Przetargi.pl
Usługa eksploatacyjna sieci i instalacji oświetlenia drogowego będącego majatkiem Miasta Opola

Miasto Opole ogłasza przetarg

  • Adres: 45-015 Opole, Rynek-Ratusz
  • Województwo: opolskie
  • Telefon/fax: tel. 77 44 38 702 , fax. 77 44 58 326
  • Data zamieszczenia: 2020-05-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Opole
    Rynek-Ratusz -
    45-015 Opole, woj. opolskie
    tel. 77 44 38 702, fax. 77 44 58 326
    REGON: 53141266800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.um.opole.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługa eksploatacyjna sieci i instalacji oświetlenia drogowego będącego majatkiem Miasta Opola
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Kompleksowa usługa wykonywania czynności eksploatacyjnych w zakresie konserwacji oraz usuwania niesprawności urządzeń oświetlenia ulic, placów i dróg w celu utrzymania ich w pełnej gotowości i sprawności technicznej stosownie do wymagań Przepisów Eksploatacji Urządzeń Elektrycznych przy zachowaniu przepisów Budowy Urządzeń Elektrycznych, Przepisów Bezpieczeństwa i Higieny Pracy oraz aktualnych Norm Polskich. Sieci i instalacje oświetlenia drogowego usytuowane w mieście Opolu, na których znajduje się z 9 904 (w tym 50% na gwarancji) punktów świetlnych stanowiących majątek Miasta Opola oraz przekazanych w eksploatację. W zakresie eksploatacji: Wymiana zużytych źródeł światła, układów zapłonowych, zasilaczy, wkładek bezpiecznikowych, podstaw bezpiecznikowych oraz wszystkich pozostałych elementów opraw świetlnych, (w przypadku braku dostępności danego źródła zastępowanie go innym źródłem bądź też dostosowaniem oprawy poprzez wymianę podzespołów, utrzymując ciągłość świecenia danego punktu). Utrzymywanie kloszy opraw świetlnych w czystości, usuwanie zabrudzeń z opraw świetlnych oraz z zewnętrznych powierzchni słupa, usuwanie naklejonych reklam i ogłoszeń itp. Wykonywanie przeglądów, oględzin tras napowietrznych i kablowych oraz urządzeń z nimi związanych tj. szafek oświetleniowych z wyposażeniem układu zasilania i sterowania, słupów, wnęk latarni, opraw świetlnych. Przeglądy i oględziny należy wykonywać co najmniej 1 raz w tygodniu. W przypadku zgłoszenia zaistnienia bezpośredniego zagrożenia bezpieczeństwa ruchu drogowego, zdrowia i życia ludzi spowodowanego awarią oświetlenia ulicznego lub na skutek zdarzeń losowych (kolizje drogowe, wichury, powódź, akty wandalizmu, dewastacje, itp.), Wykonawca jest zobowiązany w ciągu 2 godzin od powzięcia wiadomości, do pojawienia się na miejscu zdarzenia i rozpoczęcia usuwania zagrożenia. Ponadto w zakresie czynności, gdy zaistnieje taka potrzeba, również wymagane: zabezpieczenie urządzeń oświetleniowych przed degradacją tj. malowanie antykorozyjne i renowacyjne, sprawdzanie i dokręcanie połączeń śrubowych mechanicznych i elektrotechnicznych, uszczelnień, smarowanie śrub i zawiasów drzwiczek szafek, latarń, zamków lub ich wymiana, zabezpieczenie uszkodzonych wnęk latarni tj. zapewnienie ochrony przed dotykiem bezpośrednim. Wykonywanie kosmetycznej przycinki drzew zasłaniających oprawy świetlne. Pionowanie słupów oświetlenia ulicznego. Naprawa i wymiana uszkodzonych elementów układu zalicznikowego, utrzymanie zasilania i sterowania oświetlenia. Utrzymywanie bieżącej współpracy z Przedsiębiorstwem Energetycznym, spółkami grupy TAURON oraz uzyskiwanie dopuszczeń do wykonywania prac eksploatacyjnych przy usuwaniu niesprawności w oświetleniu ulicznym. Uzyskanie zgody na zajęcie pasa drogowego wraz z organizacją ruchu na czas prowadzonej eksploatacji. W sieciach oświetleniowych będących na gwarancji należy jedynie zdiagnozować powstałą usterkę. Szczegółowy zakres rzeczowy prowadzenia eksploatacji i zestawienie ilościowe przedmiotu zamówienia zostały określone w załącznikach do wzoru umowy. Uwaga: Wymiana lub naprawa uszkodzonych, na skutek zdarzeń losowych (kolizje drogowe, wichury, powódź, akty wandalizmu, dewastacja itp.) słupów, opraw oświetleniowych, szafek pomiarowo-rozdzielczych, sieci i instalacji oświetleniowych miasta, a także naprawy kabli oświetleniowych powstałych wskutek ww. awarii, nie wchodzą w zakres przedmiotu zamówienia. Prace te mogą być wykonywane przez Wykonawcę po otrzymaniu dodatkowych zleceń. Uśredniona ilość diagnozowanych usterek w ciągu jednego miesiąca wynosi: 80 z czego ok. 50% dotyczy uszkodzonych źródeł światła. Zamawiający umieszcza na własnej stronie internetowej: www.bip.um.opole.pl w formie plików do pobrania: wzór umowy wraz z załącznikami (Załącznik nr 1 – specyfikacja ilościowa urządzeń oświetleniowych Miasta Opola, Załącznik nr 2 – zakres rzeczowy przedmiotu umowy, Załącznik nr 3 – miesięczne sprawozdanie z przebiegu prowadzonej eksploatacji i konserwacji urządzeń oświetlenia stanowiących majątek Miasta Opola).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50232100-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Na podstawie art. 45 ust. 2 ustawy Pzp Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium. 1) Zamawiający określa kwotę wadium w wysokości: 8 000,00 zł. 2) Wadium ma być wniesione przed upływem terminu składania ofert, w jednej lub kilku formach podanych w art. 45 ust. 6 ustawy Pzp. 3) Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego Nr 47 1160 2202 0000 0002 1515 3330, Bank Millennium SA. Kserokopię polecenia przelewu załącza się do oferty. 4) W przypadku wniesienia wadium w poręczeniach lub gwarancjach, oryginał poręczenia lub gwarancji należy załączyć do oferty wraz z kopią poręczenia lub gwarancji poświadczoną za zgodność z oryginałem przez osobę uprawnioną. Zaleca się, aby oryginał poręczenia lub gwarancji nie był trwale zszyty/zbindowany z ofertą. W przypadku składania oferty w formie elektronicznej wadium wniesione w poręczeniach lub gwarancjach ma być wniesione w postaci elektronicznej, tj. opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym osób upoważnionych do jego wystawienia ze strony gwaranta. Wniesienie dokumentu wadium w postaci elektronicznej powinno obejmować przekazanie tego dokumentu w takiej formie, w jakiej został on ustanowiony przez gwaranta, tj. oryginału dokumentu. Format przekazywanego dokumentu np. PDF. 5) Poręczenie lub gwarancja ma zawierać zapis uwzględniający wszystkie trzy warunki zatrzymania wadium, określone w art. 46 ust. 4a i ust. 5 ustawy Pzp. Ma również zawierać oświadczenie o bezwarunkowym zobowiązaniu do zapłaty wskazanej kwoty. W przeciwnym wypadku poręczenie lub gwarancja nie będzie spełniała wymagań Zamawiającego. 6) Beneficjentem gwarancji jest Miasto Opole, Rynek – Ratusz, 45-015 Opole. 7) Zwrot lub zatrzymanie wadium następuje w przypadkach określonych w art. 46 ustawy Pzp.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom i podania przez wykonawcę firm podwykonawców. W tym celu w oświadczeniu o którym mowa w pkt III.3) Wykonawca wypełnia część dotyczącą żądania Zamawiającego. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, ww. oświadczenie składa każdy z Wykonawców. Oświadczenie ma potwierdzać spełnienie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełnienia – w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby – warunków udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o tych podmiotach ww. oświadczeniu. Wzór oświadczenia załączono do SIWZ. 2. Zobowiązanie podmiotu, jeżeli Wykonawca powołuje się na jego zasoby. W przypadku wykazania doświadczenia, które udostępni inny podmiot, Wykonawca do formularza „OFERTA PRZETARGOWA” załącza pisemne zobowiązanie do udostępnienia tego doświadczenia wystawione przez podmiot udostępniający. Wzór zobowiązania załączono do SIWZ. 3. Pełnomocnictwo, jeżeli Wykonawca ustanowił pełnomocnika, pełnomocnictwo obowiązkowe w przypadku konsorcjum. 4. Dokument wniesienia wadium. 5. Wykonawca w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia załączono do SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach