Przetargi.pl
Remonty cząstkowe jezdni, chodników oraz naprawa przełomów na drogach administrowanych przez Urząd Miasta Knurów

Gmina Knurów ogłasza przetarg

  • Adres: 44-190 Knurów, ul. dr. Floriana Ogana 5
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 32 3392308 , fax. 32 2351521, 3392292
  • Data zamieszczenia: 2015-01-23
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Knurów
    ul. dr. Floriana Ogana 5 5
    44-190 Knurów, woj. śląskie
    tel. 32 3392308, fax. 32 2351521, 3392292
    REGON: 27625758700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.knurow.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remonty cząstkowe jezdni, chodników oraz naprawa przełomów na drogach administrowanych przez Urząd Miasta Knurów
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie remontów cząstkowych jezdni, chodników oraz naprawa przełomów na drogach administrowanych przez Urząd Miasta Knurów. 2. Zakres rzeczowy remontu cząstkowego jezdni i chodników. 2.1. Remont - usuwanie ubytków w jezdni asfaltowej: nacięcie uszkodzonych miejsc piłą mechaniczną wokół ubytku z nadaniem regularnych kształtów, odkucie lub sfrezowanie masy w miejscu uszkodzenia i oczyszczenie uszkodzonego miejsca, posmarowanie krawędzi oraz skropienie remontowanego miejsca emulsją asfaltową, rozścielenie mieszanki mineralno - bitumicznej w dwóch warstwach - 5 i 5 cm, mechaniczne zagęszczenie poszczególnych warstw ułożonej mieszanki przy użyciu walca lub płyty wibracyjnej, posmarowanie krawędzi wyremontowanego miejsca emulsją asfaltową i posypanie kruszywem, uprzątnięcie miejsca robót i wywóz gruzu do własnego miejsca składowania Wykonawcy. 2.2. Remont - usuwanie wyboi, powierzchni spękanych i zaniżeń w jezdni asfaltowej: wykonanie nacięć w jezdni asfaltowej w miejscach uprzednio wyznaczonych, odkucie lub sfrezowanie masy w miejscu uszkodzenia i oczyszczenie uszkodzonego miejsca, odspojenie 10-ciocentymetrowej wierzchniej warstwy podbudowy mocno zanieczyszczonej gruntem, oczyszczenie i wykonanie jej wzmocnienia, polegającego na ułożeniu nowej warstwy tłucznia grubości 10 cm, bądź wyrównanie miejsc z ubytkami tłucznia do wymaganej niwelety, rozścielenie mieszanki mineralno - bitumicznej gr 5 cm, mechaniczne zagęszczenie ułożonej mieszanki przy użyciu walca lub płyty wibracyjnej, posmarowanie krawędzi wyremontowanego miejsca emulsją asfaltową i posypanie kruszywem, uprzątnięcie miejsca robót i wywóz gruzu do własnego miejsca składowania Wykonawcy. 2.3. Regulacja pionowa studzienek dla urządzeń zlokalizowanych w jezdni: regulacja wpustów ulicznych regulacja włazów kanałowych cięcie piłą nawierzchni asfaltowej i betonowej do głębokości 10 cm. 3. Zakres prac w trybie zwykłym: na podstawie wskazań Zamawiającego, wynikających z jego potrzeb zawartych w zleceniu w/g wzoru stanowiącego załączniki nr 1 do wzoru umowy. 4. Terminy przystąpienia do wykonania prac na podstawie otrzymanych od Zamawiającego zleceń zawierających wskazanie wykonania prac określonych w § 1 ust. 2 umowy: 4.1. przystąpienie do zleconych prac w trybie zwykłym, w terminie zadeklarowanym przez Wykonawcę w ofercie, licząc od daty przekazania zlecenia Wykonawcy. Maksymalny czas na przystąpienie do zleconych prac w trybie zwykłym nie może być dłuższy niż 3 dni od daty przekazania zlecenia. Przekazanie zlecenia będzie się odbywać każdorazowo w siedzibie Zamawiającego, a jeżeli nie jest to możliwe, przesyłane jest e-mailem lub faksem; 4.2. przystąpienie do zleconych prac w trybie awaryjnym, tj. w przypadku uszkodzenia jezdni typu głęboki ubytek lub wyrwa, zapadnięcie się kraty ściekowej, włazu kanalizacji, zagrażających bezpieczeństwu ruchu (kwalifikuje każdorazowo Zamawiający): oznakowanie wskazanego miejsca w terminie do 2 godzin od przyjęcia telefonicznego zgłoszenia, naprawa do 24 godzin od przyjęcia zgłoszenia. Zamawiający przewiduje, że w trakcie realizacji umowy taka sytuacja wystąpi maksymalnie 3 razy. 5. Szczegółowy zakres i sposób realizacji zamówienia określa Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót związanych z remontem cząstkowym jezdni
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452331426
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca przystępujący do przetargu winien wnieść wadium w wysokości 2.000,00 zł (słownie: dwa tysiące złotych). 2. Wadium winno być wniesione przed upływem terminu składania ofert. 3. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku formach, o których mowa w art. 45 ust. 6 pzp. 4. Wadium winno być ważne na cały okres związania ofertą. 5. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Urzędu Miasta Knurów w: GETIN NOBLE Bank S.A., konto nr 67 1560 1081 2121 0517 3581 0006. 6. Wadium w pieniądzu przechowywane jest na rachunku bankowym. 7. Wadium w pozostałych formach należy złożyć w oryginale, w Wydziale Zamówień Publicznych Urzędu Miasta Knurów, ul. dr. Floriana Ogana 5, pok. 217, II piętro, nie później niż do terminu składania ofert wyznaczonego w SIWZ, i nie powinno ono stanowić załącznika do oferty - z uwagi na konieczność zwrotu dokumentu. 8. Wadium wnoszone w postaci gwarancji lub poręczenia musi zawierać zobowiązanie Gwaranta lub Poręczyciela do nieodwołalnego i bezwarunkowego zapłacenia kwoty wadium na pierwsze pisemne żądanie zapłaty zamawiającego, w przypadku zaistnienia co najmniej jednego z warunków zatrzymania wadium określonego w ustawie z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych. Gwarant (Poręczyciel) nie może uzależniać dokonania zapłaty od spełnienia jakichkolwiek dodatkowych warunków lub od przedłożenia jakiejkolwiek dokumentacji. 9. Wadium uważa się za wniesione w terminie: 9.1. z chwilą uznania rachunku bankowego zamawiającego przed upływem terminu do składania ofert - w pieniądzu, 9.2. z chwilą złożenia w Wydziale Zamówień Publicznych Urzędu Miasta Knurów przed upływem terminu składania ofert - w pozostałych formach

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Termin przystąpienia do zleconych prac w trybie zwykłym
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.knurow.pl//miasto/zamowienia_publiczne.html
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach