Gmina Kędzierzyn-Koźle, Wydział Zamówień Publicznych ogłasza przetarg
- Adres: 47-200 Kędzierzyn-Koźle, ul. Piramowicza
- Województwo: opolskie
- Telefon/fax: tel. 77 40 34 451 , fax. 77 40 34 451
- Data zamieszczenia: 2021-01-11
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Kędzierzyn-Koźle, Wydział Zamówień Publicznych
ul. Piramowicza 32
47-200 Kędzierzyn-Koźle, woj. opolskie
tel. 77 40 34 451, fax. 77 40 34 451
REGON: 52450700000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://przetargi.kedzierzynkozle.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Utrzymanie należących do Tauron Nowe Technologie S.A. instalacji oświetlenia ulic, placów i dróg publicznych na terenie Gminy Kędzierzyn-Koźle w latach 2021-2022. - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Wspólny słownik zamówień (CPV): 50232100-1 Usługi w zakresie konserwacji oświetlenia ulicznego. 2. Zakres zamówienia obejmuje: 2.1. Utrzymanie instalacji oświetlenia ulic, placów i dróg publicznych należących do Tauron Nowe Technologie S.A. na terenie Gminy Kędzierzyn-Koźle. 2.2. Prowadzenie czynności konserwacyjnych i naprawczych instalacji oświetlenia ulic, placów i dróg publicznych, w tym punktów świetlnych, w celu utrzymania ich w należytym stanie technicznym zgodnie z obowiązującymi przepisami i normami. 2.3. Szczegółowy zakres zadań Wykonawcy dla utrzymania instalacji oświetlenia ulic, placów i dróg publicznych wraz z częstotliwością ich wykonywania: 1) bezzwłoczne usuwanie zgłoszonych awarii obwodów oświetleniowych, powodujących zagrożenie bezpieczeństwa ruchu drogowego oraz zdrowia i życia ludzi, spowodowane przez uszkodzone elementy instalacji oświetleniowej, 2) przyjmowanie zgłoszeń od Zamawiającego, Policji, Straży Miejskiej i mieszkańców o nieprawidłowym działaniu instalacji oświetlenia ulic, placów i dróg publicznych i niezwłoczne usuwanie uszkodzeń, lecz nie później niż w terminie do ……. dni kalendarzowych (zgodnie z wynikiem negocjacji); 3) niezbędne wymiany niesprawnych (zużytych, funkcjonujących wadliwie lub uszkodzonych) elementów instalacji oświetlenia ulic, placów i dróg publicznych, a w szczególności: źródeł światła, dławików, układów zapłonowych, oprawek, zacisków, gniazd i wkładek bezpiecznikowych, zegarów sterujących, przewodów wysięgników – ….. dni kalendarzowych od stwierdzenia awarii (zgodnie z wynikiem negocjacji); 4) oględziny urządzeń instalacji oświetlenia ulic, placów i dróg publicznych na żądanie Zamawiającego – nie rzadziej niż raz na 6 miesięcy; 5) przeglądy techniczne urządzeń aparatury zasilającej i zabezpieczającej, pomiarowej i sterowniczej instalacji oświetlenia ulic, placów i dróg publicznych, 6) przeglądy techniczne słupów, wysięgników i opraw, 7) sprawdzanie stanu technicznego, konserwacja i naprawy połączeń na tabliczce zaciskowej oraz osłony wnęki słupowej, 8) sprawdzanie mocowania oraz kontrola stanu technicznego wysięgników i opraw, 9) sprawdzanie oraz regulacja położenia opraw i odbłyśników, 10) sprawdzanie i regulacja zegarów sterujących instalacją oświetlenia ulic, placów i dróg publicznych, 11) stała dbałość o estetykę urządzeń instalacji oświetlenia ulic, placów i dróg publicznych (czyszczenie opraw i systemów optycznych, mycie kloszy, usuwanie pajęczyn i owadów oraz plakatów ze słupów i szafek oświetleniowych podczas wymiany źródeł światła, 12) gospodarowanie odpadami zgodnie z ustaleniami zawartymi w § 4 umowy. 13) powiadamianie drogą elektroniczną o zrealizowanych pracach remontowo-konserwacyjnych w terminie do 3 dni od ich wykonania. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa m.in. cz. II Istotne postanowienia umowy wraz z załącznikami przesłane w wersji elektronicznej stanowiące integralną częścią niniejszego zaproszenia. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50232100-1
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Konserwacja oświetlenia drogowego oraz rozdział sieci oświetlenia drogowego.
Dodano: 2023-02-27 - Usługa wykonywania czynności serwisowych, których celem jest utrzymanie w sprawności eksploatacyjnej oświetlenia ulic i placów oraz szafek imprez plenerowych Miasta Opola
Dodano: 2022-09-07 - Świadczenie przez Wykonawcę na rzecz Zamawiającego usługi oświetleniowej, w tym serwisu sieci i urządzeń oświetlenia drogowego będącego we władaniu Tauron Nowe Technologie, usytuowanych na terenie Gminy Nysa dla ok.3791 punktów świetlnych
Dodano: 2021-02-03 - Świadczenie serwisu sieci i urządzeń oświetlenia drogowego na terenie Gminy Głubczyce.
Dodano: 2021-01-29 - Utrzymanie oświetlenia ulic, placów i dróg na terenie Gminy Namysłów na rok 2021
Dodano: 2021-01-27 - Serwis sieci i urządzeń oświetlenia drogowego na terenie Gminy Nysa, będących we władaniu Gminy Nysa – zapewnienie bezpieczeństwa na drogach w 2021 r.
Dodano: 2020-12-09 - Usługa eksploatacyjna sieci i instalacji oświetlenia drogowego będącego majatkiem Miasta Opola
Dodano: 2020-05-08 - Serwis sieci i urządzeń oświetlenia drogowego zlokalizowanych na terenie miasta i gminy Nysa, będących własnością Gminy Nysa na 2020 r. – zapewnienie bezpieczeństwa na drogach, placach i miejscach użyteczności publicznej.
Dodano: 2020-03-13 - Utrzymanie konserwacja i eksploatacja oświetlenia ulicznego stanowiącego własność Gminy Praszka
Dodano: 2020-01-13 - Konserwacja i naprawa oświetlenia ulicznego i parkowego na terenie gminy Krapkowice oraz konserwacja i naprawa instalacji elektrycznych w budynkach administrowanych przez Urząd Miasta i Gminy w Krapkowicach
Dodano: 2020-01-03