Przetargi.pl
Remont świetlicy wiejskiej w Opinogórze Górnej, wykonanie elewacji oraz ocieplenie stropu budynku strażnicy OSP w Opinogórze

Gmina Opinogóra Górna ogłasza przetarg

  • Adres: 06-406 Opinogóra Górna, ul. Z. Krasińskiego 4
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 023 6717024, 6717085 , fax. 023 6736110
  • Data zamieszczenia: 2010-01-11
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Opinogóra Górna
    ul. Z. Krasińskiego 4 4
    06-406 Opinogóra Górna, woj. mazowieckie
    tel. 023 6717024, 6717085, fax. 023 6736110
    REGON: 13037834400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://ugopinogora.bip.org.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont świetlicy wiejskiej w Opinogórze Górnej, wykonanie elewacji oraz ocieplenie stropu budynku strażnicy OSP w Opinogórze
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadania pn. Remont świetlicy wiejskiej w Opinogórze Górnej, wykonanie elewacji oraz ocieplenie stropu budynku strażnicy OSP w Opinogórze w zakresie obejmującym: I. Remont świetlicy wiejskiej w Opinogórze Górnej: Zakres robót obejmuje: a) roboty rozbiórkowe - zerwanie starych tapet, - rozebranie posadzki, - rozebranie ścian wewnętrznych, - demontaż ościeżnic, - rozebranie posadzki z płytek, - rozebranie obróbek blacharskich, - rozebranie rynien, - rozebranie rur spustowych, b) roboty remontowe - wymiana drewnianych belek stropowych, - wykonanie posadzek z płytek kamionkowych GRES, - okładziny z płyt gipsowo - kartonowych, - montaż ościeżnic, - montaż okien, - montaż drzwi wewnętrznych i zewnętrznych, - licowanie ścian płytkami, - malowanie ścian, - tynki wewnętrzne, - pokrycie dachów papą termozgrzewalną, - montaż rynien, - malowanie elewacji, - wymiana elementów schodów drewnianych, - chodniki z kostki betonowej i obrzeża betonowe; c) urządzenia sanitarne - baterie umywalkowe, - montaż zlewozmywaków, - wentylatory osiowe, - okapy wentylacyjne II. Wykonanie elewacji oraz ocieplenie stropu nad świetlicą budynku strażnicy OSP w Opinogórze: 1. Wykonanie elewacji: a) tynki zewnętrzne (~102,60 m2), b) malowanie farbami silikatowymi, c) licowanie płytkami klinkierowymi, d) montaż wycieraczki systemowej zewnętrznej, e) obróbki blacharskie, f) podbitka z desek szalówek, 2. Ocieplenie stropu: a) izolacje z folii polietylenowej, b) izolacje poziome przeciwdźwiękowe z wełny mineralnej, III. Wykonanie elewacji oraz ocieplenie budynku strażnicy OSP w Opinogórze: 1. Wykonanie elewacji: a) tynki zewnętrzne (~198,267 m2), b) malowanie farbami silikatowymi, c) licowanie płytkami klinkierowymi, d) montaż wycieraczki systemowej zewnętrznej, e) obróbki blacharskie, f) podbitka z desek szalówek, 2. Ocieplenie stropu: a) izolacje z folii polietylenowej, b) izolacje poziome przeciwdźwiękowe z wełny mineralnej, zgodnie z załączoną dokumentacją przetargową: przedmiary robót - stanowiące załącznik Nr 7a , 7 b i 7c do SIWZ, projekt budowlano - wykonawczy stanowiący załącznik Nr 8 do SIWZ, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót - stanowiąca załącznik nr 9 do SIWZ Uwagi dotyczące przedmiotu zamówienia: Zaleca się wykonawcom zapoznanie się z warunkami lokalnymi, w których będzie realizowany przedmiot zamówienia. 2. Jeżeli w dokumentacji projektowej lub przedmiarze robót opisano przedmiot zamówienia przez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia to ma to na celu jedynie określenie cech technicznych czy właściwości określonych tam materiałów jakie należy zastosować dla wykonania przedmiotu zamówienia. Zamawiający dopuszcza zastosowanie w takich przypadkach materiałów równoważnych (lub równoważnych) zgodnie z art. 29 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. Nr 223 z 2007r. poz. 1655 z późn. zm.) Oferowane materiały i urządzenia muszą być równoważne jakościowo tym podanym w SIWZ. Ciężar udowodnienia równoważności zaoferowanego przedmiotu spoczywa na Wykonawcy (art.30 ust.5 ustawy Prawo zamówień publicznych). Jeżeli Wykonawca zaoferuje materiały i urządzenia równoważne, zobowiązany jest dostarczyć wraz z ofertą atesty, certyfikaty lub inne dokumenty, zgodnie z § 3 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form w jakich te dokumenty mogą być składane, potwierdzające że oferowane materiały i urządzenia równoważne spełniają wymagania SIWZ i posiadają parametry nie gorsze od wymaganych. W przypadku wątpliwości dotyczących równoważności oferowanych produktów zamawiający wezwie Wykonawcę do złożenia we wskazanym terminie wyjaśnień dotyczących treści oferty.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454000001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wysokość wadium Wykonawca przystępujący do postępowania jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości: 3.500,- zł 2. Forma wadium 2.1. poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 2.2. gwarancjach bankowych, 2.3. gwarancjach ubezpieczeniowych, 2.4. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2000 r. nr 109, poz. 1158 oraz z 2002 r. nr 25, poz. 253, nr 66, poz. 596 i nr 216, poz. 1824 ze zm.). Oznacza to, że w terminie wniesienia wadium, ww. forma lub formy wadium muszą zostać wniesione 2.5. w pieniądzu 3. Termin i miejsce wniesienia wadium: 3.1. W przypadku wnoszenia wadium w pieniądzu ustaloną kwotę należy wpłacić na konto zamawiającego w Banku Spółdzielczym w Glinojecku oddział Opinogóra Nr: 25 8229 1015 0000 0345 2000 0070, lub gotówką bezpośrednio w kasie Urzędu Gminy w Opinogórze Górnej. Kserokopię dowodu wpłaty należy dołączyć do oferty. Kwota wadium musi znaleźć się na rachunku zamawiającego najpóźniej w terminie składania ofert. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 3.2. W przypadku wnoszenia wadium w pozostałych dopuszczalnych formach określonych w Części VI od pkt. 28.1. do pkt. 28.5. SIWZ kserokopię dokumentu wadium należy dołączyć do oferty. Oryginał należy złożyć w kasie Urzędu Gminy w Opinogórze Górnej lub również dołączyć do oferty. 3.3. Niewniesienie wadium w wymaganym terminie oraz wymaganej wysokości i formie skutkuje wykluczeniem wykonawcy z postępowania. 3.4. Złożone poręczenie lub gwarancja muszą zawierać w swojej treści zobowiązanie zgodne z treścią art. 46 ust. 5 ustawy, tj.: Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: - odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; - nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; - zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy. 4. Zwrot wadium: 4.1. Zamawiający zwraca wadium w sytuacjach i na zasadach określonych w art. 46 ust 1, 1a, 2, 3, 4 ustawy. 5. Utrata wadium 5.1. Zamawiający zatrzymuje wadium w sytuacjach i na zasadach określonych w art. 46 ust 4a, 5 ustawy.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Warunki udziału w postępowaniu 1.1. W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy: 1.1.1. nie podlegają wykluczeniu z przedmiotowego postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy; 1.1.2. spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy: 1.1.2.1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli prawa nakładają obowiązek ich posiadania; 1.1.2.2. posiadają wiedzę i doświadczenie, 1.1.2.3. dysponują odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia 1.1.2.4. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 1.1.3. wniosą wadium w wymaganym terminie, wysokości i formie; 1.2. Opis sposobu dokonywania spełniania warunków udziału w postępowaniu 1.2.1. Spełnienie warunków opisanych wyżej w punkcie 10 należy potwierdzić poprzez złożenie stosownych oświadczeń oraz przedłożenie dokumentów, o których mowa w p 11. 1.2.2. Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana wg formuły (spełnia - nie spełnia). 1.2.3. Z treści oświadczeń i załączonych do oferty dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż Wykonawca spełnił warunki. 1.2.4. Niespełnienie chociażby jednego warunku, skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania (odrzuceniem jego oferty).
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykaz oświadczeń i dokumentów wymaganych w postępowaniu: Wykonawca zobowiązany jest złożyć w terminie wskazanym w Części VIII pkt. 35 i formie określonej w Części VII pkt. 32 SIWZ: 1.1. Ofertę na formularzu ofertowym o treści zgodnej z określoną we wzorze stanowiącym załącznik Nr 1 do SIWZ. 1.2. Oświadczenia oraz dokumenty potwierdzające spełnianie warunków: 1.2.1. Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu z przedmiotowego postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 - według wzoru określonego w załączniku Nr 2 do SIWZ. 1.2.2. Oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust.1 ustawy - według wzoru określonego w załączniku Nr 3 do SIWZ. 11.2.3. Dokument potwierdzający dopuszczenie wykonawcy do obrotu prawnego w zakresie objętym zamówieniem - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę). 1.2.4. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat lub zaświadczenie, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert (w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę). 1.2.5. Aktualne zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert (w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę). 1.2.6. Potwierdzenie wniesienia wadium. 1.2.7. Wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełnienia warunku wiedzy i doświadczenia wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - według wzoru stanowiącego załącznik Nr 4 do SIWZ. Należy wykazać przynajmniej jedno zrealizowane zamówienie o wartości nie mniejszej niż wartość oferty. Ponieważ zamówienie obejmuje roboty budowlane na dwóch obiektach (budynek świetlicy i budynek OSP w Opinogórze Górnej) dopuszcza się również wykazanie zrealizowanych przynajmniej dwóch zamówień o łącznej wartości nie mniejszej niż wartość oferty Do wykazu należy dołączyć dokumenty (w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę) potwierdzające należyte wykonanie zamówień. 1.2.8. Wykaz osób - według wzoru stanowiącego załącznik Nr 5 do SIWZ. 1.3. Kosztorys/y ofertowy/e sporządzony/e dokładnie wg liczby i opisu pozycji oraz ilości robót znajdujących się w przekazanych przedmiarach stanowiących załącznik Nr 7a, 7b i 7c do SIWZ. 1.4. W przypadku, gdy wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, do oferty musi być załączone pełnomocnictwo (oryginał), z którego wynika zakres umocowania podpisane przez osoby uprawnione do reprezentacji wykonawcy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://ugopinogora.bip.org.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach