Przetargi.pl
Dostawa kotłów wraz z rozładunkiem na terenie Gminy Pułtusk w ramach programu Poprawa jakości powietrza na terenie województwa mazowieckiego - ograniczenie emisji zanieczyszczeń poprzez modernizację kotłowni w Gminie Pułtusk

Gmina Pułtusk ogłasza przetarg

  • Adres: 06-100 Pułtusk, ul. Rynek 41
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 023 6920391 , fax. 023 6924296
  • Data zamieszczenia: 2016-07-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Pułtusk
    ul. Rynek 41 41
    06-100 Pułtusk, woj. mazowieckie
    tel. 023 6920391, fax. 023 6924296
    REGON: 13037790700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pultusk.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa kotłów wraz z rozładunkiem na terenie Gminy Pułtusk w ramach programu Poprawa jakości powietrza na terenie województwa mazowieckiego - ograniczenie emisji zanieczyszczeń poprzez modernizację kotłowni w Gminie Pułtusk
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa kotłów wraz z rozładunkiem dla mieszkańców Gminy Pułtusk z przeznaczeniem do budynków mieszkalnych w ramach programu Poprawa jakości powietrza na terenie województwa mazowieckiego - ograniczenie emisji zanieczyszczeń poprzez modernizację kotłowni w Gminie Pułtusk. 3.1. Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia został zawarty w Istotnych Postanowieniach Umowy załączniku nr 2 do niniejszej SIWZ oraz Opisie Przedmiotu Zamówienia załączniku nr 1 do niniejszej SIWZ. 3.2. Dostawa kotłów będzie realizowana transportem na koszt i ryzyko Wykonawcy po uprzednim uzgodnieniu z Zamawiającym. Dostawy należy wykonywać na adresy podane przez Zamawiającego. Szczegółowy harmonogram z adresami gdzie należy dostarczyć kotły c.o. zostanie przekazany Wykonawcy po podpisaniu umowy. 3.3. Z uwagi na fakt pozyskiwanego dofinansowania na zakup kotłów z programu Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Warszawie (zwanego dalej WFOŚiGW), Zamawiający zastrzega sobie możliwość odstąpienia od umowy w przypadku braku uzyskania pozytywnej decyzji WFOŚiGW o przyznaniu dofinansowania. W związku z odstąpieniem od umowy Wykonawca nie będzie dochodził roszczeń z tego tytułu. 3.4. Zamawiający zastrzega sobie prawo do odstąpienia od umowy dla konkretnej części, w przypadku rezygnacji z udziału w projekcie pn.: Poprawa jakości powietrza na terenie województwa mazowieckiego - ograniczenie emisji zanieczyszczeń poprzez modernizację kotłowni w Gminie Pułtusk przez któregokolwiek z Beneficjentów Ostatecznych tj. mieszkańca Gminy, do którego urządzenie ma być dostarczone, bądź w przypadku zaistnienia innej okoliczności, niż rezygnacja, powodującej brak dalszego uczestnictwa Beneficjenta Ostatecznego w projekcie, o którym mowa powyżej. Prawo odstąpienia może być zrealizowane przez Zamawiającego w terminie 7 dni od dnia otrzymania informacji przez Zamawiającego o rezygnacji mieszkańca, bądź o zaistnieniu innej okoliczności, o której mowa powyżej. Z tytułu odstąpienia od umowy w konkretnej części Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia o zwrot kosztów w związku z realizacją zadania.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 446212001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 11.1. Zamawiający nie wymaga zabezpieczenia oferty wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Gwarancja i rękojmia
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.pultusk.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach