Przetargi.pl
Renowacja i modernizacja stolarki okiennej w budynku Opolskiego Urzędu Wojewódzkiego w Opolu - etap V

Opolski Urząd Wojewódzki w Opolu ogłasza przetarg

  • Adres: 45-082 Opole, ul. Piastowska
  • Województwo: opolskie
  • Telefon/fax: tel. 77 45 24 327
  • Data zamieszczenia: 2020-05-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Opolski Urząd Wojewódzki w Opolu
    ul. Piastowska 14
    45-082 Opole, woj. opolskie
    tel. 77 45 24 327
    REGON: 51432500000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.opole.uw.gov.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Renowacja i modernizacja stolarki okiennej w budynku Opolskiego Urzędu Wojewódzkiego w Opolu - etap V
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Renowacja i modernizacja stolarki okiennej w budynku Opolskiego Urzędu Wojewódzkiego w Opolu, etap V. Zakres przedmiotowy zamówienia obejmuje wykonanie renowacji i modernizacji stolarki okiennej na elewacja od strony ulicy Piastowskiej w ilości: 219 sztuk okien skrzynkowych, zgodnie z wykazem okien, stanowiącym załącznik nr 2a do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. 1. Zakres przedmiotowy zamówienia obejmuje: a) zdemontowanie skrzydeł okiennych; b) zabezpieczenie wnęk okiennych; c) rozszklenie skrzydeł; d) zdemontowanie okuć; e) pogłębienie felców; f) usunięcie powłok malarskich; g) przeszlifowanie; h) renowacje narożników; i) piórkowanie; j) wymiana okapników na nowe dębowe lub ich renowacja; k) dopasowanie istniejących skrzydeł okiennych do ościeżnic; l) wymiana uszkodzonych elementów okuć okiennych; m) flekowanie i wymiana elementów zagnitych lub uszkodzonych; n) uszczelnienie metodą rowkową; o) uzupełnienie okitowania (sylikonem); p) gruntowanie impregnatem i malowanie okien; q) szklenie; r) uszczelnienie; s) renowacja/uzupełnienie istniejących elementów mechanizmu ograniczenia otwarcia okna (trójkąt i grzebień); t) renowacja istniejących klamek lub uzupełnienie brakujących klamek; oraz zabezpieczenie miejsca pracy, a także dróg przejścia i dróg przejazdowych po których poruszają się ludzie i samochody, jeżeli kolidują z miejscem wykonywania robót, w szczególności zabezpieczenie przejazdu na parking (wykonanie zadaszenia). 2. Przedmiotowe prace będą wykonywane w oparciu o: 1) Pozwolenie budowlane - Decyzja Prezydenta Miasta Opola nr 333/19 z dnia 18.04.2019 r. 2) Pozwolenie nr 301/N/2019 r. z dnia 11.04.2019 r. Opolskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków - budynek urzędu wpisany jest do rejestru zabytków Województwa Opolskiego. 3. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie ze szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia zawartym w dokumentacji projektowej wykonanej przez Pracownię Architektoniczno-Konserwatorską LINEAPROJEKT, z siedzibą przy ul. Strzeleckiej 44/5, 45-524 Opole, w tym: 1) projekt wykonawczy - Załącznik nr 2 do SIWZ, 2) zestawienie stolarki przeznaczonej do renowacji – Załącznik nr 2a do SIWZ, 3) Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót - Załącznik nr 3 do SIWZ, 4) przedmiar robót - Załącznik nr 4 do SIWZ, który stanowi jedynie element pomocniczy, a nie podstawowy, podczas realizacji zadania.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45421000-4
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia przez Wykonawców uczestniczących w postępowaniu wadium w wysokości: 30 000,00 zł (słownie: trzydzieści tysięcy złotych 00/100).
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Załącznik nr 8 do SIWZ: Oświadczenie dot. grupy kapitałowej; 2) Załącznik nr 11 do SIWZ: Wzór zobowiązania do dysponowania zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia; 3) Pełnomocnictwa do występowania w imieniu Wykonawcy (w przypadku podpisywania oferty przez osobę upoważnioną przez Wykonawcę.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach