Przetargi.pl
Remonty dróg gminnych i wewnętrznych.

Gmina Orły ogłasza przetarg

  • Adres: 37-716 Orły, ul. Przemyska 3
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 016 6712693, 6712694 , fax. 016 6712693
  • Data zamieszczenia: 2009-05-26
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Orły
    ul. Przemyska 3 3
    37-716 Orły, woj. podkarpackie
    tel. 016 6712693, 6712694, fax. 016 6712693
    REGON: 65090035800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.ugorly.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remonty dróg gminnych i wewnętrznych.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1/Remont drogi gminnej nr 1 16379R od km 1+324 do km 1+550 w Małkowicach 2/Remont drogi wewnętrznej dz.nr 312/1 w Zadąbrowiu od km 0+ 188 do km 0+ 288 3/Remont drogi wewnętrznej dz.nr 558 i 559 w Olszynce od km 0+ 000 do km 0+ 178 4/Remont drogi wewnętrznej dz.nr 904 w Kaszycach od km 0+000 do km 0+ 400 5/Remont dróg wewnetrznych dz. nr 268,270 i 272/1 w Duńkowiczkach na łącznej długości 400 m.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452332207
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 40 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie ustanowiono
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy spełniający wymogi określone w art.22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo Zamówień Publicznych (t.j. Dz.U.Nr 223 poz 1655 z 2007 r.) oraz specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz nie podlegający wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 w/w ustawy .Ocena spełniania tych warunków na podstawie zaświadczeń i oświadczeń wymaganych w ofercie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1/Oświadczenie o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania o zamówienie publiczne zgodnie z art 24 ust. 1 i 2 ustawy pzp, oraz w oświadczenie w trybie art. 22 ust. 1 ustawy pzp. 2/Aktualny odpis z własciwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej - wystawione nie wcześniej niż 6 m-cy przed terminem składania ofert. 3/Uprawnienia budowlane osoby kierującej robotami.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.ugorly.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach