Urząd Gminy Jakubów ogłasza przetarg
- Adres: 05-306 Jakubów, Jakubów 55
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 025 7579190 , fax. 025 7579190
- Data zamieszczenia: 2010-01-11
- Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy Jakubów
Jakubów 55
05-306 Jakubów, woj. mazowieckie
tel. 025 7579190, fax. 025 7579190
REGON: 00054437800000 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.jakubow.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
przetarg nieograniczony na wykonanie konserwacji oświetlenia ulicznego na terenie gminy Jakubów - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia są usługi polegające na wykonywaniu konserwacji oświetlenia ulicznego - punktów świetlnych w ilości 624 szt. na terenie gminy Jakubów, wartość zamówienia nie przekracza 14 000 euro. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 500000005
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: brak
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy którzy spełniają warunki, dotyczące: - posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, - posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia, - dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, - sytuacji ekonomicznej i finansowej - nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art.24 ustawy prawo zamówień publicznych oraz złożą oświadczenie potwierdzające spełnienie tych warunków.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: - wypełniony formularz oferty załącznik do niniejszej specyfikacji, - oświadczenie Wykonawcy zgodnie z art.22 i 24 ustawy prawo zamówień publicznych, - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert, - dokumenty stwierdzające posiadanie wymaganych uprawnień do wykonywania zamówienia, - wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat prac, minimum dwóch, tożsamych do przedmiotu zamówienia, oraz dat ich wykonania wraz z referencjami, - zatwierdzony wzór umowy,
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.jakubow.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Usługa przeglądu, konserwacji i naprawy sprzętu informatycznego w Jednostce Wojskowej Nr 6021 oraz jednostkach organizacyjnych będących na jej zaopatrzeniu. Sprawa numer 58/2016/PN/Ł/INF
Dodano: 2016-07-27 - Świadczenie usługi serwisowej instalacji wody lodowej, instalacji klimatyzacyjnych wraz z automatyką, usługi serwisowej instalacji wentylacji mechanicznej wraz z automatyką, instalacji rekuperacji wraz z automatyką oraz instalacji podnoszącej ciśnieniem wody Ppoż w obiektach BGK zlokalizowanych na terenie Warszawy
Dodano: 2016-07-27 - Usługa modyfikacji indywidualnych odznak policjantów.
Dodano: 2016-07-27 - Obsługa serwisowa maszyn i urządzeń introligatorskich dla Jednostki Wojskowej Nr 6021 oraz jednostek organizacyjnych będących na jej zaopatrzeniu. Sprawa nr: 62/2016/PN/SZKOL
Dodano: 2016-07-27 - Świadczenie usługi okresowych przeglądów technicznych aparatów do znieczulenia Blease Sirius dla Centrum Onkologii - Instytutu im. Marii Skłodowskiej - Curie w Warszawie, nr sprawy PN-112/16/MS
Dodano: 2016-07-26 - Świadczenie usługi okresowych przeglądów technicznych aparatów do znieczulenia Blease Sirius dla Centrum Onkologii - Instytutu im. Marii Skłodowskiej - Curie w Warszawie, nr sprawy PN-102/16/MS
Dodano: 2016-07-14 - Świadczenie usługi okresowych przeglądów i konserwacji sprzętu medycznego dla Centrum Onkologii - Instytutu im. Marii Skłodowskiej - Curie w Warszawie, nr sprawy PN-86/16/MS
Dodano: 2016-07-04 - Świadczenie usługi serwisowej drukarek zwojowych.
Dodano: 2016-07-04 - Usługa konserwacji i pogotowia technicznego w budynkach mieszkalnych i użytkowych, które stanowią własność RTBS Administrator Sp. z o.o. z siedzibą w Radomiu przy ul. Waryńskiego 16a i budynku stanowiącym współwłasność.
Dodano: 2016-06-23 - Świadczenie usługi okresowych przeglądów i konserwacji sprzętu medycznego dla Centrum Onkologii-Instytutu im. Marii Skłodowskiej-Curie w Warszawie, nr sprawy PN-74/16/MS
Dodano: 2016-06-03