Przetargi.pl
Remonty cząstkowe dróg i chodników

Gmina Miejska Dzierżoniów ogłasza przetarg

  • Adres: 58-200 Dzierżoniów, Rynek 1
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 074 6450800 , fax. 074 6450801
  • Data zamieszczenia: 2009-11-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miejska Dzierżoniów
    Rynek 1 1
    58-200 Dzierżoniów, woj. dolnośląskie
    tel. 074 6450800, fax. 074 6450801
  • Adres strony internetowej zamawiającego: zk@smok.um.dzierzoniow.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remonty cząstkowe dróg i chodników
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia są remonty cząstkowe nawierzchni dróg: -asfaltowych, -betonowych, -gruntowych, -z kostki betonowej typ polbruk, kostki kamiennej (np. granitowej) oraz płytek betonowych na terenie Gminy Miejskiej Dzierżoniów. Zakres robót obejmuje w szczególności: 1)Wbudowanie mieszanki mineralno-asfaltowej na gorąco, w tym: - wycięcie uszkodzonych miejsc nawierzchni z nadaniem regularnych kształtów, -oczyszczenie uszkodzonych miejsc, -ułożenie brakującej podbudowy betonowej lub z tłucznia kamiennego pod warstwą zasadniczą, -ogrzanie bitumu i skropienie naprawionego miejsca (dno i krawędzie), -rozścielenie mieszanki mineralno-asfaltowej w jednej lub w dwóch warstwach w zależności od głębokości uszkodzenia, -zagęszczenie poszczególnych warstw ułożonej mieszanki mineralno-asfaltowej, -skropienie bitumem powierzchni górnej warstwy (przy dwóch warstwach nawierzchni), zasmarowanie krawędzi i zasypanie kruszywem. - po stronie Wykonawcy leży zakup materiałów i elementów niezbędnych do wykonania niniejszej roboty. 2)Wbudowanie mieszanki mineralno - asfaltowej na gorąco, po sfrezowaniu nawierzchni, (jednorazowa powierzchnia do sfrezowania i ułożenia nowej nawierzchni nie mniejsza niż 100 m2), w tym: - sfrezowanie wyznaczonej nawierzchni, - oczyszczanie nawierzchni po sfrezowaniu, - ogrzanie bitumu i skropienie naprawianego miejsca (dno i krawędzie), - rozścielenie mieszanki mineralno-asfaltowej w jednej lub w dwóch warstwach w zależności od głębokości frezowanej nawierzchni, - zagęszczenie poszczególnych warstw ułożonej mieszanki mineralno - asfaltowej, - skropienie bitumem powierzchni górnej warstwy (przy dwóch warstwach nawierzchni), zasmarowanie krawędzi i zasypanie kruszywem, - po stronie Wykonawcy leży zakup materiałów i elementów niezbędnych do wykonania niniejszej roboty. 3)Wbudowanie mieszanki mineralno - asfaltowej na gorąco, bez frezowania istniejącej nawierzchni i wycinania uszkodzeń (jednorazowa powierzchnia do ułożenia nowej nawierzchni nie mniejsza niż 100 m2), w tym: -oczyszczanie nawierzchni, -ogrzanie bitumu i skropienie naprawianego miejsca (dno i krawędzie), -rozścielenie mieszanki mineralno-asfaltowej w jednej lub w dwóch warstwach w zależności od grubości układanej nawierzchni, -zagęszczenie poszczególnych warstw ułożonej mieszanki mineralno - asfaltowej, -skropienie bitumem powierzchni górnej warstwy (przy dwóch warstwach nawierzchni), zasmarowanie krawędzi i zasypanie kruszywem, - po stronie Wykonawcy leży zakup materiałów i elementów niezbędnych do wykonania niniejszej roboty. 4)Wbudowanie mieszanki mineralno - asfaltowej na zimno, w tym: - wycięcie uszkodzonych miejsc nawierzchni z nadaniem regularnych kształtów, -oczyszczenie uszkodzonych miejsc, -ułożenie brakującej podbudowy betonowej lub z tłucznia kamiennego pod warstwą zasadniczą, -ogrzanie bitumu i skropienie naprawionego miejsca (dno i krawędzie), -rozścielenie mieszanki mineralno-asfaltowej w jednej lub w dwóch warstwach w zależności od głębokości uszkodzenia, -zagęszczenie poszczególnych warstw ułożonej mieszanki mineralno - asfaltowej, - po stronie Wykonawcy leży zakup materiałów i elementów niezbędnych do wykonania niniejszej roboty. 5)Wbudowanie mieszanki betonowej, w tym: - odkucie uszkodzonych miejsc nawierzchni, odkucie nawierzchni przy stałych elementach drogi np. ściekach, krawężnikach, -wyrównanie oraz zwilżenie podłoża, -rozścielenie i zagęszczenie betonu w poszczególnych warstwach, - po stronie Wykonawcy leży zakup materiałów i elementów niezbędnych do wykonania niniejszej roboty. 6)Rozebranie krawężników betonowych o wym. 15x30 cm wraz z rozebraniem istniejącej ławy betonowej, w tym: -odkopanie krawężników ich wyjęcie oraz oczyszczenie, -zerwanie podsypki, -wyłamanie ławy, - po stronie Wykonawcy leży zakup materiałów i elementów niezbędnych do wykonania niniejszej roboty. 7)Przestawienie krawężników kamiennych wraz z ławą betonową z betonu B-15 o przekroju 0,065 m2 wraz z wykonaniem korytowania pod ławę i zagęszczeniem podłoża do Is=1,000 na odcinkach prostych, załamaniach, łukach i obniżeniach (technologia wykonania jak w pkt 6 i 8). 8)Montaż krawężników betonowych 15x30 cm z betonu B-40 na ławie betonowej z betonu B-15 o przekroju 0,065 m2 wraz z wykonaniem korytowania pod ławę i zagęszczeniem podłoża do Is=1,000 na odcinkach prostych, załamaniach, łukach i obniżeniach, w tym: -odspojenie gruntu, -wyrównanie dna i ścian wykopu, -przygotowanie i ustawienie deskowania dla ław betonowych w uprzednio wykopanym i wyrównanym wykopie, -rozścielenie, wyrównanie i ubicie mieszanki betonowej dla ław betonowych, -pielęgnacja ław betonowych przez polewanie wodą, -rozścielenie podsypki cementowo - piaskowej, -ustawienie krawężnika i wyregulowanie wg osi podanych punktów wysokościowych, - zasypanie zewnętrznej ściany krawężnika ziemią i ubicie, -uzupełnienie nawierzchni wzdłuż krawężnika, - po stronie Wykonawcy leży zakup materiałów i elementów niezbędnych do wykonania niniejszej roboty. 9)Regulacja pionowa wpustów drogowych (bez kosztów kraty wpustu), w tym: -zdjęcie skrzynki wpustu, - rozebranie uszkodzonej, górnej części wpustu, -odkucie uszkodzonej nawierzchni i podbudowy wokół urządzenia, - ułożenie i zagęszczenie betonu szybkowiążącego, - odtworzenie podbudowy i nawierzchni wokół wpustu, - ponowne zamontowanie skrzynki wpustu, - po stronie Wykonawcy leży zakup materiałów i elementów niezbędnych do wykonania niniejszej roboty. 10)Wymiana uszkodzonych skrzynek żeliwnych wpustów drogowych, w tym: -zdjęcie uszkodzonej skrzynki, -rozebranie uszkodzonej górnej części wpustu, -odkucie uszkodzonej nawierzchni i podbudowy wokół urządzenia, - ułożenie i zagęszczenie betonu szybkowiążącego, - odtworzenie podbudowy i nawierzchni wokół wpustu drogowego, -zamontowanie nowej skrzynki żeliwnej (klasa D400, żeliwo), - po stronie Wykonawcy leży zakup materiałów i elementów niezbędnych do wykonania niniejszej roboty. 11)Regulacja pionowa studzienki dla włazów kanałowych, bez kosztów włazu kanałowego, materiał z rozbiórki (technologia wykonania jak w pkt 9). 12)Wymiana uszkodzonego włazu kanałowego żeliwnego, w tym: -zdjęcie uszkodzonego włazu, -rozebranie uszkodzonej górnej części włazu (pierścienie, płyta odciążająca, podmurówka itp.), -odkucie uszkodzonej nawierzchni i podbudowy wokół urządzenia, -odtworzenie górnej części włazu (pierścienie, płyta odciążająca, podmurówka itp.), - ułożenie i zagęszczenie betonu szybkowiążącego, - odtworzenie podbudowy i nawierzchni wokół włazu, -zamontowanie nowego włazu żeliwnego (klasa D400, żeliwo), - po stronie Wykonawcy leży zakup materiałów i elementów niezbędnych do wykonania niniejszej roboty. 13)Montaż nowej kraty betonowej wpustu drogowego o obciążeniu badawczym minimum 400 kN. 14)Montaż nowego włazu betonowego o średnicy 300 mm o obciążeniu badawczym minimum 400 kN na studni kanalizacji deszczowej. 15) Montaż nowego włazu betonowego o średnicy 600 mm o obciążeniu badawczym minimum 400 kN na studni kanalizacji deszczowej. 16) Wyrównanie nawierzchni drogi szutrowej przy użyciu mieszanki kamiennej niesortowanej, w tym: -wyrównanie i zgęszczenie podłoża, - rozścielenie warstwy kruszywa, - zagęszczenie warstwy kruszywa, - po stronie Wykonawcy leży zakup materiałów i elementów niezbędnych do wykonania niniejszej roboty. 17) Wyrównanie nawierzchni drogi szutrowej przy użyciu frezowiny, w tym: -wyrównanie i zgęszczenie podłoża, - rozścielenie warstwy frezowiny, - zagęszczenie warstwy frezowany, - po stronie Wykonawcy leży zakup materiałów i elementów niezbędnych do wykonania niniejszej roboty. 18)Wyrównanie nawierzchni drogi szutrowej przy użyciu frezowiny, bez kosztów frezowiny, materiał Zamawiającego (technologia wykonania jak w pkt 17). 20)Wyrównanie nawierzchni drogi szutrowej tłuczniem kamiennym sortowanym 0-31,5 mm (technologia jak w pkt 16). 21)Wykonanie i zagęszczenie warstwy odsączającej z piasku o gr. 10 cm, w tym: -wyrównanie i zgęszczenie podłoża, - rozścielenie piasku, -wyrównanie powierzchni do wymaganego profilu, - zagęszczanie warstwy piasku ręcznie lub mechanicznie z polewaniem wodą, - po stronie Wykonawcy leży zakup materiałów i elementów niezbędnych do wykonania niniejszej roboty. 21) Rozbiórka nawierzchni z kostki kamiennej, betonowej, płyt betonowych 35x35 cm i 50x50 cm, w tym: -ręczne rozebranie nawierzchni, -przesortowanie kostki uzyskanej z rozbiórki z odrzuceniem na pobocze, - rozebranie podsypki, - po stronie Wykonawcy leży zakup materiałów i elementów niezbędnych do wykonania niniejszej roboty. 22) Ułożenie nawierzchni z kostki betonowej gr. 6 cm na podsypce piaskowej gr. do 5 cm, w tym: -wyrównanie i zgęszczenie podłoża, -rozścielenie podsypki piaskowej wraz z jej zagęszczeniem, -ułożenie nawierzchni z kostki betonowej na wykonanej i wyrównanej podsypce, -ubicie elementów nawierzchni, -sprawdzenie spadków i równości nawierzchni, -wypełnienie spoin przez zamulenie piaskiem, - po stronie Wykonawcy leży zakup materiałów i elementów niezbędnych do wykonania niniejszej roboty. 23) Ułożenie nawierzchni z kostki betonowej gr. 8 cm na podsypce piaskowej gr.do 5 cm (technologia jak w pkt 22). 24) Ułożenie nawierzchni z kostki betonowej gr. 6 i 8 cm, materiał z rozbiórki na podsypce piaskowej gr. do 5 cm; bez kosztów kostki, materiał z rozbiórki (technologia jak w pkt 22). 25) Rozebranie obrzeży betonowych 6x20 cm lub 8x30 cm, w tym: -odkopanie obrzeży i wyjęcie wraz z oczyszczeniem, -zerwanie podsypki, - po stronie Wykonawcy leży zakup materiałów i elementów niezbędnych do wykonania niniejszej roboty. 26) Ułożenie obrzeży betonowych 6x20 cm lub 8x30 cm na podsypce piaskowej, w tym: -wyrównanie i zgęszczenie podłoża; -rozścielenie podsypki piaskowej, -ustawienie obrzeży, -wyregulowanie obrzeży wg podanych punktów wysokościowych, -oczyszczenie i wypełnienie spoin piaskiem lub zaprawą cementową wraz z jej przygotowaniem, -obsypanie zewnętrznej ściany obrzeży ziemią wraz z jej ubiciem, - po stronie Wykonawcy leży zakup materiałów i elementów niezbędnych do wykonania niniejszej roboty. 27) Ułożenie obrzeży betonowych 6x20 cm lub 8x30 cm na podsypce piaskowej, bez kosztów obrzeży, materiał z rozbiórki (technologia jak w pkt 26). 28) Ułożenie nawierzchni z kostki granitowej wys. do 8 cm na podsypce z miału kamiennego gr. do 5 cm, w tym: - uzupełnienie i wyrównanie istniejącej podsypki lub rozścielenie na wyprofilowanym podłożu nowej podsypki, -przesortowanie kostki ze złożeniem wzdłuż stanowisk, -ułożenie kostki na uprzednio wyrównanej podsypce, -ubicie kostki ubijakiem ręcznym lub zagęszczarką mechaniczną, -wypełnienie spoin miałem kamiennym z polewaniem nawierzchni wodą, - oczyszczenie nawierzchni, - po stronie Wykonawcy leży zakup materiałów i elementów niezbędnych do wykonania niniejszej roboty. 29) Ułożenie nawierzchni z kostki granitowej wys. do 8 cm na podsypce z miału kamiennego gr. do 5 cm; bez kosztów kostki, materiał z rozbiórki (technologia jak w pkt 28). 30) Ułożenie nawierzchni z kostki granitowej wys. 9-12 cm na podsypce z miału kamiennego gr. do 5 cm (technologia jak w pkt 28). 31) Ułożenie nawierzchni z kostki granitowej wys.9-12 cm na podsypce z miału kamiennego gr. do 5 cm; bez kosztów kostki, materiał z rozbiórki (technologia jak w pkt 28). 32) Ułożenie nawierzchni z płytek betonowych o wym. 35x35 cm na podsypce piaskowej gr. do 5 cm (nowe płytki betonowe), w tym: - wyrównanie i zagęszczenie podłoża, - rozścielenie podsypki piaskowej wraz z jej zagęszczeniem, - ułożenie nawierzchni z płytek betonowych o wym. 35x35 cm na wykonanej i wyrównanej podsypce, - ubicie elementów nawierzchni, - sprawdzenie spadków i równości nawierzchni, - wypełnienie spoin przez zamulenie piaskiem, - po stronie Wykonawcy leży zakup materiałów i elementów niezbędnych do wykonania niniejszej roboty. 33) Wykonanie cieku z korytek prefabrykowanych betonowych na ławie betonowej z betonu B-15 o przekroju 0,050 m2 wraz z wykonaniem korytowania pod ciek i zagęszczenie podłoża do Is=1,000, w tym: - odspojenie gruntu, - wyrównanie dna i ścian wykopu, - przygotowanie i ustawienie deskowania dla ław betonowych w uprzednio przygotowanym wykopanym i wyrównanym wykopie, - rozścielenie, wyrównanie i ubicie mieszanki betonowej dla ław betonowych, pielęgnacja ław betonowych przez polewanie wodą, - rozścielenie podsypki cementowo - piaskowej, - montaż korytek betonowych wraz z ich regulacją wg osi podanych punktów wysokościowych, - zasypanie zewnętrznej ściany krawędzi cieku ziemią i ubicie, - uzupełnienie nawierzchni wzdłuż cieku, - po stronie Wykonawcy leży zakup materiałów i elementów niezbędnych do wykonania niniejszej roboty. 34) Korytowanie, w tym: -odspojenie gruntu, -profilowanie dna koryta z mechanicznym zagęszczeniem, -uformowanie poboczy z wyrównaniem do wymaganego profilu, -zagęszczenie poboczy. - po stronie Wykonawcy leży zakup materiałów i elementów niezbędnych do wykonania niniejszej roboty. Szczegółowy zakres robót określa Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych, stanowiąca załącznik nr 4 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452331426
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Każda oferta musi być zabezpieczona wadium o wartości 10 000 zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych). Wadium może być wniesione w następujących formach: - pieniądzu, -poręczeniach bankowych, poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo kredytowej, z tymże poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, - gwarancjach bankowych, - gwarancjach ubezpieczeniowych, - poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust.5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275 z późniejszymi zmianami). Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy 69 1090 2301 0000 0001 0075 0203 zgodnie z art. 45 ust.7 ustawy, w taki sposób, aby do dnia 18.12.2009r. do godz.10:00 było ono na koncie Zamawiającego. Wadium wnoszone w innej formie niż pieniądz należy złożyć w oryginalnym dokumencie, w Kasie Urzędu Miasta do 18.12.2009r. do godz.10:00. Dokument zostanie w obecności Wykonawcy oznakowany datą i godziną oraz opatrzony pieczęcią. Proszę kopię wniesienia wadium dołączyć do składanej oferty. Godziny urzędowania Kasy Urzędu Miasta: Pon.- Pt. - 7.30-15.30, Wt. - 7.30-16.00. Zamawiający dokona zwrotu wadium zgodnie z art. 46 ust. 1,2,3,4 ustawy. Wykonawca, który nie wniesie wadium na zasadach określonych w SIWZ, zostanie wykluczony z postępowania. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami w przypadkach określonych w art. 46 ust.4a i 5 ustawy.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust.1 i 2 ustawy oraz spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy z 29.01.2004 Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655 z późniejszymi zmianami)- zwanej dalej ustawą. W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy spełniający niżej wymienione warunki: 1.Warunek: prowadzenie działalności uprawniającej do wykonywania przedmiotu zamówienia. 2.Warunek: 2a) Wykonawca (art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy) nie został prawomocnie skazany za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących prace zarobkowe, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mających na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego, lub 2b) Podmioty zbiorowe (art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy), wobec których sąd nie orzekł zakazu ubiegania się o zamówienie, na podstawie przepisów o odpowiedzialności podmiotów zbiorowych za czyny zabronione pod groźbą kary. 3.Warunek: wykonawca dysponuje przynajmniej 1 osobą posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi umożliwiającymi wykonanie zamówienia - w specjalności drogowej. 4. Warunek: Wykonawca dysponuje lub będzie dysponował niezbędnymi do wykonania zamówienia narzędziami i urządzeniami. 5.Warunek: posiadanie polisy lub innego dokumentu ubezpieczenia, potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. Minimalna wartość polisy 50.000,00 zł., okres obowiązywania do 31.12.2010r. 6. Warunek: wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania na podst. art. 24 ust.1 i 2 ustawy oraz spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy. Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana wg formuły spełnia-nie spełnia. Nie spełnienie chociażby jednego warunku, z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 ustawy, skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy. Ofertę Wykonawcy wykluczonego z postępowania uznaje się za odrzuconą. Odrzucenie oferty Wykonawcy nastąpi na zasadach określonych w ustawie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Dokument: aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż sześć miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. Dokument: 2a) Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, lub 2b) Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Dokument: dokument potwierdzający posiadanie przez minimum 1 osobę uprawnień do kierowania robotami lub wykonawca powinien przedstawić pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia minimum 1 osoby zdolnej do wykonania zamówienia - wg załącznika nr 6 do SIWZ (Personel proponowany do wykonania zadania). Należy również dołączyć zaświadczenie o wpisie do izby samorządu zawodowego. Zaświadczenie to powinno być ważne na dzień otwarcia ofert. 4. Dokument: oświadczenie, że w przypadku wyłonienia Wykonawcy, przed zawarciem umowy dostarczy on polisę odpowiedzialności cywilnej w zakresie przedmiotu umowy. Minimalna wartość polisy 50.000,00 zł., okres obowiązywania do 31.12.2010r. (podpis na formularzu Oferta Wykonawcy). 5. Dokument: wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jakimi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca - wg załącznika nr 5 do SIWZ (Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jakimi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca); 6. Dokument: złożenie oświadczenia, że wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy oraz spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy (podpis na formularzu Oferta Wykonawcy) oraz dodatkowo złożenie aktualnego zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału ZUS lub KRUS potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Zaświadczenia wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Dokumenty muszą być przedstawione w formie oryginału lub kopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Dla wykonawców mających siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt VI ppkt 1i 6, wykonawcy składają dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: - nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; - nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie; - nie zalega z uiszczeniem podatków albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; - nie zalega z uiszczeniem opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów przytoczonych powyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio do kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Wyżej wymienione dokumenty stanowią warunek przyjęcia oferty. Dopuszcza się możliwość składania jednej oferty przez dwóch lub więcej Wykonawców pod warunkiem, że taka oferta spełniać będzie następujące wymagania: - Wykonawcy odpowiadają solidarnie za oddany przedmiot zamówienia przez cały okres gwarancji, - w odniesieniu do wymagań postawionych przez Zamawiającego, każdy z Wykonawców oddzielnie musi udokumentować, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust.1 i 2 ustawy. - potencjał ekonomiczny i techniczny oraz dysponowanie niezbędną wiedzą i doświadczeniem Wykonawców w sumie musi spełniać wymagane warunki, - w przypadku warunku posiadania pracowników zdolnych do wykonania zamówienia Wykonawcy w sumie muszą spełniać wymagane warunki, - oferta musi być podpisana w taki sposób, by prawnie zobowiązywała wszystkich Wykonawców występujących wspólnie, - Wykonawcy występujący wspólnie muszą ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o zamówienie publiczne i zawarcia umowy. Pełnomocnictwo musi być podpisane przez upełnomocnionych przedstawicieli wszystkich pozostałych Wykonawców, -wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane będą wyłącznie z pełnomocnikiem.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.um.dzierzoniow.pl/pl/bip/przetargi/ogloszenia_przetargi/przetargi_uslugi_komunalne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach