Przetargi.pl
REWITALIZACJA OSADY GMINNEJ WAŚNIÓW

Urząd Gminy w Waśniowie ogłasza przetarg

  • Adres: 27-425 Waśniów, Rynek 24
  • Województwo: świętokrzyskie
  • Telefon/fax: tel. 041 2646026 , fax. 041 2646028
  • Data zamieszczenia: 2014-08-13
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy w Waśniowie
    Rynek 24 24
    27-425 Waśniów, woj. świętokrzyskie
    tel. 041 2646026, fax. 041 2646028
    REGON: 00055135500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wasniow.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    REWITALIZACJA OSADY GMINNEJ WAŚNIÓW
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    I. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na: 1. Budowa muszli koncertowej wraz z instalacjami wewnętrznymi wod-kan i co, energii elektrycznej, przyłączami wod-kan, oraz drogą dojazdową i parkingiem na 20 miejsc postojowych na działkach ew. nr.: 232/4; 78/23; 78/24; 78/2; 2. Budowa parkingu przy GZOZ na 30 miejsc postojowych na działkach ew. nr: 4, 3/4 - 1280m2 w tym 728 m2 powierzchni utwardzonej asfalto - betonem + 552m2 opaski ziemnej z zielenią; 3. Budowa parkingu przy Szkole Podstawowej i Gimnazjum na 52 miejsca postojowe, oświetleniem i odprowadzeniem wód opadowych na działce ew. nr.5/4, 6/2, 7/1 - 4275m2 w tym 2900m2 powierzchni utwardzonej kostką + 1375m2 opasek ziemnych z zielenią; 4. Budowa parkingu przy Cmentarzu na 92 miejsc postojowych na działce ew. nr. 24/2 - 1834 m2 powierzchni utwardzonej ażurowymi elementami z betonu; 5. Budowa ul Wiprzka jednokierunkowej drogi dojazdowej do posesji wzdłuż cieku wodnego Wiprzka na działce ew. nr. 78/19 - droga jednokierunkowa, długość - 142mb, szerokość 3,00m, obustronne pobocze utwardzone powierzchniowo o szerokości 1,0m; 6. Budowa boiska sportowego na działce ew. nr. 78/24; 7. Budowa placu zabaw dla dzieci na działce ew. nr. 78/20; 8. Wymiana ogrodzenia zieleńca, nawierzchni alejek, wykonanie elementów drobnej architektury obudowa studni, wymiana ogrodzenia i konserwacja figurki, wiata przystankowa) na działce ew. nr. 23/2; 22; wymiana ogrodzenia przed budynkiem Urzędu Gminy na działkach ew.nr 224/4; 30/4; 9. Przebudowa ciągu pieszo jezdnego ul Zielonej w Waśniowie wraz z budową linii oświetleniowej na działkach ew. nr. 78/21; 78/24; 78/31; 78/32; 78/35; 78/38. Długość - 540mb; szerokość zmienna od 5,00m do 6,00m, powierzchnia jezdni 3540m2, chodnik o pow.1932m2; 10. Przebudowa ciągu pieszo jezdnego ul Zielonej Rzecznej w Waśniowie wraz z budową linii oświetleniowej na działkach ew. nr: 78/26; 78/28; 78/29; 78/39; 179. Długość - 230mb; szerokość 4,50m; obustronne krawężniki; powierzchnia jezdni 1075m2; 11. Przebudowa drogi powiatowej w Waśniowie wraz z oświetleniem drogi na działce ew. nr.178, długość 380 mb., pow. jezdni 1940 m2, pow. chodnika do cmentarza 862m2, 380 mb; 12. Przebudowa ciągu pieszo jezdnego ul Polnej na działce ew. nr. 182. długość - 230 mb; szerokość 4,50m, obustronne krawężniki; 13. Przebudowa ulicy Młyńskiej na działce nr 222, pow. utwardzona 850m2, długość - 170mb, szerokość 4,50m, pobocze asfaltowe o szerokości 0,25m, z pobocze gruntowe o szerokości 0,5m. II. Wszystkie zadania należy wykonać w oparciu o przedmiary robót (załącznik nr 3 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia), szczegółową specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót (załącznik nr 5 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia), oraz dokumentację projektową (załącznik nr 4 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia). III.Wykonawcy zobowiązani będą do zapewnienia obsługi geodezyjnej inwestycji (tyczenie, geodezyjna inwentaryzacja powykonawcza). IV. Wymagania dotyczące robót i materiałów: 1. Wszystkie prace winny być zrealizowane zgodnie z przepisami, obowiązującymi normami, warunkami technicznymi i sztuką budowlaną, przepisami bhp, ppoż. 2. Roboty należy prowadzić zgodnie z wymogami dokumentacji określającej przedmiot zamówienia, specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych oraz pozostałymi wymogami niniejszej specyfikacji. 3. Wszystkie materiały zastosowane podczas budowy powinny posiadać obowiązujące świadectwa stwierdzające przydatność wyrobu do stosowania w budownictwie. 4. Wykonawca odpowiedzialny będzie za całokształt realizacji zamówienia 5. Wykonawca udzieli zamawiającemu gwarancji i rękojmi na całość przedmiotu zamówienia na okres 5 lat licząc od daty odbioru bez zastrzeżeń całości zamówienia tj. od dnia odbioru końcowego. Zawarta umowa będzie stanowiła dokument gwarancyjny w rozumieniu art. 577 Kodeksu cywilnego. Gwarancja jakości udzielona przez wykonawcę będzie niezależna od gwarancji udzielonych przez innych gwarantów (producentów, dostawców, autoryzowanych przedstawicieli itp.) Realizacja czynności związanych z gwarantowaną jakością wykonanych robót będzie realizowane niezwłocznie na żądanie zamawiającego niezależnie od odpowiedzialności z tytułu rękojmi za wady wykonania zamówienia. Wykonawca zobowiązany będzie każdorazowo do usunięcia stwierdzonej wady fizycznej w wykonanych robotach, jeżeli wady te ujawnią się w ciągu terminu określonego w gwarancji. Wykonawca w ramach gwarancji będzie zobowiązany w okresie pięciu lat do realizowania corocznych przeglądów gwarancyjnych. Na dostarczone i zamontowane urządzenia wykonawca zapewni serwis gwarancyjny z miejscem wykonania naprawy u Zamawiającego, chyba że zostanie uzgodnione to w innej formie z Zamawiającym. Czas reakcji w okresie gwarancyjnym i pogwarancyjnym (czas reakcji serwisowej) wyniesie maksymalnie 48 godzin od pisemnego lub nadanego faxem zgłoszenia. Koszty związane z naprawami, przeglądami serwisowymi, wymianą części, w tym również wysyłką w okresie gwarancji ponosić będzie Wykonawca. V. Zgodnie z SIWZ oferta ma stanowić cenę ryczałtową i winna obejmować wszelkie roboty objęte dokumentacją projektową oraz uwzględniać w szczególności: 1. wykonanie zadania zgodnie z warunkami technicznymi, wymaganymi uzgodnieniami i opiniami, pozwoleniem na budowę oraz warunkami umowy i SIWZ, 2. wykonanie zadania w sposób należyty, zgodnie z zasadami wiedzy technicznej i sztuki budowlanej oraz prawidłowo ukończone, w tym w szczególności, w zakresie niezbędnym do oddania inwestycji do użytkowania, rozliczenia zadania, należytego bieżącego funkcjonowania, VI. Zamawiający informuje, że dołączone przedmiary robót z uwagi na przyjętą ryczałtową formę wynagrodzenia dla wykonawcy należy traktować, jako materiał pomocniczy i informacyjny do sporządzenia wyceny. W przypadku wystąpienia rozbieżności w ilościach robót pomiędzy dokumentacją techniczną, a przedmiarami robót, wiążące są ilości wynikające z faktycznego rozmiaru prac do wykonania zgodnie z dokumentacją techniczną. Wykonawcy przed złożeniem oferty winni dokonać weryfikacji zgodności przedmiarów z dokumentacją techniczną i stanem faktycznym poprzez analizę ww. dokumentów i ewentualną wizję w terenie przyszłej budowy. VII. Wykonawca składając ofertę w niniejszym postępowaniu zobowiązuje się wykonać zamierzenie inwestycyjne opisane w dokumentacji projektowej, specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót oraz w SIWZ. Wszystkie dokumenty opisujące przedmiot zamówienia (projekty budowlane, przedmiary robót, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót oraz SIWZ) należy traktować jako wzajemnie uzupełniające się i wyjaśniające w tym znaczeniu, że w przypadku stwierdzenia jakichkolwiek wieloznaczności lub niejednoznaczności Wykonawca nie może ograniczyć ani zakresu swojego zobowiązania, ani zakresu należytej staranności przy wykonywaniu swoich zobowiązań wynikających z umowy w sprawie zamówienia publicznego. VIII. W przypadku, gdy dokumentacja projektowa wskazuje dla niektórych materiałów i urządzeń znaki towarowe lub pochodzenie - nadmienia się, że wszystkie użyte w projektach technicznych, przedmiarach robót, specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych nazwy produktów jak i firm mają tylko i wyłącznie zastosowanie do określenia parametrów technicznych i jakościowych urządzeń i materiałów wymaganych przez Zamawiającego do realizacji zadania. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert równoważnych, tj. zastosowanie innych materiałów i urządzeń, niż podane w dokumentacji projektowej, pod warunkiem zapewnienia parametrów nie gorszych niż określone w tej dokumentacji (materiały i urządzenia równoważne). Wykonawca, który zastosował materiały lub urządzenia równoważne ma obowiązek wskazać w swojej ofercie, jakie materiały lub urządzenia zostały zamienione i określić, jakie materiałyi urządzenia w ich miejsce proponuje. W przypadku, gdy zastosowanie tych materiałów lub urządzeń wymagać będzie zmiany dokumentacji projektowej, Wykonawca uzyska na dokonanie zmiany zgodę Jednostki Projektowania, a koszty związane z przeprojektowaniem poniesie Wykonawca i zrealizuje roboty w nieprzekraczalnym terminie określonym przez Zamawiającego. Jakość dostarczonych na budowę materiałów, wyrobów i elementów musi być zgodna z wymaganiami normowymi, atestami, świadectwami dopuszczenia do stosowania i ustaleniami projektów wykonawczych oraz wymaganiami zawartymi w SIWZ. Dokumenty potwierdzające spełnienie powyższych warunków Wykonawca przekaże Zamawiającemu.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1) Wykonawca przystępując do przetargu jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości: 30.000,00PLN (słownie: trzydzieści tysięcy złotych); 2) Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. Wadium musi obejmować cały okres związania ofertą. 3) Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości ( Dz. U. Nr 109, poz. 1158 z późn. zm. ). 4) Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem (operacja bezgotówkowa) na rachunek bankowy BS Ostrowiec Św. od. Waśniów 68 8507 0004 3008 8000 0026 0005 z adnotacją: -Wadium na zadanie: REWITALIZACJA OSADY GMINNEJ WAŚNIÓW-. W tym przypadku za termin wniesienia wadium przyjmuje się termin uznania na rachunku bankowym Zamawiającego. 5) Wadium wnoszone w formie gwarancji lub poręczeń winno być bezwarunkowe i nie odwołalne oraz płatne na pierwsze wezwanie Zamawiającego, wykonalne na terytorium RP i zawierać: a) oznaczenie Wykonawcy, b) wskazanie Gminy Waśniów ul. Rynek 24, 27-425 Waśniów, jako beneficjenta, c) wskazanie gwaranta (poręczyciela), d) określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją (poręczeniem), e) kwotę gwarancji (poręczenia), f) termin ważności gwarancji (poręczenia). 6) Wadium wnoszone w innych formach niż w pieniądzu musi być załączone do oferty w formie: kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Natomiast oryginał tego dokumentu musi być dołączony do oferty w osobnej koszulce. 7) Zamawiający zwróci wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem pkt. 12). 8) Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano. 9) Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 10) Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie pkt. 7), jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 11) Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 12) Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia dokumentów, oświadczeń lub pełnomocnictw, nie złożył ich, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. 13) Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 14) Wykonawców, którzy nie wnieśli wadium do upływu terminu składania ofert, na przedłużony okres związania ofertą, lub w terminie, o którym mowa w pkt. 10), albo nie zgodzili się na przedłużenie okresu związania ofertą, wyklucza się z postępowania o udzielenie zamówienia, a ofertę Wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wasniow.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach