Przetargi.pl
Rewitalizacja Pałacu Tyszkiewiczów-Potockich na terenie kampusu uniwersyteckiego przy Krakowskim Przedmieściu 32 w Warszawie w celu rozwoju funkcji edukacyjnych i kulturalnych obiektu

Uniwersytet Warszawski ogłasza przetarg

  • Adres: 00-927 Warszawa, ul. Krakowskie Przedmieście 26/28
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 022 5520360 , fax. 022 5522507
  • Data zamieszczenia: 2014-03-26
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Uniwersytet Warszawski
    ul. Krakowskie Przedmieście 26/28 26/28
    00-927 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 022 5520360, fax. 022 5522507
    REGON: 00000125800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.uw.edu.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Rewitalizacja Pałacu Tyszkiewiczów-Potockich na terenie kampusu uniwersyteckiego przy Krakowskim Przedmieściu 32 w Warszawie w celu rozwoju funkcji edukacyjnych i kulturalnych obiektu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest rewitalizacja Pałacu Tyszkiewiczów-Potockich na terenie kampusu uniwersyteckiego przy ul. Krakowskie Przedmieście 32 w Warszawie w celu rozwoju funkcji edukacyjnych i kulturalnych obiektu, zwana dalej również robotami. 2. Budynek, o którym mowa w ust. 1, jest wpisany do rejestru zabytków pod nr A-245 decyzją Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków z dnia 1.07.1965r. 3. Przedmiot zamówienia jest realizowany w ramach inicjatywy Jessica wdrażanej w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego na lata 2007-2013. Projekt Miejski współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego oraz budżetu państwa w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego na lata 2007-2013. 4. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych. 5. W związku z tym, każdą wyspecyfikowaną w SIWZ część (2 części) należy traktować jako oddzielny przedmiot zamówienia (oddzielne zamówienia), wszelkie zapisy znajdujące się w SIWZ dotyczące oferty należy rozumieć jako oferty częściowej. 6. Zamawiający podzielił zamówienia na dwie części: Część 1 - dotyczy robót wewnętrznych, w skład których wchodzi renowacja i prace konserwatorskie Sali Bilardowej, Sali Gościnnej, holu i klatki schodowej, zwaną dalej również częścią 1 oraz Część 2 - dotyczy robót zewnętrznych, w skład których wchodzi wymiana pokrycia dachu, stolarki, remont elewacji, kolorystyki, osuszenie ścian fundamentowych, remont przejazdu bramnego wraz z bramą i oświetleniem, konserwacja bramy wraz z elementami metalowymi, konserwacji elementów kamiennych i stolarki drzwiowej, remont opaski z płyt chodnikowych, montaż instalacji odgromowej i przeciwoblodzeniowej - zwaną dalej również częścią 2. 7. Zakres robót w części 1 obejmuje renowację i konserwację Sali Bilardowej, Sali Gościnnej i klatki schodowej wraz z instalacją p.poż., wymianę grzejników wraz z zasilającą instalacją c. o. w Sali Bilardowej, Gościnnej i Holu. 8. Zakres robót w części 2 obejmuje między innymi: 1) Osuszenie ścian fundamentowych, wykonanie izolacji poziomej i pionowej ścian fundamentowych metodami iniekcji krystalicznej i tradycyjną; 2) Wymianę pokrycia dachu, remont więźby dachowej, wymianę obróbek blacharskich; 3) Remont konserwatorski elewacji wraz z kolorystyką; 4) Wymianę odtworzeniową stolarki okiennej; 5) Konserwację przejazdu bramowego wraz z oświetleniem; 6) Konserwację bramy metalowej i innych elementów metalowych; 7) Ułożenie opaski z płyt chodnikowych; 8) Prace konserwatorskie elementów kamiennych i drewnianych; 9) Wykonanie instalacji odgromowej i instalacji przeciwoblodzeniowej. 9. Roboty w części 1 będą wykonywane na podstawie prawomocnych decyzji: a) Pozwolenie na wykonanie robót budowlanych nr 568/Ś/2013 z dnia 16.09.2013 r. b) Decyzji nr 85 R/13 z dnia 11.07.2013, Stołecznego Konserwatora Zabytków, 10. Roboty w części 2 będą wykonywane na podstawie prawomocnych decyzji: a) Pozwolenie na wykonanie robót budowlanych nr 739/Ś/2013 z dnia 05.12.2013 r; b) Decyzji nr 2385 N/13 z dnia 14.11.2013, Stołecznego Konserwatora Zabytków. 11. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla części 1 - stanowi Dokumentacja - Załącznik Nr 1 do Specyfikacji istotnych warunków zamówienia, zwanej dalej Specyfikacją lub SIWZ, dostępna na stronie internetowej zamawiającego. 12. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla części 2 - stanowi Dokumentacja - Załącznik Nr 2 do SIWZ, - dostępna na stronie internetowej zamawiającego. 13. Wykonawca zobowiązany jest do zgłoszenia Zamawiającemu wszelkich niezgodności w załączonej dokumentacji (zał. Nr 1 i 2 do SIWZ). Wprowadzanie zmian, bez zgody Zamawiającego, zostanie uznane za zmianę przedmiotu zamówienia i będzie skutkowało odrzuceniem oferty. 14. W przypadku, gdy Zamawiający dokonał opisu przedmiotu zamówienia w Dokumentacji, będącej załącznikiem do SIWZ (Załącznik Nr 1 i 2 do SIWZ) przez wskazanie znaków towarowych lub pochodzenia, wykonawcy zobowiązani są do oferowania materiałów/urządzeń określonych w dokumentacji lub równoważnych o parametrach tego typu, lecz nie gorszych od wskazanych. 15. Zaleca się dokonanie wizji lokalnej w miejscu realizacji przedmiotu zamówienia w celu uzyskania niezbędnych informacji dla poprawnego i kompletnego przygotowania oferty. Termin wizji lokalnej należy ustalić telefonicznie od poniedziałku do piątku w godzinach 10.00- 14.00 z nw. osobami: Panem Wojciechem Miksa tel. 606-288-043 lub Panią Danutą Balcerzak tel. (22) 55-22-512.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454530007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Każda oferta musi być zabezpieczona wadium na cały okres związania ofertą, w wysokości: 1) w przypadku Wykonawców składających ofertę na część 1: 40.000,00 zł (słownie: czterdzieści tysięcy złotych) lub równowartość tej kwoty wg średniego kursu NBP z dnia wniesienia wadium (jeżeli dzień wniesienia wadium wypada dla Zamawiającego w dniu ustawowo wolnym od pracy - stosuje się kurs z pierwszego dnia roboczego następującego po tym dniu. Dni robocze - dni od poniedziałku do piątku z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy, obowiązujących w Polsce). 2) w przypadku Wykonawców składających ofertę na część 2: 100.000,00 zł (słownie: sto tysięcy złotych) lub równowartość tej kwoty wg średniego kursu NBP z dnia wniesienia wadium (jeżeli dzień wniesienia wadium wypada dla Zamawiającego w dniu ustawowo wolnym od pracy - stosuje się kurs z pierwszego dnia roboczego następującego po tym dniu. Dni robocze - dni od poniedziałku do piątku z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy, obowiązujących w Polsce). 2. W przypadku wnoszenia wadium w formie pieniądza w tytule przelewu należy wpisać wadium i numer postępowania. 3. Wadium może być wniesione w następujących formach: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm.). 4. Wadium wnoszone w pieniądzu wnosi się wyłącznie przelewem na rachunek bankowy wskazany przez Zamawiającego. Nie jest dopuszczalna bezpośrednia wpłata kwoty wadium np. w kasie Zamawiającego lub banku. Zaleca się potwierdzenie kopi przelewu - za zgodność z oryginałem. 5. Wadium w pieniądzu należy wpłacić na konto Zamawiającego: Nr 12 1160 2202 0000 0001 5249 4191 z opisem tytułu przelewu: wadium i numer postępowania (na przelewach nr rachunku należy pisać w sposób ciągły - bez spacji). 6. Wadium wniesione przelewem na konto UW uznane będzie za wniesione w terminie, jeżeli przed terminem składania ofert konto Zamawiającego będzie uznane kwotą wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.uw.edu.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach