Przetargi.pl
Remonty bieżące ulic na terenie miasta Chełm

Zarząd Dróg Miejskich ogłasza przetarg

  • Adres: 22-100 Chełm, ul. Chełmońskiego 1
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 082 5633228 , fax. 082 5633839
  • Data zamieszczenia: 2016-05-04
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Dróg Miejskich
    ul. Chełmońskiego 1 1
    22-100 Chełm, woj. lubelskie
    tel. 082 5633228, fax. 082 5633839
    REGON: 11019875800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdm-chelm.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Miejska jednostka organizacyjna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remonty bieżące ulic na terenie miasta Chełm
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia są remonty bieżące ulic na terenie miasta Chełm. 2. Szczegółowy zakres robót określa przedmiar robót (załącznik nr 8 do SIWZ) oraz specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych (załącznik nr 11 do SIWZ). 3. W ramach realizacji zamówienia do obowiązków Wykonawcy należy: 1) wykonanie przedmiotu zamówienia zgodnie z zasadami wiedzy technicznej, Prawem Budowlanym, kosztorysem ofertowym sporządzonym na podstawie przedmiaru robót oraz specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych, 2) opracowanie projektu czasowej zmiany organizacji ruchu na czas prowadzenia robót wraz z uzyskaniem zatwierdzenia organu zarządzającego ruchem na terenie miasta Chełm, 3) właściwe zabezpieczenie prowadzonych robót, 4) zabezpieczenie oraz utrzymanie wszystkich elementów bezpieczeństwa ruchu wprowadzonych na podstawie projektu organizacji ruchu na czas prowadzenia robót (oznakowania, wygrodzeń, itp.) w sposób zapewniający ich widoczność i czytelność oraz bieżąca kontrola stanu i kompletności oznakowania robót, a także jego korekta wynikająca z postępu robót, 5) zapewnienie ciągłości ruchu drogowego w trakcie prowadzenia robót, 6) zabezpieczenie miejsc niebezpiecznych zagrażających bezpieczeństwu ruchu drogowego w ciągu 2 godzin od otrzymania zgłoszenia od Zamawiającego, 7) wyznaczenie i zabezpieczenie miejsca, w którym gromadzony będzie materiał Zamawiającego pochodzący z robót rozbiórkowych, 8) załadunek, transport do miejsca przechowywania oraz nieodpłatne przechowywanie materiałów Zamawiającego pochodzących z robót rozbiórkowych wykonanych przez Wykonawcę robót, 9) zapewnienie pełnej obsługi geodezyjnej robót, 10) wykonanie i przekazanie Zamawiającemu inwentaryzacji powykonawczej (w 5 egz.), w tym jeden w wersji elektronicznej, wykonanych nowych elementów oraz przy zmianie rodzaju nawierzchni jezdni i chodników, 11) uporządkowanie terenu po prowadzonych robotach, 12) ubezpieczenie robót, przy czym ubezpieczeniu winna podlegać w szczególności odpowiedzialność cywilna za szkody powstałe z winy Wykonawcy oraz w następstwie nieszczęśliwych wypadków, dotyczących pracowników Wykonawcy i osób trzecich, powstałe w związku z prowadzonymi robotami, w tym także z ruchem pojazdów mechanicznych, 13) wykonanie, pokrycie kosztów wszystkich badań, pomiarów, ekspertyz niezbędnych do realizacji zadania i dla udokumentowania wymaganej jakości wykonanych robót, a także wbudowanych materiałów, 14) dostarczenie Zamawiającemu wszystkich dokumentów niezbędnych do oceny prawidłowego wykonania robót, 15) wykonanie zamówienia z materiałów i przy pomocy urządzeń spełniających wymogi projektu co do jakości wynikającej z przepisów: a) o systemie oceny zgodności, b) o wyrobach budowlanych, potwierdzonych przez aktualne certyfikaty zgodności, aprobaty techniczne, atesty, opisy urządzeń technicznych, instrukcje obsługi, zaświadczenia podmiotów uprawnionych do kontroli jakości, zaświadczenia niezależnych podmiotów zajmujących się poświadczaniem zgodności działań Wykonawcy z normami jakościowymi; 16) organizacja i zgłaszanie gotowości do odbioru robót zanikających, częściowych oraz odbiorów miesięcznych i końcowego oraz przedkładanie Zamawiającemu wszelkich dokumentów wymaganych do odbioru (w tym atesty, aprobaty techniczne, protokoły badań, protokoły pomiarów, inwentaryzacje powykonawcze), 17) terminowe wykonywanie robót określonych w pisemnych zleceniach wystawianych przez Zamawiającego
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452331426
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium w wysokości 8 000,00 PLN (słownie: osiem tysięcy PLN 00/100)w terminie i na zasadach określonych w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Okres gwarancji na naprawy dróg gruntowych i remonty cząstkowe nawierzchni
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zdm-chelm.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach