Przetargi.pl
Utrzymanie należących do Tauron Nowe Technologie S.A. instalacji oświetlenia ulic, placów i dróg publicznych na terenie Gminy Kędzierzyn-Koźle w latach 2021-2022.

Gmina Kędzierzyn-Koźle, Wydział Zamówień Publicznych ogłasza przetarg

  • Adres: 47-200 Kędzierzyn-Koźle, ul. Piramowicza
  • Województwo: opolskie
  • Telefon/fax: tel. 77 40 34 451 , fax. 77 40 34 451
  • Data zamieszczenia: 2021-01-11
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Kędzierzyn-Koźle, Wydział Zamówień Publicznych
    ul. Piramowicza 32
    47-200 Kędzierzyn-Koźle, woj. opolskie
    tel. 77 40 34 451, fax. 77 40 34 451
    REGON: 52450700000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://przetargi.kedzierzynkozle.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Utrzymanie należących do Tauron Nowe Technologie S.A. instalacji oświetlenia ulic, placów i dróg publicznych na terenie Gminy Kędzierzyn-Koźle w latach 2021-2022.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Wspólny słownik zamówień (CPV): 50232100-1 Usługi w zakresie konserwacji oświetlenia ulicznego. 2. Zakres zamówienia obejmuje: 2.1. Utrzymanie instalacji oświetlenia ulic, placów i dróg publicznych należących do Tauron Nowe Technologie S.A. na terenie Gminy Kędzierzyn-Koźle. 2.2. Prowadzenie czynności konserwacyjnych i naprawczych instalacji oświetlenia ulic, placów i dróg publicznych, w tym punktów świetlnych, w celu utrzymania ich w należytym stanie technicznym zgodnie z obowiązującymi przepisami i normami. 2.3. Szczegółowy zakres zadań Wykonawcy dla utrzymania instalacji oświetlenia ulic, placów i dróg publicznych wraz z częstotliwością ich wykonywania: 1) bezzwłoczne usuwanie zgłoszonych awarii obwodów oświetleniowych, powodujących zagrożenie bezpieczeństwa ruchu drogowego oraz zdrowia i życia ludzi, spowodowane przez uszkodzone elementy instalacji oświetleniowej, 2) przyjmowanie zgłoszeń od Zamawiającego, Policji, Straży Miejskiej i mieszkańców o nieprawidłowym działaniu instalacji oświetlenia ulic, placów i dróg publicznych i niezwłoczne usuwanie uszkodzeń, lecz nie później niż w terminie do ……. dni kalendarzowych (zgodnie z wynikiem negocjacji); 3) niezbędne wymiany niesprawnych (zużytych, funkcjonujących wadliwie lub uszkodzonych) elementów instalacji oświetlenia ulic, placów i dróg publicznych, a w szczególności: źródeł światła, dławików, układów zapłonowych, oprawek, zacisków, gniazd i wkładek bezpiecznikowych, zegarów sterujących, przewodów wysięgników – ….. dni kalendarzowych od stwierdzenia awarii (zgodnie z wynikiem negocjacji); 4) oględziny urządzeń instalacji oświetlenia ulic, placów i dróg publicznych na żądanie Zamawiającego – nie rzadziej niż raz na 6 miesięcy; 5) przeglądy techniczne urządzeń aparatury zasilającej i zabezpieczającej, pomiarowej i sterowniczej instalacji oświetlenia ulic, placów i dróg publicznych, 6) przeglądy techniczne słupów, wysięgników i opraw, 7) sprawdzanie stanu technicznego, konserwacja i naprawy połączeń na tabliczce zaciskowej oraz osłony wnęki słupowej, 8) sprawdzanie mocowania oraz kontrola stanu technicznego wysięgników i opraw, 9) sprawdzanie oraz regulacja położenia opraw i odbłyśników, 10) sprawdzanie i regulacja zegarów sterujących instalacją oświetlenia ulic, placów i dróg publicznych, 11) stała dbałość o estetykę urządzeń instalacji oświetlenia ulic, placów i dróg publicznych (czyszczenie opraw i systemów optycznych, mycie kloszy, usuwanie pajęczyn i owadów oraz plakatów ze słupów i szafek oświetleniowych podczas wymiany źródeł światła, 12) gospodarowanie odpadami zgodnie z ustaleniami zawartymi w § 4 umowy. 13) powiadamianie drogą elektroniczną o zrealizowanych pracach remontowo-konserwacyjnych w terminie do 3 dni od ich wykonania. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa m.in. cz. II Istotne postanowienia umowy wraz z załącznikami przesłane w wersji elektronicznej stanowiące integralną częścią niniejszego zaproszenia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50232100-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach