Łódzki Oddział Wojewódzki Narodowego Funduszu Zdrowia ogłasza przetarg
- Adres: 90-032 Łódź, Ul. Kopcińskiego 58
- Województwo: łódzkie
- Telefon/fax: tel. 42 275 48 53 , fax. 42 275 48 50
- Data zamieszczenia: 2014-10-03
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Łódzki Oddział Wojewódzki Narodowego Funduszu Zdrowia
Ul. Kopcińskiego 58 58
90-032 Łódź, woj. łódzkie
tel. 42 275 48 53, fax. 42 275 48 50
REGON: 01581798500000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.nfz-lodz.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Podmiot prawa publicznego
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Remont toalet w budynku zabytkowym Łódzkiego Oddziału Wojewódzkiego NFZ przy ul. Kopcińskiego 58 w Łodzi - ZP/ŁOW NFZ/9/2014 - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest zrealizowanie dla Łódzkiego Oddziału Wojewódzkiego Narodowego Funduszu Zdrowia z siedzibą w Łodzi robót budowlanych w ramach zadania pn. Remont toalet w budynku zabytkowym Łódzkiego Oddziału Wojewódzkiego NFZ przy ul. Kopcińskiego 58 Łodzi - zgodnie z zapisami SIWZ oraz jej załącznikami. Zakres zadań objętych przedmiotem zamówienia obejmuje w szczególności: Zakres remontu toalet obejmuje trzy zespoły sanitariatów, po jednym na każdym piętrze: Zakres prac rozbiórkowych: - likwidacja fragmentów istniejących ścian działowych murowanych; - likwidacja istniejących zabudów z płyt gipsowo - kartonowych lub murowanych; - skucie istniejącej glazury i terakoty; - demontaż istniejących umywalek misek ustępowych, kratek w posadzkach, grzejników, oświetlenia, kanałów wentylacyjnych, parapetów; - usunięcie istniejących drzwi; Zakres prac projektowych: - na piętrze I i II wykonanie nowej ściany oddzielającej toalety od korytarza; - montaż nowych drzwi zewnętrznych (prowadzących na korytarz); - montaż nowych drzwi wewnątrz toalet; - montaż ścianek systemowych wydzielających toalety; - montaż grzejników we wnękach pod oknami; - wykonanie posadzki z płytek gresowych lub terakotowych; - wykończenie ścian płytkami; - malowanie ścian farbą zmywalną, przed malowaniem należy wyrównać istniejące ściany oraz uzupełnić ewentualne ubytki; - malowanie wnęk okiennych; - wykonanie sufitów podwieszonych z płyt gipsowo - kartonowych; - wykonanie nowych podłączeń instalacji wentylacji grawitacyjnej; - malowanie sufitów farbą lateksową; - montaż oświetlenia; - montaż misek ustępowych, pisuarów, umywalek, złączek do węży, kratek w posadzce; - w toaletach dla niepełnosprawnych dodatkowo montaż poręczy i uchwytów; - montaż luster nad umywalkami, lustra klejone do ściany, obrzeża frezowane; - wykonanie nowej zabudowy meblowej oraz zlewozmywaków w pomieszczeniach socjalnych; - wykonanie nowej instalacji elektrycznej; - przebudowa istniejącej instalacji wody i kanalizacji sanitarnej do projektowanego układu pomieszczeń sanitarnych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w dokumentacji projektowej stanowiącej załącznik nr 1 do SIWZ - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 50 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Przed upływem terminu składania ofert Wykonawcy zobowiązani są wnieść wadium w wysokości 6 600,00 PLN (słownie: sześć tysięcy sześćset złotych). Wadium można wnieść w jednej lub kilku formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 ustawy Pzp: -w pieniądzu, -w poręczeniach bankowych lub w poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, -w gwarancjach bankowych, - w gwarancjach ubezpieczeniowych, - w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2, ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić na rachunek bankowy Zamawiającego prowadzony przez Bank Gospodarstwa Krajowego Oddział w Łodzi nr 37 1130 1163 0014 7027 2920 0005. W przypadku wpłaty wadium w formie przelewu Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty potwierdzenie realizacji przelewu. W przypadku wpłaty wadium bezpośrednio na rachunek bankowy Zamawiającego Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty dowód wpłaty. W przypadku wniesienia wadium w formach innych niż pieniężna Zamawiający wymaga, aby w treści takiego dokumentu znalazło się oświadczenie Gwaranta(Poręczyciela), w którym zobowiązuje się on do bezwarunkowej wypłaty kwoty zabezpieczenia na pierwsze żądanie Zamawiającego zawierające oświadczenie, iż wadium jest mu należne. W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniężna Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty kserokopię gwarancji lub poręczenia. Oryginał dokumentu należy złożyć wraz z ofertą nie zszyty. W przypadku, gdy oryginał dokumentu będzie zszyty, zbindowany lub w inny sposób trwale związany z ofertą, Zamawiający nie dokona jego zwrotu. Termin ważności zobowiązania Gwaranta lub Poręczyciela wynikający z dokumentu nie może upływać wcześniej niż termin związania ofertą, przy czym pierwszym dniem ważności zobowiązania jest dzień składania ofert. Wykonawcy, którzy nie wniosą w terminie wadium, wniosą je w innej formie od podanych powyżej lub w innej wysokości niż wskazanej przez Zamawiającego, zostaną wykluczeni z postępowania na podstawie art. 24 ust. 2 pkt 2 ustawy Pzp. Zamawiający zwróci wadium zgodnie z przepisami art. 46 ust. 1, 1a i 2 ustawy Pzp. Zamawiający zatrzyma wadium, jeżeli zaistnieją okoliczności przewidziane w art. 46 ust. 4a oraz ust. 5 ustawy Pzp
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Skrócenie terminu realizacji zamówienia
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.nfz-lodz.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- CZĘŚĆ I - Budowa podjazdu dla osób niepełnosprawnych wraz z przebudową wejścia głównego do budynku Urzędu Miejskiego w Łęczycy CZĘŚĆ II - Budowa windy dla osób niepełnosprawnych w budynku Urzędu Miejskiego w Łęczycy
Dodano: 2016-07-27 - Remont budynku hali sportowej wraz z zapleczem na terenie Gminnego Ośrodka Sportu i Turystyki w Wieruszowie
Dodano: 2016-07-27 - Budowa pasywnego budynku użyteczności publicznej - projekt pilotażowy
Dodano: 2016-07-27 - Wykonanie placu zabaw na terenie Szkoły Podstawowej nr 2 w Rawie Mazowieckiej
Dodano: 2016-07-27 - Pakiet 1: Budowa szybu windowego z windą szpitalną w budynku Przychodni Specjalistycznej Opieki Zdrowotnej Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego im. Marii Skłodowskiej - Curie w Zgierzu, Pakiet 2:wymiana stolarki okiennej i drzwiowej dla Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego im. Marii Skłodowskiej - Curie w Zgierzu
Dodano: 2016-07-27 - Wykonanie remontu chodników w m. Cielądz w ciągu drogi wojewódzkiej nr 707
Dodano: 2016-07-27 - Przetarg 115/2016 Na wykonanie remontu lokali mieszkalnych wchodzących w skład mieszkaniowego zasobu Miasta Łodzi w podziale na 4 części
Dodano: 2016-07-26 - Wykonanie remontu lokali zamiennych wchodzących w skład mieszkaniowego zasobu Miasta Łodzi
Dodano: 2016-07-26 - Rozbudowa budynku szkoły w Zespole Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego im. J. Dziubińskiej w Zduńskiej Dąbrowie
Dodano: 2016-07-26 - REMONT SALI GIMNASTYCZNEJ WRAZ Z PRACAMI OGÓLNOBUDOWLANYMI W BUDYNKU GIMNAZJUM NR 1 W PABIANICACH
Dodano: 2016-07-26