Przetargi.pl
Utrzymanie oświetlenia ulic, placów i dróg na terenie Gminy Namysłów na rok 2021

Gmina Namysłów, reprezentowana przez Burmistrza Namysłowa ogłasza przetarg

  • Adres: 46-100 Namysłów, ul. Stanisława Dubois
  • Województwo: opolskie
  • Telefon/fax: tel. 774 190 359 , fax. 774 104 841
  • Data zamieszczenia: 2021-01-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Namysłów, reprezentowana przez Burmistrza Namysłowa
    ul. Stanisława Dubois 3
    46-100 Namysłów, woj. opolskie
    tel. 774 190 359, fax. 774 104 841
    REGON: 52451300000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.namyslow.eu

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Utrzymanie oświetlenia ulic, placów i dróg na terenie Gminy Namysłów na rok 2021
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot zamówienia obejmuje utrzymanie w ciągłej sprawności technicznej, zgodnie z obowiązującymi przepisami i normami, oświetlenia ulic, placów, dróg i parków na terenie miasta i gminy Namysłów (w tym 2391 szt. punktów świetlnych). 1. Coroczne oględziny sieci oświetlenia ulic, placów, dróg i parków na terenie gminy. 2. Wykonywanie niezbędnych przeglądów i pomiarów eksploatacyjnych w sieci oświetlenia w terminach zgodnych z obowiązującymi przepisami i normami. 3. Wymiana niesprawnych źródeł światła. 4. Utylizacja niesprawnych źródeł światła pochodzących z wymiany. 5. Lokalizacja i naprawa uszkodzeń linii kablowej i napowietrznej. 6. Utrzymywanie tabliczek zaciskowobezpiecznikowych słupów oświetleniowych w sprawności eksploatacyjnej z uniemożliwieniem dostępu do wnęk słupowych osobom postronnym oraz wymianę uszkodzonych zamknięć wnęk słupowych. 7. Utrzymanie sprawności technicznej opraw oświetleniowych przez wymianę uszkodzonych ich poszczególnych elementów (dławików, układów zapłonowych, kondensatorów, itp.). 8. Wymiana uszkodzonych przewodów zasilających na słupach i wysięgnikach. 9. Wymiana uszkodzonych zabezpieczeń opraw oświetleniowych oraz dostosowanie zabezpieczeń do wielkości poboru mocy. 10. Bieżąca kontrola i utrzymywanie rozdzielnic oświetleniowych w dobrej sprawności technicznej poprzez ich konserwację i wymianę uszkodzonych elementów sterowniczych i zabezpieczających. 11. Kontrola prawidłowości czasów załączania i wyłączania oświetlenia oraz wymiana uszkodzonych przekaźników zmierzchowych (zegarów sterujących). 12. Prowadzenie wymaganej dokumentacji techniczno-ruchowej z aktualizowaniem oznakowania informacyjnego. Wykonawca zobowiązany będzie do: 1) przyjmowania zgłoszeń o awariach i usterkach oświetlenia oraz prowadzenie rejestru zgłoszeń, 2) powiadamiania Zamawiającego drogą elektroniczną o zamiarze włączenia instalacji oświetleniowej celem dokonania napraw, 3) powiadamiania Zamawiającego drogą elektroniczną o usunięciu awarii i wykonaniu robót remontowo-konserwacyjnych, w ciągu 7 dni od daty wykonania. W ramach realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany będzie do: 1) całodobowej obsługi sieci oświetleniowej za pośrednictwem swoich komórek organizacyjnych, umożliwiającej zgłaszanie reklamacji i informacji o nieprawidłowym działaniu sieci oświetleniowej pod wskazany nr telefonu lub adres e-mailowy przez 7 dni w tygodniu i 24 godziny na dobę, 2) podjęcia niezwłocznych działań interwencyjnych od momentu zgłoszenia w sytuacjach wyjątkowych takich jak: ˗ kolizja drogowa, w wyniku której uszkodzeniu uległa sieć oświetleniowa, ˗ stan sieci oświetleniowej i jej elementów składowych stwarza zagrożenie dla osób i mienia, ˗ w innych przypadkach spowodowanych np. działaniem żywiołów oraz osób trzecich, ˗ wystąpienia niesprawności fragmentów sieci stanowiących obszar zasilania stacji transformatorowej 15/0,4 kV, 3) w przypadku braku zasilania w sieci oświetleniowej - lokalizacji i usunięcia awarii w ciągu 24 godzin od przyjęcia zgłoszenia, 4) niezwłocznego podejmowania niezbędnych działań w sytuacjach awaryjnych, a w przypadku konieczności wymiany nieczynnych źródeł światła, opraw, oprawek, dławików i kondensatorów, termin wykonania nie może przekroczyć 10 dni roboczych od daty zgłoszenia wykonawcy awarii na wyznaczony adres e-mailowy lub numer telefonu. Termin realizacji zamówienia: od dnia 01.01.2021 r. do dnia 31.12.2021 r. Wykonawca jest odpowiedzialny za straty i szkody spowodowane w czasie wykonywania zamówienia. Wykonawca użyje do realizacji przedmiotu zamówienia nowe wyroby budowlane spełniające wymogi ustawy z dnia 16 kwietnia 2004 r. o wyrobach budowlanych (Dz. U. z 2020 poz. 215 z późn. zm.). Wynagrodzenie w formie opłaty ryczałtowej za 1 punkt świetlny. Miesięczne wynagrodzenie stanowić będzie iloczyn aktualnej liczby punktów świetlnych i opłaty ryczałtowej netto, powiększonej o podatek od towarów i usług VAT.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50232100-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach