnich trzech lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, w ilości zatrudnionych pracowników, co najmniej średniorocznie 50. b) posiadać przeciętną liczebność personelu kierowniczego w okresie ostatnich trzech lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, w wysokości co najmniej średniorocznie 10 osób. c) dysponować następującymi narzędziami i urządzeniami, które wykaże Wykonawca, w tym co najmniej: Lp. OPIS (Typ/Producent/Model) Minimalna ilość sztuk 1. Pogłębiarka ssąco-refulująca 150m3/h -1szt 2. Samochody samowyładowcze do 5 t -2szt 3. Samochody samowyładowcze 15-20 t -1szt 4. Samochody skrzyniowy 5-10 t -2szt 5. Żuraw samochodowy 12-15t -1szt 6. Ciągnik kołowy 55-63kW 75-85KM -1szt 7. Koparka jednonacz.koł.0,25 m3 -2szt 8. Koparka gąsienicowa 0,60 m3 -1szt 9. Spycharka gąsienicowa 100 KM -1szt 10. Węzeł betoniarski -1szt 11. Pompa do betonu z ruroc. 20 m - 60m3/h -1szt 12. Betoniarki o poj. 150 l -2szt 13. Piła motorowa łańcuchowa 4,2KM -2szt 14. Spawarka elektr.wirująca 300 A -1szt d) wskazać do uczestniczenia w wykonaniu niniejszego zamówienia następujące osoby/podmioty wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, wykształcenia i doświadczenia, niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywania przez nich czynności. > Przedstawiciel Wykonawcy - niniejsza osoba musi posiadać wykształcenie wyższe oraz doświadczenie i kwalifikacje:, co najmniej 3 lata w zarządzaniu projektami np. jako Kierownik Projektu lub Kierownik Zespołu (lub równoważne stanowisko np. Przedstawiciel Zamawiającego) > Kierownik Budowy - niniejsza osoba musi posiadać uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności konstrukcyjno-budowlanej oraz praktykę zawodową wynoszącą minimum 5 lat i obejmującą wykonanie, co najmniej 1-nej inwestycji o wartości brutto robót nie mniejszej niż 10 000 000,00 PLN, > Kierownik robót budowlanych - niniejsza osoba musi posiadać uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności konstrukcyjno-budowlanej oraz praktykę zawodową wynoszącą minimum 3 lata i obejmującą wykonanie co najmniej 1-nej inwestycji o wartości brutto robót nie mniejszej niż 5 000 000,00 PLN > Kierownik robót sanitarnych - niniejsza osoba musi posiadać uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń: wodociągowych i kanalizacyjnych, cieplnych, wentylacyjnych i gazowych oraz praktykę zawodową wynoszącą minimum 5 lat i obejmującą wykonanie co najmniej 2-ch inwestycji, w tym przynajmniej jednej o wartości brutto robót nie mniejszej niż 800 000,00 PLN, > Kierownik robót elektrycznych i akpia - niniejsza osoba musi posiadać uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektroenergetycznych oraz praktykę zawodową wynoszącą minimum 5 lat i obejmującą wykonanie co najmniej 2-ch inwestycji, w tym przynajmniej jednej o wartości brutto robót nie mniejszej niż 800 000,00 PLN Osoby przewidziane przez Wykonawcę do pełnienia funkcji Kierownika Budowy i Kierowników robót, muszą posiadać aktualne zaświadczenia o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego (Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa). Jako lato praktyki zawodowej będą traktowane lata czynne zawodowo liczone od daty uzyskania uprawnień budowlanych do dnia otwarcia ofert udokumentowane potwierdzeniami od poprzednich zamawiających. e) wykonać w okresie ostatnich 5 lat, przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w okresie prowadzenia działalności, jako główny wykonawca, minimum jedno zadanie inwestycyjne w zakresie: rewitalizacja, zagospodarowanie terenu na cele turystyczne, rekreacyjno-sportowe wraz z obiektami kubaturowymi i tym podobne, o wartości brutto (wraz z podatkiem VAT) co najmniej 10 000 000,00 PLN, poparte referencjami poprzednich Zamawiających 3. Znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie niniejszego zamówienia. W szczególności Wykonawca musi spełniać następujące warunki (w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniana będzie ich łączna sytuacja ekonomiczna i finansowa - w tym celu dokumenty ma obowiązek złożyć ten lub ci z Wykonawców, którzy w imieniu wszystkich wykazywać będą spełnienie tego warunku): a) Wykonawca w każdym z ostatnich trzech lat obrotowych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, to w tym okresie osiągnął przychody netto ze sprzedaży w kwocie minimum 4 000 000,00 PLN. b) posiadać środki finansowe w wysokości co najmniej 1 000 000,00 PLN lub posiadać zdolność kredytową w wysokości co najmniej 1 000 000,00 PLN. c) posiadać ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę nie mniejszą niż 5 000 000, 00 PLN. Ocena spełniania przedstawionych powyżej warunków zostanie dokonana wg formuły: spełnia - nie spełnia. Wykonawca udzieli : 36 miesięcznej gwarancji na wykonane roboty, 12 miesięcznej na dostarczone urządzenia
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wypełniony formularz ofertowy wraz z załącznikiem. 2. Oświadczenie z art. 22 ust.1 ustawy-Prawo zamówień publicznych. 3. Informacja na temat przeciętnej liczby zatrudnionych pracowników. 4. Informację na temat przeciętnej liczebności personelu kierowniczego. 5. Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń którymi dysponuje wykonawca. 6. Ewentualne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego. 7. Wykaz osób/podmiotów które będą uczestniczyć w wykonaniu niniejszego zamówienia oraz opis doświadczenia zawodowego każdej z wymienionych osób wraz z dokumentami potwierdzającymi ich kwalifikacje niezbędne do wykonania zamówienia; kopie dołączonych dokumentów Wykonawca winien potwierdzić za zgodność z oryginałem. 8. Ewentualne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia. 9. Wykaz wykonanych usług/robót oraz dokumenty potwierdzające, że wykonane przez Wykonawców usługi/roboty zostały wykonane należycie. Zaleca się aby przedkładane dokumenty potwierdzające, że wykonane przez Wykonawców usługi/roboty zostały wykonane należycie muszą zawierać co najmniej: a. wskazanie, że Wykonawca składający ofertę w niniejszym postępowaniu, zrealizował usługi/roboty, których dokument dotyczą, b. wskazanie podmiot, na rzecz którego zrealizowane były usługi/roboty, c. wskazanie zakres usług/ robót, d. wskazanie wartości usług/robót, e. wskazanie daty wykonania (rozpoczęcia i ukończenia), f. wskazanie miejsca wykonania, g. opinię podmiotu wskazanego powyżej w p. (b.) stwierdzającą, że usługi./roboty zostały wykonane należycie. 10. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamowienia, dokument ustanawiający Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego. 11. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich), 12. Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert; (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich), 13. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 u.p.z.p., wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego Zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich), 14. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 u.p.z.p., wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego Zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich) 15. Rachunek zysków i strat oraz opinię biegłego rewidenta jeżeli sprawozdanie finansowe zgodnie z przepisami o rachunkowości podlega badaniu przez biegłego rewidenta, a w przypadku Wykonawców nie zobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego innych dokumentów określających przychody netto, zobowiązania i należności za okres ostatnich trzech lat obrotowych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - to za ten okres. 16. Informacja z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej , wystawiona nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, w którym posiadają rachunek, potwierdzające posiadanie środków finansowych w wymaganej wysokości lub posiadanie przez Wykonawcę zdolności kredytowej w wymaganej wysokości, 17. Polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę nie mniejszą niż 5 000 000 mln PLN. 18. Wyceniony przedmiar robót. 19. Wykaz części zamówienia przeznaczonych do podwykonania (jeżeli dotyczy)- na formularzu oferty 1.Stosownie do treści § 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy oraz form w jakich te dokumenty mogą być składane, jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa powyżej w: 1) pkt. 12,13 i 15- w części -Dokumenty wymagane od wykonawców- składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; b) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; c) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie 2) pkt. 14- w części- Dokumenty wymagane od wykonawców- składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4-8 u.p.z.p 2. Na podstawie powołanego powyżej rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów, dokumenty o których mowa w ppkt.1 a i c oraz ppkt.2 powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Natomiast dokument, o którym mowa powyżej w ppkt. 1b powinny być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 3. Stosownie do treści § 2 ust. 3 powołanego powyżej rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów, jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej w pkt. 1 ppkt.1 lit.a,b,c oraz w ppkt.2 zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Postanowienia pkt. 2 stosuje się odpowiednio. Brak jakiegokolwiek dokumentu skutkuje wykluczeniem Wykonawcy z niniejszego postępowania, a w konsekwencji odrzuceniem oferty tego Wykonawcy, stosownie do odpowiednich postanowień niniejszych Instrukcji, z zastrzeżeniem art.26 ust. 3 i 4

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.um.sandomierz.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach