Przetargi.pl
Usługa przeglądu, konserwacji i naprawy sprzętu informatycznego w Jednostce Wojskowej Nr 6021 oraz jednostkach organizacyjnych będących na jej zaopatrzeniu. Sprawa numer 58/2016/PN/Ł/INF

Jednostka Wojskowa Nr 6021 ogłasza przetarg

  • Adres: 00-909 Warszawa, ul. Żwirki i Wigury 9/13
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 22 684 75 81 , fax. 22 684 75 77
  • Data zamieszczenia: 2016-07-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Jednostka Wojskowa Nr 6021
    ul. Żwirki i Wigury 9/13 9/13
    00-909 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 22 684 75 81, fax. 22 684 75 77
    REGON: 14626847100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.ozgst.wp.mil.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Jednostaka Wojskowa-obrona

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługa przeglądu, konserwacji i naprawy sprzętu informatycznego w Jednostce Wojskowej Nr 6021 oraz jednostkach organizacyjnych będących na jej zaopatrzeniu. Sprawa numer 58/2016/PN/Ł/INF
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest usługa przeglądu, konserwacji i naprawy sprzętu informatycznego w Jednostce Wojskowej Nr 6021 oraz jednostkach organizacyjnych będących na jej zaopatrzeniu świadczona przez WYKONAWCĘ na rzecz ZAMAWIAJĄCEGO i zgodnie z jego potrzebami w tym: Część I zamówienia - konserwacja i naprawa sprzętu informatyki, Część II zamówienia - przegląd, naprawa i konserwacja okresowa drukarek specjalistycznych. ZAMAWIAJĄCY dopuszcza składanie ofert częściowych, z których każda będzie oceniana przez ZAMAWIAJĄCEGO oddzielnie, według zasad opisanych w SIWZ. Zamówienie podzielone zostało na dwie części. Każdy z WYKONAWCÓW może złożyć ofertę na dowolnie wybraną część/części. [dotyczy części I zamówienia] Konserwacji/naprawie podlegać będą urządzenia peryferyjne tj.: wymienionych poniżej producentów: Kyocera, HP, OKI, Samsung, Lexmark, Conica Minolta, OceVariolink, Xerox, Brother, Canon, Ricoch, EPSON. ZAMAWIAJĄCY zastrzega sobie prawo do zlecenia konserwacji /naprawy urządzeń innych producentów niż wykazane powyżej, pozyskanych przez ZAMAWIAJĄCEGO w trakcie trwania umowy. Część I zamówienia. Przedmiot zamówienia obejmuje: wymianę elementów optyki, elektroniki oraz zespołów napędu urządzenia, wymianę części zamiennych zużywających się podczas eksploatacji urządzenia, czyszczenie oraz konserwację urządzenia, aktualizacja firmwaru urządzenia. Części II zamówienia. Przedmiot zamówienia obejmuje: Diagnoza serwisowa - wykonanie dokładnego przeglądu poszczególnych drukarek, sprawdzenie wykonywania poprawnych nadruków, sprawdzenie drukarki pod kątem zabrudzeń i uszkodzeń mechanicznych poszczególnych części, sprawdzenie wersji firmwaru drukarki, ogólna ocena faktycznego stanu urządzenia - drukarki 4 x HDP8500L2 oraz 2 x DTC550. Część diagnostyczna zakończona zostanie wystawieniem protokołu dla każdego urządzenia z dokładnym opisem niezbędnych czynności serwisowych. Serwis - wykonanie pełnej usługi konserwacji, czyszczenia i kalibracji sprzętu - kalibracja sensora taśmy kolorowej, sensora filmu INTM, sensora laminatów, kalibracja kasety filmu INTM oraz regulacja położenia zużytego filmu w kasecie INTM, regulacja poprawności wykonywania nadruków na kartach, kalibracja nadruku na karcie, aktualizacja firmwaru urządzenia do najnowszej wersji, kalibracja zaawansowanych parametrów urządzenia, testy mechaniczne poszczególnych podzespołów drukarki, wydruki testowe - drukarki 4 x HDP8500 oraz 2 x DTC550. Część serwisowa zakończona zostanie wystawieniem protokołu z dokładnym opisem czynności serwisowych. WYKONAWCA musi posiadać odpowiednią wiedzę, stosowne urządzenia techniczne oraz dostęp do wszelkich informacji technicznych umożliwiających realizację usługi. WYKONAWCA zobowiązany jest do świadczenia usług z zachowaniem należytej staranności i zgodnie z warunkami technicznymi przewidzianymi przez producenta sprzętu. WYKONAWCA ponosi pełną odpowiedzialność za utratę lub uszkodzenie sprzętu w czasie wykonywania usługi. Usługi świadczone będą wyłącznie w lokalizacjach wskazanych przez ZAMAWIAJĄCEGO na terenie Warszawy oraz w okolicach (do 30 km) - Wesoła oraz Helenów [dotyczy części I], Jednostka Wojskowa Nr 2414, 00-909 Warszawa, ul. Żwirki i Wigury 9/13 [dotyczy części II]. ZAMAWIAJĄCY zastrzega sobie prawo do zlecenia usługi w jednostce organizacyjnej nie będącej na zaopatrzeniu ZAMAWIAJĄCEGO w chwili podpisania Umowy, a wchodzącej na jej zaopatrzenie w trakcie obowiązywania Umowy z danym WYKONAWCĄ. Dojazd do lokalizacji leży po stronie WYKONAWCY, ZAMAWIAJĄCY nie ponosi kosztów dojazdu. Części zamienne muszą być zgodne z zaleceniami oraz danymi technicznymi producenta urządzenia. WYKONAWCA musi gwarantować, iż części zamienne użyte do wykonania usługi: spełniają europejskie normy zapewniające bezpieczeństwo przy użytkowaniu urządzeń informatycznych, posiadają atesty i certyfikaty dopuszczenia do montażu trwale umieszczone na asortymencie, są fabrycznie nowe, wolne od wad technicznych i prawnych oraz pod względem jakości odpowiadają komponentom stosowanym w montażu danego sprzętu informatycznego. WYKONAWCA zobowiązany jest do przedstawienia źródła pochodzenia części zamiennych i materiałów, w tym producenta i klasę jakości wraz z udokumentowanymi cenami nabycia. Cena części oraz materiałów użytych do realizacji usługi nie może przekroczyć udokumentowanej ceny zakupu powiększonej o marżę i podatek VAT oraz WYKONAWCA udzieli 12 miesięcznej gwarancji. Zaoferowana marża doliczana do części wykorzystanych w naprawie nie może być wyższa niż 20% ceny części oraz materiałów użytych do realizacji usługi. WYKONAWCA zapewnia utylizację wszystkich części i materiałów zużytych i wymienionych w ramach czynności serwisowych. Naprawione urządzenie po dokonaniu naprawy musi być w 100% sprawne techniczne. WYKONAWCA w terminie 2 dni roboczych od zgłoszenia awarii sporządzi specyfikację naprawy- kosztorys i prześle do zamawiającego. ZAMAWIAJĄCY podejmie decyzje o wykonywaniu naprawy lub jej zaniechaniu. Po zaakceptowaniu przez ZAMAWIAJĄCEGO specyfikacji naprawy - kosztorys WYKONAWCA przystępuje do wykonania usługi. Po realizacji naprawy, cena usługi nie może być większa niż przedstawiona w kosztorysie. W przypadku gdy ZAMAWIAJĄCY podejmie decyzje o zaniechaniu naprawy, WYKONAWCA wystawi pisemną ekspertyzę techniczną, zawierającą opis stanu technicznego sprzętu jak i szacunkowe koszty naprawy. ZAMAWIAJĄCY za wystawioną ekspertyzę techniczną zapłaci kwotę określoną przez WYKONAWCĘ w ofercie. Zaoferowana cena wystawienia opinii technicznej nie może przekroczyć 25% oferowanej ceny roboczogodziny. W przypadku gdy WYKONAWCA po przeprowadzonej diagnostyce stwierdzi, że uszkodzony sprzęt, nie kwalifikuje się do naprawy jest zobowiązany do wystawienia pisemnej ekspertyzy technicznej dla tego urządzenia. WYKONAWCA ma prawo zakwalifikować sprzęt jako nie podlegający naprawie tylko w przypadku gdy nie są już dostępne na rynku części zamienne do tego urządzenia. WYKONAWCA wykona usługę zgodnie z przesłaną specyfikacją naprawy - kosztorysem, dostarczy do ZAMAWIAJĄCEGO kartę naprawy oraz fakturę (w tym kopię faktury zakupu części/materiałów) w nieprzekraczającym terminie 5 dni roboczych od otrzymania akceptacji na realizację usługi. W uzasadnionych przypadkach ZAMAWIAJĄCY może wyrazić zgodę na wydłużenie terminu realizacji usługi. Za datę zakończenia usługi uważa się datę wpisaną w karcie naprawy przez zleceniodawcę. Po wykonaniu naprawy WYKONAWCA umieści na sprzęcie swoje plomby gwarancyjne. WYKONAWCA udzieli minimum 6 miesięcy gwarancji na wykonaną naprawę. Termin będzie liczony od daty wykonania usługi. WYKONAWCA udzieli minimum 12 miesięcy gwarancji na wykonaną naprawę. Termin będzie liczony od daty wykonania usługi. W trakcie trwania gwarancji określonej powyżej sprzęt, który był poprzednio naprawiany przez wykonawcę, a nie będzie prawidłowo funkcjonował podlegać będzie ponownej naprawie na koszt WYKONAWCY. W przypadku, jeżeli w czasie trwania gwarancji urządzenie będzie dwa razy naprawiane a pomimo tego nie będzie działało poprawnie, to WYKONAWCA po otrzymaniu go po raz trzeci, nie naprawia go, a wystawia opinie stanu technicznego opisując przyczyny tych niesprawności (opinia ta jest niepłatna). WYKONAWCA pomniejsza również kolejną wystawioną fakturę za usługi, o środki jakie do tej pory otrzymał od ZAMAWIAJĄCEGO za naprawę tego urządzenia. Okres gwarancji jest liczony za każdym razem od początku po wykonanej przez WYKONAWCĘ naprawie. ZAMAWIAJĄCY zastrzega sobie prawo do weryfikacji realizacji usługi na każdym jej etapie, bez uprzedniego informowania WYKONAWCY o takim zamiarze.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 500000005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.ozgst.wp.mil.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach