Przetargi.pl
Remont ulicy Wieniawskiego polegający na wykonaniu nawierzchni z kostki brukowej grubości 8 cm w miejsce nawierzchni żużlowej

Prezydent Miasta Piekary Śląskie ogłasza przetarg

  • Adres: 41-940 Piekary Śląskie, ul. Bytomska 84
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 032 3939337 , fax. (032) 287 22 69
  • Data zamieszczenia: 2009-08-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Prezydent Miasta Piekary Śląskie
    ul. Bytomska 84 84
    41-940 Piekary Śląskie, woj. śląskie
    tel. 032 3939337, fax. (032) 287 22 69
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.piekary.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont ulicy Wieniawskiego polegający na wykonaniu nawierzchni z kostki brukowej grubości 8 cm w miejsce nawierzchni żużlowej
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Remont ulicy Wieniawskiego polegający na wykonaniu nawierzchni z kostki brukowej grubości 8 cm w miejsce nawierzchni żużlowej ściśle na podstawie załączonego przedmiaru robót. Ulica Wieniawskiego stanowi ciąg pieszojezdny (bez chodników) o szerokości 5,00 na całej długości ulicy (ok. 140 m). ZAKRES PRAC: 1. stan istniejący: - nawierzchnia utwardzona żużlem i kamieniem obustronnie okrawężnikowana, wjazdy do posesji częściowo wyłożone kostką, pobocza - trawa. Ulica posiada wylot na ul. Reymonta o nawierzchni asfaltowej. 2. stan projektowany - odcięcie piłą nawierzchni asfaltowej od strony ul. Reymonta, - rozebranie nawierzchni asfaltowej, - rozebranie podbudowy (nawierzchni szutrowo-kamiennej), - rozebranie krawężników, - rozebranie ław pod krawężniki, - wywiezienie i utylizacja gruzu i ziemi, - wykonanie korytowania o szerokości 6 m, - wykonanie ław pod krawężniki zwykłe i wtopione na wjazdach, - ułożenie krawężników zwykłych i wtopionych oraz obrzeży trawnikowych, - ułożenie nawierzchni z kostki betonowej szarej gr 8 cm na jezdni oraz z kostki kolorowej na wjazdach, - wykonanie dodatkowej studni rewizyjnej, - wykonanie dodatkowych studzienek ściekowych, - wyregulowanie istniejących studni i zaworów do rzędnej nawierzchni, - uporządkowanie, wyrównanie przy krawężnikach trawników poboczy, z nawiezieniem brakującej ziemi i nowym nasiewem po miejscach rozkopanych, - wykonanie wytyczenia geodezyjnego oraz pomiarów geodezyjnych powykonawczych wraz z naniesieniem na mapy w Ośrodku Dokumentacji Geodezyjno-Kartograficznej (dokumentacja powykonawcza). Wykonawca udzieli na wykonane roboty min. 60 - miesięcznej gwarancji
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452331426
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 40 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust. 1 ustawy, tzn.: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 ustawy. 2. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach (wymaganych przez Zamawiającego i podanych w SIWZ) dołączonych do oferty. 3. Zamawiający wezwie w trybie art.26 ust.3 Wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu lub którzy złożyli dokumenty zawierające błędy, do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie, chyba że mimo ich uzupełnienia konieczne byłoby unieważnienie postępowania. 4. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia wymaga się, aby przynajmniej jeden z Wykonawców (lub wspólnie) spełniał wymagania, o których mowa w rozdziale IX ust. 1 pkt. a) - c) SIWZ. W przypadku konsorcjum żaden z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia nie może podlegać wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy o którym mowa w rozdziale IX ust 1. pkt.d) SIWZ.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Oświadczenie o spełnianiu warunków pozwalających na udział w ubieganiu się o udzielenie zamówienia publicznego (Załącznik Nr S2 do SIWZ), 2. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust.1 ustawy : 2.1) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. (Załącznik nr S3 do sporządzenia przez oferenta). 3.W celu potwierdzenia spełnienia przez wykonawcę warunku posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia należy: 3.1) wskazać kierownika robót posiadającego uprawnienia budowlane w specjalności drogowej wraz z kserokopią dokumentu potwierdzającego jednocześnie aktualne członkostwo w Okręgowej Izbie Inżynierów Budownictwa i posiadanie ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie niezbędnym do wykonania przedmiotu zamówienia zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa budowlanego (załącznik nr S4 do sporządzenia przez oferenta), 3.2) wykaz robót budowlanych o wartości min. 140.000,00 zł netto lub ok. 180.000,00 zł brutto wykonanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich daty i miejsca wykonania oraz załączeniem 3 referencji potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie (załącznik nr S5 do sporządzenia przez oferenta). W przypadku oferty składanej przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia dokumenty wymienione w ust 2.1) niniejszego rozdziału składa każdy z Wykonawców oddzielnie.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.piekary.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach