Gmina Miasto Sochaczew ogłasza przetarg
- Adres: 96-500 Sochaczew, ul. 1-go Maja 16
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 046 8622235 w. 347 , fax. 046 862-26-02
- Data zamieszczenia: 2009-12-15
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Miasto Sochaczew
ul. 1-go Maja 16 16
96-500 Sochaczew, woj. mazowieckie
tel. 046 8622235 w. 347, fax. 046 862-26-02
REGON: 75014864400000 - I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Remonty i konserwacje oświetlenia ulicznego na terenie miasta Sochaczewa na lata 2010-2011 - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
remonty i konserwacje oświetlenia ulicznego na terenie miasta Sochaczewa na lata 2010-2011 - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 502321001
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 24 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 15 000 zł (słownie: piętnaście tysięcy złotych)
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: spełnia / nie spełnia
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji gospodarczej, o profilu odpowiadającym przedmiotowi zamówienia, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4.1.2 Oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1. ustawy Prawo zamówień publicznych - załącznik nr 1. 4.1.3 Zaświadczenie Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 4.1.4 Informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4-8 ustawy Prawo o zamówieniach publicznych, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4.1.5 Aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, (dotyczy tylko podmiotów zbiorowych w rozumieniu przepisów o odpowiedzialności podmiotów zbiorowych); 4.1.6 Sprawozdanie finansowe, a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości również z opinią o badanym sprawozdaniu albo w przypadku wykonawców niezobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego, inne dokumenty określające obroty, zysk oraz zobowiązania i należności - za rok 2006 (zgodnie z pkt. 2.4. SIWZ); 4.1.7 Wykaz kadry pracowniczej odpowiedzialnej za realizację przedmiotu zamówienia wraz z zakresem wykonywanych przez nich czynności - zgodnie z załącznikiem nr 2 oraz uprawnienia niezbędne do realizacji zamówienia. Winny to być decyzje o nadaniu uprawnień oraz zaświadczenia o wpisie na listę członków oraz zaświadczenie o uiszczaniu składek na rzecz okręgowej izby inżynierów budownictwa a także opis doświadczeń zawodowych. 4.1.8.Dane o doświadczeniu zawodowym Wykonawcy potwierdzone pozytywnymi referencjami od poprzednich Inwestorów (min.3). Przedstawiony opis zrealizowanych zamówień winien potwierdzać spełnienie warunku opisanego w pkt 2.5. niniejszej Instrukcji oraz przedstawiać roboty wykonane w okresie ostatnich 3 lat licząc od miesiąca ukazania się ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych , zgodnie z pkt. 2.5 SIWZ. 4.1.9 Wypełnione formularze będące załącznikami do SIWZ. 4.1.10 Umowa o odbiór odpadów niebezpiecznych wraz z kartami odbioru za okres ostatnich dwóch lat ( po 01.06.2005 r.). 4.1.11. Zaparafowane istotne postanowienia umowy.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.sochaczew.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Sprawowanie konserwacji oświetlenia ulicznego na terenie Miasta Kobyłka
Dodano: 2016-07-27 - Konserwacja oświetlenia ulicznego na terenie Gminy Łomianki w okresie od 01.07.2016 r. do 30.06.2019 r.
Dodano: 2016-06-03 - Naprawa oświetlenia drogowego na terenie Gminy Nieporęt
Dodano: 2016-04-05 - Konserwacja oświetlenia ulicznego na terenie Miasta Milanówka
Dodano: 2016-02-23 - Konserwacja oświetlenia ulicznego na terenie miasta i gminy Mszczonów
Dodano: 2016-02-17 - Konserwacja oświetlenia ulicznego na terenie Miasta Otwocka.
Dodano: 2016-01-13 - KONSERWACJA OŚWIETLENIA ULICZNEGO NA TERENIE GMINY BRWINÓW
Dodano: 2016-01-04 - Świadczenie usług w zakresie konserwacji i naprawy/wymiany systemu oświetlenia ulicznego na terenie Gminy Wołomin w 2016 roku
Dodano: 2015-12-21 - Konserwacja oświetlenia drogowego na obszarze miasta Siedlce administrowanym przez Zamawiającego
Dodano: 2015-12-16 - Konserwacja i bieżące utrzymanie oświetlenia ulicznego na terenie Gminy Wyszków
Dodano: 2015-12-14