Przetargi.pl
Remonty i konserwacje oświetlenia ulicznego na terenie miasta Sochaczewa na lata 2010-2011

Gmina Miasto Sochaczew ogłasza przetarg

  • Adres: 96-500 Sochaczew, ul. 1-go Maja 16
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 046 8622235 w. 347 , fax. 046 862-26-02
  • Data zamieszczenia: 2009-12-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miasto Sochaczew
    ul. 1-go Maja 16 16
    96-500 Sochaczew, woj. mazowieckie
    tel. 046 8622235 w. 347, fax. 046 862-26-02
    REGON: 75014864400000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remonty i konserwacje oświetlenia ulicznego na terenie miasta Sochaczewa na lata 2010-2011
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    remonty i konserwacje oświetlenia ulicznego na terenie miasta Sochaczewa na lata 2010-2011
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 502321001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 24 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 15 000 zł (słownie: piętnaście tysięcy złotych)
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: spełnia / nie spełnia
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji gospodarczej, o profilu odpowiadającym przedmiotowi zamówienia, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4.1.2 Oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1. ustawy Prawo zamówień publicznych - załącznik nr 1. 4.1.3 Zaświadczenie Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 4.1.4 Informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4-8 ustawy Prawo o zamówieniach publicznych, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4.1.5 Aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, (dotyczy tylko podmiotów zbiorowych w rozumieniu przepisów o odpowiedzialności podmiotów zbiorowych); 4.1.6 Sprawozdanie finansowe, a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości również z opinią o badanym sprawozdaniu albo w przypadku wykonawców niezobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego, inne dokumenty określające obroty, zysk oraz zobowiązania i należności - za rok 2006 (zgodnie z pkt. 2.4. SIWZ); 4.1.7 Wykaz kadry pracowniczej odpowiedzialnej za realizację przedmiotu zamówienia wraz z zakresem wykonywanych przez nich czynności - zgodnie z załącznikiem nr 2 oraz uprawnienia niezbędne do realizacji zamówienia. Winny to być decyzje o nadaniu uprawnień oraz zaświadczenia o wpisie na listę członków oraz zaświadczenie o uiszczaniu składek na rzecz okręgowej izby inżynierów budownictwa a także opis doświadczeń zawodowych. 4.1.8.Dane o doświadczeniu zawodowym Wykonawcy potwierdzone pozytywnymi referencjami od poprzednich Inwestorów (min.3). Przedstawiony opis zrealizowanych zamówień winien potwierdzać spełnienie warunku opisanego w pkt 2.5. niniejszej Instrukcji oraz przedstawiać roboty wykonane w okresie ostatnich 3 lat licząc od miesiąca ukazania się ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych , zgodnie z pkt. 2.5 SIWZ. 4.1.9 Wypełnione formularze będące załącznikami do SIWZ. 4.1.10 Umowa o odbiór odpadów niebezpiecznych wraz z kartami odbioru za okres ostatnich dwóch lat ( po 01.06.2005 r.). 4.1.11. Zaparafowane istotne postanowienia umowy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.sochaczew.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach