Przetargi.pl
Remonty lokali mieszalnych - socjalnych w administrowanych nieruchomościach

Administracja Zasobów Komunalnych Łódź-Górna ogłasza przetarg

  • Adres: 93-129 Łódź, ul. Lubelska 9/11
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 42 684 52 19 , fax. 42 684 52 19
  • Data zamieszczenia: 2013-10-31
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Administracja Zasobów Komunalnych Łódź-Górna
    ul. Lubelska 9/11 9/11
    93-129 Łódź, woj. łódzkie
    tel. 42 684 52 19, fax. 42 684 52 19
    REGON: 10161063100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gorna.azk.lodz.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remonty lokali mieszalnych - socjalnych w administrowanych nieruchomościach
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych ujętych w sześciu częściach zwanych pakietami polegających na: remontach 16 lokali mieszkalnych - socjalnych w zakresie: wykonania prac budowlanych, wymianie instalacji wodociągowej i kanalizacyjnej, wymianie urządzeń gazowych z próbą na ciśnienie oraz wymianie instalacji elektrycznej wraz z osprzętem, w nieruchomościach administrowanych przez Zamawiającego położonych w Łodzi przy: 1.1. Część I (pakiet nr 1) 1) ul. Przybyszewskiego 11 m. 12 2) ul. Przybyszewskiego 11 m. 14 3) ul. Słowiańskiej 22 m. 5 1.2. Część II (pakiet nr 2) 4) ul. Piasecznej 10 m. 24 5) ul. Stockiej 16 m. 8 6) ul. Rejtana 26 m. 5 1.3. Część III (pakiet nr 3) 7) ul. Sosnowej 19 m. 2 8) ul. Praskiej 26 m. 5 1.4. Część IV (pakiet nr 4) 9) ul. Finansowej 52 m. 4/5 10) ul. Szymonowica 4 m. 26 11) ul. Wólczańskiej 252 m. 9 1.5. Część V (pakiet nr 5) 12) ul. Kruczej 5 m. 5 13) ul. Poznańskiej 23 m. 4 1.6. Część VI (pakiet nr 6) 14) ul. Kaliskiej 28 m. 9 15) ul. Przybyszewskiego 25 m. 25 16) ul. Al. Politechniki 28 m. 15 2. Szczegółowy zakres prac do zrealizowania oraz zestawienie materiałów określone zostały w przedmiarach robót stanowiących załączniki do Specyfikacji. 3. W ramach zamówienia Wykonawca zobowiązany będzie do wykonania robót zgodnie z: a) Specyfikacją Techniczną Wykonania i Odbioru Robót - zał. nr 8, b) przedmiarami robót stanowiącymi załączniki: - część I (pakiet nr 1): nr 9, 9a, 9b, - część II (pakiet nr 2): nr 10, 10a, 10b, - część III (pakiet nr 3): nr 11, 11a, - część IV (pakiet nr 4): nr 12, 12a,12b, - część V (pakiet nr 5): nr 13, 13a, - część VI (pakiet nr 6): nr 14, 14a,14b, c) wymaganiami technicznymi ujętymi w normach państwowych i innych Rozporządzeniach, w zakresie: wykonania robót, dokonania odbioru robót zanikowych oraz ich odbioru końcowego. 5. Zamawiający w przedmiocie zamówienia będzie wymagał od Wykonawcy: a) prowadzenia robót budowlanych pod ścisłym nadzorem osób uprawnionych, posiadających uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno - budowlanej (wykonawcze) i instalacyjnej (wykonawcze) oraz przy udziale inspektorów nadzoru inwestorskiego wyznaczonych przez Zamawiającego; b) stosowania materiałów i wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie; c) okresu gwarancyjnego na wykonane każdej części zamówienia (pakietu ) - min. 24 miesiące od daty odbioru robót; d) odpowiedzialności za przestrzeganie przepisów bezpieczeństwa i higieny pracy przy wykonywaniu robót budowlanych - zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 06.02.2003 r., w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy podczas wykonywania robót budowlanych (Dz.U. nr 47 poz. 401, ze zm.); e) odpowiedzialności za jakość wykonanych robót oraz ich zgodność z dokumentacją; f) odpowiedzialności za przestrzeganie przepisów w zakresie p/poż; g) odpowiedzialności za całość szkód powstałych na skutek prowadzonych robót; h) przestrzegania praw osób trzecich, gdyż wszelkie spory z tego wynikające mogą być rozstrzygane na drodze sądowej w Sądach Powszechnych. 5. Wykonawca ponosi odpowiedzialność za: a) przestrzeganie przepisów bezpieczeństwa i higieny pracy przy wykonywaniu robót budowlanych - zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 06.02.2003 r., w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy podczas wykonywania robót budowlanych (Dz.U. nr 47 poz. 401, ze zm); b) jakość wykonanych robót oraz ich zgodność z dokumentacją; c) przestrzeganie przepisów w zakresie p/poż; d) całość szkód powstałych na skutek prowadzonych robót; e) przestrzeganie praw osób trzecich, gdyż wszelkie spory z tego wynikające mogą być rozstrzygane na drodze sądowej.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gorna.azk.lodz.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach