Przetargi.pl
REWITALIZACJA STAREGO MIASTA W SANDOMIERZU - BULWAR PIŁSUDSKIEGO współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Świętokrzyskiego na lata 2007 - 2013

Gmina Miejska Sandomierz ogłasza przetarg

  • Adres: 27-600 Sandomierz, Plac Poniatowskiego 3
  • Województwo: świętokrzyskie
  • Telefon/fax: tel. 015 6440100 , fax. 015 6440100
  • Data zamieszczenia: 2009-05-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miejska Sandomierz
    Plac Poniatowskiego 3 3
    27-600 Sandomierz, woj. świętokrzyskie
    tel. 015 6440100, fax. 015 6440100
    REGON: 83040992700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.sandomierz.pl/przetargi
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    REWITALIZACJA STAREGO MIASTA W SANDOMIERZU - BULWAR PIŁSUDSKIEGO współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Świętokrzyskiego na lata 2007 - 2013
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlano-remontowych zgodnie z Decyzją pozwolenia na budowę Nr 575)08 z dnia 19.12.2008 r. (znak: AB.XII.S-rz.7351)1a)12586)555)08), wydaną przez Starostę Sandomierskiego oraz dokumentacją projektową sporządzon
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wadium - 300 000 PLN
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawcy ubiegający się o zamówienie publiczne muszą spełniać niżej wymienione warunki udziału w postępowaniu: 1.posiadać uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności oraz nie podlegać wykluczeniu na podstawie art. 24 Ustawy z dnia 29.01.2004 r. Prawo Zamówień Publicznych. 2.posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponować potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania niniejszego Zamówienia lub przedstawić pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania Zamówienia. W szczególności Wykonawca musi spełniać następujące warunki: (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego Zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców oceniany ich będzie łączny potencjał techniczny i kadrowy oraz łączne kwalifikacje i doświadczenia) a)posiadać przeciętne zatrudnienie w okresie ostatnich trzech lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, w ilości zatrudnionych pracowników, co najmniej średniorocznie 50. b)posiadać przeciętną liczebność personelu kierowniczego w okresie ostatnich trzech lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, w wysokości co najmniej średniorocznie 10 osób. c)dysponować następującymi narzędziami i urządzeniami, które wykaże Wykonawca, w tym co najmniej: Lp. OPIS (Typ/Producent/Model) Minimalna ilość sztuk 1. Pogłębiarka ssąco-refulująca 150m3/h- 1; 2. Samochody samowyładowcze do 5 t -2; 3. Samochody samowyładowcze 15-20 t -1; 4. Samochody skrzyniowy 5-10 t -2; 5. Żuraw samochodowy 12-15t -1; 6. Ciągnik kołowy 55-63kW 75-85KM- 1; 7. Koparka jednonacz.koł.0,25 m3- 2; 8. Koparka gąsienicowa 0,60 m3- 1; 9. Spycharka gąsienicowa 100 KM- 1; 10. Węzeł betoniarski -1; 11. Pompa do betonu z ruroc. 20 m - 60m3/h- 1; 12. Betoniarki o poj. 150 l -2; 13. Piła motorowa łańcuchowa 4,2KM -2; 14. Spawarka elektr.wirująca 300 A -1; d)wskazać do uczestniczenia w wykonaniu niniejszego zamówienia następujące osoby/podmioty wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, wykształcenia i doświadczenia, niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywania przez nich czynności. > Przedstawiciel Wykonawcy - niniejsza osoba musi posiadać wykształcenie wyższe oraz doświadczenie i kwalifikacje:, co najmniej 3 lata w zarządzaniu projektami np. jako Kierownik Projektu lub Kierownik Zespołu (lub równoważne stanowisko np. Przedstawiciel Zamawiającego) > Kierownik Budowy - niniejsza osoba musi posiadać uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności konstrukcyjno-budowlanej oraz praktykę zawodową wynoszącą minimum 5 lat i obejmującą wykonanie, co najmniej 1-nej inwestycji o wartości brutto robót nie mniejszej niż 10 000 000,00 PLN, > Kierownik robót budowlanych - niniejsza osoba musi posiadać uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności konstrukcyjno-budowlanej oraz praktykę zawodową wynoszącą minimum 3 lata i obejmującą wykonanie co najmniej 1-nej inwestycji o wartości brutto robót nie mniejszej niż 5 000 000,00 PLN, > Kierownik robót sanitarnych - niniejsza osoba musi posiadać uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń: wodociągowych i kanalizacyjnych, cieplnych, wentylacyjnych i gazowych oraz praktykę zawodową wynoszącą minimum 5 lat i obejmującą wykonanie co najmniej 2-ch inwestycji, w tym przynajmniej jednej o wartości brutto robót nie mniejszej niż 800 000,00 PLN > Kierownik robót elektrycznych i akpia - niniejsza osoba musi posiadać uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektroenergetycznych oraz praktykę zawodową wynoszącą minimum 5 lat i obejmującą wykonanie co najmniej 2-ch inwestycji, w tym przynajmniej jednej o wartości brutto robót nie mniejszej niż 800 000,00 PLN Osoby przewidziane przez Wykonawcę do pełnienia funkcji Kierownika Budowy i Kierowników robót, muszą posiadać aktualne zaświadczenia o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego (Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa). e)wykonać w okresie ostatnich 5 lat, przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w okresie prowadzenia działalności, jako główny wykonawca, minimum jedno zadanie inwestycyjne w zakresie: rewitalizacja, zagospodarowanie terenu na cele turystyczne, rekreacyjno-sportowe wraz z obiektami kubaturowymi i tym podobne, o wartości brutto (wraz z podatkiem VAT) co najmniej 10 000 000,00 PLN, poparte referencjami poprzednich Zamawiających 3. Znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie niniejszego zamówienia. W szczególności Wykonawca musi spełniać następujące warunki (w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniana będzie ich łączna sytuacja ekonomiczna i finansowa - w tym celu dokumenty ma obowiązek złożyć ten lub ci z Wykonawców, którzy w imieniu wszystkich wykazywać będą spełnienie tego warunku): a)Wykonawca w każdym z ostatnich trzech lat obrotowych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, to w tym okresie osiągnął przychody netto ze sprzedaży w kwocie minimum 4 000 000,00 PLN. b)posiadać środki finansowe w wysokości co najmniej 1 000 000,00 PLN lub posiadać zdolność kredytową w wysokości co najmniej 1 000 000,00 PLN. c)posiadać ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę nie mniejszą niż 5 000 000,00 PLN. Ocena spełniania przedstawionych powyżej warunków zostanie dokonana wg formuły: spełnia - nie spełnia. Wykonawca udzieli 36 miesięcznej gwarancji na wykonane roboty
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Wypełniony formularz ofertowy wraz z załącznikiem. 2.Oświadczenie z art. 22 ust.1 ustawy-Prawo zamówień publicznych. 3.Informacja na temat przeciętnej liczby zatrudnionych pracowników. 4. Informację na temat przeciętnej liczebności personelu kierowniczego. 5. Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń którymi dysponuje wykonawca. 6. Ewentualne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego. 7.Wykaz osób/podmiotów które będą uczestniczyć w wykonaniu niniejszego zamówienia oraz opis doświadczenia zawodowego każdej z wymienionych osób wraz z dokumentami potwierdzającymi ich kwalifikacje niezbędne do wykonania zamówienia; kopie dołączonych dokumentów Wykonawca winien potwierdzić za zgodność z oryginałem. 8.Ewentualne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia. 9.Wykaz wykonanych usług/robót oraz dokumenty potwierdzające, że wykonane przez Wykonawców usługi/roboty zostały wykonane należycie. Zaleca się aby przedkładane dokumenty potwierdzające, że wykonane przez Wykonawców usługi/roboty zostały wykonane należycie muszą zawierać co najmniej: a.wskazanie, że Wykonawca składający ofertę w niniejszym postępowaniu, zrealizował usługi/roboty, których dokument dotyczą, b.wskazanie podmiot, na rzecz którego zrealizowane były usługi/roboty, c.wskazanie zakres usług/ robót, d.wskazanie wartości usług/robót, e.wskazanie daty wykonania (rozpoczęcia i ukończenia), f.wskazanie miejsca wykonania, g.opinię podmiotu wskazanego powyżej w p. (b.) stwierdzającą, że usługi./roboty zostały wykonane należycie. 10.W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamowienia, dokument ustanawiający Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego. 11. Dowód wniesienia wadium. 12.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich), 13.Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert; (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich), 14.Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 u.p.z.p., wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego Zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich), 15.Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 u.p.z.p., wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego Zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich) 16.Rachunek zysków i strat oraz opinię biegłego rewidenta jeżeli sprawozdanie finansowe zgodnie z przepisami o rachunkowości podlega badaniu przez biegłego rewidenta, a w przypadku Wykonawców nie zobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego innych dokumentów określających przychody netto, zobowiązania i należności za okres ostatnich trzech lat obrotowych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - to za ten okres. 17.Informacja z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej , wystawiona nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, w którym posiadają rachunek, potwierdzające posiadanie środków finansowych w wymaganej wysokości lub posiadanie przez Wykonawcę zdolności kredytowej w wymaganej wysokości, 18.Polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę nie mniejszą niż 5 000 000 mln PLN. 19.Wyceniony przedmiar robót. 20.Wykaz części zamówienia przeznaczonych do podwykonania (jeżeli dotyczy)- na formularzu oferty. 1.Stosownie do treści § 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy oraz form w jakich te dokumenty mogą być składane, jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa powyżej w: 1) pkt. 12,13 i 15- w części -Dokumenty wymagane od wykonawców- składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a)nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; b)nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; c)nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie 2) pkt. 14- w części -Dokumenty wymagane od wykonawców-składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4-8 u.p.z.p 2. Na podstawie powołanego powyżej rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów, dokumenty o których mowa w ppkt.1 a i c oraz ppkt.2 powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Natomiast dokument, o którym mowa powyżej w ppkt. 1b powinny być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 3. Stosownie do treści § 2 ust. 3 powołanego powyżej rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów, jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej w pkt. 1 ppkt.1 lit.a,b,c oraz w ppkt.2 zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Postanowienia pkt. 2 stosuje się odpowiednio. Brak jakiegokolwiek dokumentu skutkuje wykluczeniem Wykonawcy z niniejszego postępowania, a w konsekwencji odrzuceniem oferty tego Wykonawcy, stosownie do odpowiednich postanowień niniejszych Instrukcji, z zastrzeżeniem art.26 ust. 3 i 4

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.um.sandomierz.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach