Przetargi.pl
Remonty nawierzchni dróg powiatowych

Zarząd Dróg Powiatowych ogłasza przetarg

  • Adres: 44-100 Gliwice, ul. Zygmunta Starego 17
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 32 2340696 , fax. 32 2340696
  • Data zamieszczenia: 2016-02-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Dróg Powiatowych
    ul. Zygmunta Starego 17 17
    44-100 Gliwice, woj. śląskie
    tel. 32 2340696, fax. 32 2340696
    REGON: 27628965300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdpgliwice.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remonty nawierzchni dróg powiatowych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontów nawierzchni jezdni dróg powiatowych na terenie administrowanym przez Zarząd Dróg Powiatowych w Gliwicach zgodnie z załączonymi specyfikacjami technicznymi (SST załącznik nr 3 do umowy) oraz opisem technologii wykonania remontów (załącznik nr 2 do umowy). 2. Przekazanie placu budowy nastąpi w terminie 3 dni roboczych od dnia podpisania Umowy , podczas którego Zamawiający wskaże Wykonawcy konkretne miejsca na których będzie realizowane zamówienie wraz z zakresem. Wykonawca zobowiązany jest do rozpoczęcia prac w terminie do 7 dni roboczych od dnia przekazania placu budowy. 3. Przedmiot zamówienia obejmuje następujące drogi powiatowe: Gmina Knurów : Nr 2980 S, Nr 2981 S, Nr 2982 S, Gmina Sośnicowice: Nr 2935 S, Gmina Rudziniec: Nr 2918 S, Gmina Toszek: Nr 2949 S, Nr 2950 S, Nr 2970 S, Nr 2973 S, Nr 2989 S, Nr 2947 S Gmina Wielowieś: Nr 2951 S, Nr 2953 S Gmina Pyskowice: Nr 2905 S 4. W trakcie realizacji robót nie dopuszcza się pozostawiania w nawierzchni odkrytych miejsc na okres nocny. Nawierzchnia, która zostanie sfrezowana bądź wykuta w miejscach zaznaczonych uszkodzeń, winna być wypełniona masą w tym samym dniu. 5. Do wykonania robót Wykonawca użyje materiałów odpowiadających warunkom technicznym określonym w specyfikacjach technicznych. 6. Wykonawca zapewnia kompetentne kierownictwo robót, siłę roboczą, materiały, sprzęt i urządzenia niezbędne do wykonania przedmiotu umowy. 7. Na Wykonawcy spoczywa obowiązek zlecenia nadzoru właścicielowi sieci w trakcie wykonywania robót w obrębie lub na sieci. Wykonawca przedłoży protokoły odbioru robót spisane z właścicielem sieci w obrębie których lub na których wykonał roboty. 8. Pozostałe warunki przedstawiono we wzorze umowy stanowiącym załącznik do niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 9. Wymagany okres gwarancji na wykonane roboty: 12 miesięcy licząc od dnia odbioru końcowego robót dla całego zadania
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452331426
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: zamawiający wymaga wniesienia wadium w kwocie: 4 000,00 zł (słownie: cztery tysiące złotych)

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Termin wykonania zamówienia
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zdpgliwice.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach