Przetargi.pl
Remont ul. Poluszyńskiego w Zgorzelcu w zakresie branży drogowej z uwzględnieniem aktualnego stanu sieci podziemnych.

Gmina Miejska Zgorzelec ogłasza przetarg

  • Adres: 59-900 Zgorzelec, ul. Domańskiego 7
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 0-75 77 56 988 , fax. 075 77 56 988
  • Data zamieszczenia: 2012-08-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miejska Zgorzelec
    ul. Domańskiego 7 7
    59-900 Zgorzelec, woj. dolnośląskie
    tel. 0-75 77 56 988, fax. 075 77 56 988
    REGON: 23082154600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.um-zgorzelec.dolnyslask.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont ul. Poluszyńskiego w Zgorzelcu w zakresie branży drogowej z uwzględnieniem aktualnego stanu sieci podziemnych.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane związane z remontem ulicy Poluszyńskiego w Zgorzelcu 2. Roboty budowlane obejmują przebudowę istniejącego ciągu pieszo jezdnego o nawierzchni gruntowej - wzmocnionej kruszywem, odcinkowo bitumicznej na ulicę o wydzielonej jezdni i jednostronnym chodnikiem o nowych konstrukcjach nawierzchni tj. wzmocnionym podłożu gruntowym, podbudowie i nawierzchni z kostki betonowej brukowej dla jezdni jak i chodnika przy zapewnieniu powierzchniowego odwodnienia do istniejącej sieci kanalizacji deszczowej, która wymaga remontu. 3. Roboty budowlane prowadzone będą na terenie działek: nr: 7, 10 - AM8; 1 - AM7;1/3 - AM4; 7/2 - AM3; 24, 13 - AM2 obręb II miasto Zgorzelec w zakresie oznaczonym na mapie sytuacyjno - wysokościowej w skali 1:500 słowami: zakres remontu km 0+145,00 i zakres remontu km 0+340,00. 4. Teren objęty przedmiotem zamówienia zlokalizowany jest w północnej części miasta Zgorzelca, ulica Poluszyńskiego stanowi łącznik pomiędzy ulicami: Bolesławiecką a ulicą Kozaka i Groszową. Jest to teren o zabudowie mieszkalnej, jednorodzinnej oraz usługowej. Ze względów na konfigurację teren zalicza się do terenów płaskich. Aktualnie w sąsiedztwie drogi w trakcie budowy jest kilka budynków mieszkalnych, jednorodzinnych. Istniejący pas drogowy w całości jest gruntowy z lokalnymi odcinkami jezdni wzmocnionej kruszywem łamanym oraz fragmentarycznie występuje nawierzchnia bitumiczna od strony ul. Bolesławieckiej. W pasie drogowym ulicy występuje liczne uzbrojenie podziemne, tj.: sieć kanalizacji sanitarnej i deszczowej, sieć wodociągowa, gazowa, energetyczna (naziemne i podziemne),sieć ciepłownicza i teletechniczna. Ulica posiada oświetlenie drogowe na odcinku 50m od strony skrzyżowania z ulicą Kozaka i Groszową. Warunki gruntowo-wodne podłoża drogi ustalono na podstawie Ekspertyzy Geotechnicznej dla ustalenia geotechnicznych warunków podłoża opracowanej przez Zakład Robót Geologiczno-Wiertniczych Jacek Kielar z Bolesławca. Podłoże gruntowe charakteryzuje się niejednorodnością geotechniczną, występują zarówno grunty nasypowe jak i mineralne grunty spoiste, a także grunty zwietrzelinowe. Górną warstwę podłoża gruntowego pod warstwą gruntowej nawierzchni stanowią niebudowlane nasypy antropologiczne (niekontrolowane) o składzie piaszczysto - gliniasto - humusowo-kamienistej o miąższości ok. 0,60 ÷ 1,40m czyli w strefie korytowania. Nasypy te występują na całej długości opracowania i występują do głębokości 0,80 ÷1,60m p.p.t. Warstwa ta jest warstwą słabonośną, nienośną o zmiennym składzie i nie skonsolidowanym charakterze. Wody gruntowe występują (nawiercono) na głębokości 1,10 ÷ 1,60m pod powierzchnia terenu, przy możliwych dużych wahaniach zwierciadła w zależności do pory roku co może powodować jej występowanie już na poziomie 0,10 ÷ 0,60m p.p.t. Mogą pojawić się również wody zawieszone w obrębie półprzepuszczalnych nasypów humusowo - gliniastych , które mogą zagrażać nawet wykopom pod koryto jezdni jak i konstrukcji nawierzchni. 5. Zakres przedmiotu zamówienia w szczególności obejmuje wykonanie: 1) jednostronnego chodnika o szerokości 1,50 ÷2,00m; 2) odwodnienie ulicy: wszystkie nawierzchnie będą miały zapewnione odwodnienie powierzchniowe poprzez nadanie właściwych spadków poprzecznych i podłużnych; cała ulica odwodniona będzie poprzez projektowane ścieki przykrawężnikowe do wpustów deszczowych i dalej przykanalikami do istniejącego kanału deszczowego wraz z urządzeniami czyszczącymi; 3) nawierzchni jezdni i chodników: z kostki betonowej brukowej grubości 8cm. 6. Zaprojektowano dwa rodzaje konstrukcji jezdni na odcinkach w zależności od miejscowych warunków gruntowo-wodnych, w tym zagrożenia wysokim poziomem wód gruntowych przy słabonośnych, niekontrolowanych nasypach. 1) Na przedmiotowym odcinku ok. km 0+145.00 do km 0+340.00 zaprojektowano następującą konstrukcję nawierzchni jezdni: a) kostka betonowa brukowa, grub. 8cm na podsypce cementowo-piaskowej grub. 3cm; b) podbudowa z kruszywa łamanego 0-31,5mm (0-63mm), stabilizowana mechanicznie, grub. 41cm; c) geokompozyt: geotkanina plus georuszt trójosiowy 2) Chodniki zaprojektowano o konstrukcji: a) kostka betonowa brukowa, grub. 8cm na podsypce piaskowej lub miału kamiennego; b) podbudowa z kruszywa łamanego 0÷31,5mm, stabilizowana mechanicznie, grub. 10 cm (zjazdy 15cm). 7. Pod konstrukcje nawierzchni po korytowaniu do właściwej niwelety należy podłoże gruntowe splantować i zagęścić, sprawdzając jednocześnie faktyczną jego nośność aby podjąć ostateczną decyzję co do poprawności zaprojektowanej konstrukcji. 8. Jezdnię należy obramować krawężnikami betonowymi: wystającymi 15x30cm oraz najazdowymi 15x22cm na ławach betonowych z oporem, z betonu C12/15 o grubości pod krawężnikiem 15cm i Fb=0.045m2. Obrzeża obramowujące chodnik posadowić na ławie z betonu C12/15 o Fb=0.04m2. Wzdłuż krawężników zaprojektowano ścieki przykrawężnikowe z kostki betonowej brukowej, bezfazowej 10x20x8cm na ławie betonowej z betonu C12/15 o Fb=0.04m2, spoiny należy zalać zaprawą cementową. 9. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera dokumentacja projektowa, ekspertyza geotechniczna, Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych, mapa sytuacyjno-wysokościowa z zaznaczonym zakresem robót, przedmiar robót - opracowane przez firmę Budowlano-Inżynieryjną OLEX, stanowiący Załącznik Nr 1 do SIWZ. Dołączony do dokumentacji przedmiar robót stanowi charakter pomocniczy w celu ułatwienia Wykonawcy obliczenie ceny oferty. 10. Wykonawca, jako wytwórca odpadów w rozumieniu art. 3 ust. 3 pkt. 22 ustawy o odpadach ma obowiązek zagospodarowania odpadów powstałych podczas realizacji zamówienia zgodnie z Ustawą o odpadach z dnia 27.04.2001 r., (t.j. z 2010 r. Dz. U. Nr 185, poz. 1243 ze zm.) oraz ustawą Prawo Ochrony Środowiska z dnia 27.04.2001 r. (t.j. z 2008 r. Dz. U. Nr 25, poz. 150 ze zm.). Wykonawca w terminie wskazanym w umowie przedstawi Zamawiającemu potwierdzenie zagospodarowania odpadów zgodnie z powszechnie obowiązującymi przepisami. 11. Wymagany okres gwarancji: 1) na wykonane roboty budowlane i zastosowane przy realizacji zamówienia materiały wymagany jest minimum 36 miesięczny okres gwarancji i rękojmi.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452331426
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 79 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca wniesie wadium w wysokości 6.400,00 zł przed upływem terminu składania ofert, który został określony w pkt. 16.1 SIWZ. 2. W zależności od woli Wykonawcy wadium może być wnoszone w formach: 1. pieniądzu (przelew na rachunek bankowy wskazany przez zamawiającego), 2. poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym 3. gwarancjach bankowych, 4. gwarancjach ubezpieczeniowych, 5. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art.. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275). 3. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego Nr 35124012971111000025654013 w banku PeKaO S.A. I O/Zgorzelec, z zaznaczeniem Wadium do postępowania nr WZP.271.42.2012. /kopię przelewu (wpłaty) proszę dołączyć do oferty/. 4. Wykonawca, którego oferta nie będzie zabezpieczona akceptowalną formą wadium zostanie wykluczony z postępowania o udzielenie zamówienia, a jego oferta zostanie odrzucona zgodnie z art. 24 ust. 2 pkt 4 ustawy Prawo zamówień publicznych. 5. Zamawiający zwróci wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem pkt. 6 . 6. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. 7. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 8. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: 1. odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, 2. nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, 3. zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy, 4. w przypadku określonym w pkt. 6 . 9. W przypadku wniesienia wadium w formach wymienionych w pkt. 2 ppkt od 2 do 5 z treści dokumentu musi jednoznacznie wynikać, iż wypłata Zamawiającemu sumy gwarancyjnej nastąpi także w przypadku określonym w pkt. 6 . 10. Wadium wniesione przez jednego ze wspólników konsorcjum uważa się za wniesione prawidłowo. 11. Zamawiający wymaga, aby niepieniężne formy zapłaty wadium miały charakter nieodwołalny i bezwarunkowy - równoważny pieniądzu.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.bip.um-zgorzelec.dolnyslask.pl/
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach