Przetargi.pl
Usługa konserwacji i pogotowia technicznego w budynkach mieszkalnych i użytkowych, które stanowią własność RTBS Administrator Sp. z o.o. z siedzibą w Radomiu przy ul. Waryńskiego 16a i budynku stanowiącym współwłasność.

Radomskie Towarzystwo Budownictwa Społecznego "Administrator" Sp. z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 26-600 Radom, ul. Waryńskiego 16A
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 048 3846508 , fax. 048 3627302
  • Data zamieszczenia: 2016-06-23
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Radomskie Towarzystwo Budownictwa Społecznego "Administrator" Sp. z o.o.
    ul. Waryńskiego 16A 16A
    26-600 Radom, woj. mazowieckie
    tel. 048 3846508, fax. 048 3627302
    REGON: 67070447500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.rtbs.eu
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Towarzystwo Budownictwa Społecznego spółka z ograniczoną odpowiedzialnością

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługa konserwacji i pogotowia technicznego w budynkach mieszkalnych i użytkowych, które stanowią własność RTBS Administrator Sp. z o.o. z siedzibą w Radomiu przy ul. Waryńskiego 16a i budynku stanowiącym współwłasność.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi konserwacji i pogotowia technicznego w budynkach mieszkalnych i użytkowych, które stanowią własność RTBS Administrator Sp. z o.o. z siedzibą w Radomiu przy ul. Waryńskiego 16a i budynku stanowiącym współwłasność 2. Usługa konserwacji, dotyczy wykonywania przedmiotu umowy w ramach konserwacji podstawowej i konserwacji dodatkowej. 3. Konserwacja podstawowa obejmuje wykonanie usług w następujących specjalnościach: 3.1. Konstrukcyjno-budowlanej: a. dokonywanie przeglądów stanu technicznego pokrycia dachowego i obróbek blacharskich raz w roku w celu ustalenia niezbędnych prac remontowych, protokół z przeglądu przedstawić należy Zamawiającemu ( Wydziału Inwestycji i Zarządzania Zasobami Własnymi, z siedzibą w Radomiu przy ulicy Starowolskiej 11a ) do 31 maja danego roku, b. naprawa obróbek blacharskich polegająca na ich uszczelnianiu (rynien, rur spustowych i pozostałych elementów) c. niezwłoczne usuwanie nawisów śnieżnych, skupisk lodu i powstałych sopli (dach i obróbki blacharskie), itp., nie później niż do 3 godzin od ich zgłoszenia wraz z zabezpieczeniem zagrożonego terenu d. naprawa klamek, zamków, zawiasów i zamknięć do drzwi i okien w częściach wspólnych nieruchomości, naprawa i regulacja samozamykaczy , e. naprawa drobnych uszkodzeń pokrycia dachowego. f. czyszczenie rynien i rur spustowych g. regulacja spadków rynien, mocowanie rynien i rur spustowych h. dopasowanie oraz regulacja stolarki drzwiowej i okiennej w częściach wspólnych i lokalach mieszkalnych po zmianie lokatora i. krycie dachów papą termozgrzewalną powierzchni do 1 m2 3.2. Instalacyjnej: a. instalacje centralnego ogrzewania i centralnej ciepłej wody: - odpowietrzanie instalacji i grzejników - likwidacja niedogrzań w lokalach, - likwidacja przecieków na instalacjach c.o. i ccw., - regulacja instalacji centralnego ogrzewania, - czyszczenie filtrów przy ciepłomierzach lokatorskich w szachtach na klatkach schodowych, - nawadnianie instalacji centralnego ogrzewania i uruchomienie jej z rozpoczęciem sezonu grzewczego oraz działania związane z zakończeniem sezonu grzewczego. b. instalacje wodociągowe i kanalizacyjne i drenażowe: - likwidacja przecieków na instalacji wodociągowej (uszczelnianie zaworów, głowic i złączek), - odczyt głównych wodomierzy w budynkach, - czyszczenie filtrów i likwidacja przecieków przy wodomierzach głównych i lokatorskich w szachtach na klatkach schodowych, - usuwanie zatorów na instalacji sanitarnej (poziomy, piony bez podejść odpływowych od urządzeń w lokalach mieszkalnych i użytkowych) oraz usuwanie ich skutków w budynkach, - usuwanie zatorów na sieci i na przyłączach kanalizacji sanitarnej, deszczowej i drenażowej, - czyszczenie studzienek kanalizacji sanitarnej, deszczowej i drenażowej, - czyszczenie wpustów (kraty ściekowe) na kanalizacji deszczowej, - natychmiastowa likwidacja nielegalnego poboru zimnej i ciepłej wody. c. instalacje gazowe: - likwidacja nieszczelności na instalacji gazowej zgłaszanych indywidualnie (nie obejmuje doszczelnienia po przeprowadzonych przeglądach gazowych - objęte odrębną Umową). d. instalacje elektryczne: - sprawdzenie i regulacja czasu świecenia oświetlenia w częściach wspólnych oraz oświetlenia zewnętrznego, - przegląd oświetlenia zewnętrznego dwa razy w roku ( do 30 kwiecień,do 30 wrzesień) w celu ustalenia napraw, oraz przedstawienie w tych terminach protokołu z przeglądu Zamawiającemu (Wydziału Inwestycji i Zarządzania Zasobami Własnymi) . Naprawy na koszt zamawiającego, - montaż i demontaż opraw oświetlenia, uzupełnienie żarówek w budynkach ( Starowolska 11a , 11b, Waryńskiego 16a, Szklana 9 i Wjazdowa 4 ) przepalonych bezpieczników topikowych w częściach wspólnych budynków w dniu zgłoszenia, - wymiana żarówek w lampach oświetlenia zewnętrznego słupowego (ilość lamp w zasobach 170szt, żarówki dostarcza Zamawiający ) - sprawdzenie raz w miesiącu działania pomp i automatyki sterującej pracą przepompowni ścieków oraz studni przy ulicy Elegii 2 i 4 a także w przypadku otrzymania informacji o awarii, - natychmiastowe informowanie Zamawiającego ( Wydział Inwestycji i Zarządzania Zasobami Własnymi, z siedzibą w Radomiu przy ulicy Starowolskiej 11a) o stwierdzonych przypadkach nielegalnego poboru prądu, a następnie jego likwidacja po uprzednim uzgodnieniu ze służbami technicznymi Zamawiającego, - sprawdzenie stanu zamknięć wyłączników głównych, rozdzielnic i ZELP w budynkach oraz bieżące ich zamykanie w przypadku otwarcia, czyszczenie szaf (koszt zakupu zamków ponosi Zamawiający), - poprawa zamocowań opraw oświetleniowych, uzupełnienie brakujących kloszy - plafonier oraz regulacja czujek ruchu ( koszt opraw - plafonier ponosi Zamawiający), - poprawa zamocowania wyłączników i przycisków oświetleniowych w częściach wspólnych (wymiana na koszt Zamawiającego) - dokonywanie przeglądów instalacji odgromowych jeden raz w roku ( do 31 kwietnia ) w celu określenia jej stanu i zakresu ewentualnych napraw, konserwacja złączy kontrolnych, oraz przedstawienie w tym terminie protokołu z przeglądu do siedziby Zamawiającego (Wydziału Inwestycji i Zarządzania Zasobami Własnymi), (naprawy na koszt Zamawiającego) 4. Konserwacja dodatkowa obejmuje wykonanie usług w następujących specjalnościach: 4.1. Konstrukcyjno-budowlanej: a. wymiana obróbek blacharskich b. usuwanie śniegu z dachów, c. krycie dachów papą termozgrzewalną powierzchni od 1 m2 do 50 m2 d. montaż samozamykaczy, e. konserwacja i naprawa urządzeń na placach zabaw, f. malowanie znaków poziomych, g. montaż słupków drogowych lub innych urządzeń drogowych, h. likwidacja napisów na ścianach, i. przycinanie gałęzi stanowiących zagrożenie lub utrudnienie, j. prace: malarskie, tynkarskie, brukarskie, izolacyjne, ślusarskie, spawalnicze, szklarskie, posadzkarskie, k. wymiana wykładzin podłogowych z montażem listew przypodłogowych, l. zabezpieczenie techniczne w przypadku eksmisji lokatora, m. roboty drogowe w ciągach jezdnych i pieszych. 4.2. Instalacyjnej: a. instalacje wodociągowe zimnej i ciepłej wody, c.o. oraz drenażowe: - wymiana uszkodzonych odcinków instalacji, - wymiana zaworów podpionowych, - wymiana zaworów odcinających przy wodomierzach i ciepłomierzach, - wymiana zaworów grzejnikowych, zaworów podpionowych na c.o., - wymiana grzejników, - wymiana uszkodzonych odcinków instalacji gazowej poziomy i piony, - wymiana kurków gazowych przy urządzeniach, - wymiana uszkodzonych odcinków instalacji, kanalizacji sanitarnej - piony i poziomy, - wymiana czyszczaków, rewizji, wywiewek i zaworów powietrznych typu DURGO, b. instalacje elektryczne: - wymiana przewodów - piony klatkowe, wlz, kable zasilające od złącza do rozdzielnicy głównej w przypadku uszkodzenia lub kradzieży, - wymiana osprzętu instalacyjnego (wyłączniki, styczniki, wyłączniki naprądowe, podstawy bezpiecznikowe, sterowniki w razie potrzeby), - likwidacja skutków ewentualnych pożarów, przepięć lub uderzeń pioruna. 4.3 wykonanie innych zleconych prac wynikających z potrzeby technicznego zabezpieczenia należytego funkcjonowania obiektu 5. Pogotowie techniczne obejmuje wykonanie następujących usług w następującym zakresie: 5.1. Zabezpieczania przecieków wody opadowej. 5.2. Awaryjne otwieranie i zamykanie, drzwi i okien w częściach wspólnych. 5.3. Usuwania awarii instalacji elektrycznych zasilających lokale mieszkalne, użytkowe i części wspólne budynków, wymiana bezpieczników topikowych i załączanie wyłączników nadprądowych. 5.4. Ręczne otwieranie bram z napędem elektrycznym w przypadku awarii (rozsprzęglanie). 5.5. Zabezpieczania przecieków na instalacjach c.o. i ccw. 5.6. Likwidacji niedogrzań w lokalach (odpowietrzanie instalacji i grzejników). 5.7. Zabezpieczania przecieków na instalacji wodociągowej. 5.8. Usuwania zatorów na instalacji kanalizacji sanitarnej (poziomy, piony) bez podejść odpływowych od urządzeń w lokalach mieszkalnych i użytkowych, oraz usuwanie ich skutków w budynkach. 5.9. Usuwania zatorów w przyłączach kanalizacji sanitarnej, deszczowej i drenażowej. 5.10. Natychmiastową likwidację nielegalnego poboru zimnej i ciepłej wody. 5.11. Zabezpieczania i likwidację nieszczelności na instalacjach gazowych zgłoszonych indywidualnie (lub przekazanie do Pogotowia Gazowego). 5.12. Dokonywanie wszelkich działań zmierzających do usunięcia skutków awarii w zakresie niezbędnym do ochrony życia i zdrowia użytkowników nieruchomości jak również zabezpieczenie mienia Zamawiającego. 5.13. W przypadkach wyższej konieczności współpraca z np.: Pogotowiem Gazowym, Wodociągowym, Energetycznym, Cieplnym, Strażą Miejską, itp. 6. Wykaz nieruchomości wraz z powierzchnią, na których będzie wykonywana usługa konserwacji podstawowej, konserwacji dodatkowej i pogotowia technicznego określony jest w załączniku Nr 1 do SIWZ. 7. Szczegółowy zakres prac objętych zamówieniem określony jest we wzorze umowy stanowiącym załącznik Nr 8 do SIWZ. 8. Rozliczenie za wykonanie na rzecz Zamawiającego przedmiotu zamówienia nastąpi w cyklach miesięcznych za wykonanie usługi konserwacji podstawowej i pogotowia technicznego, natomiast usługa konserwacji dodatkowej będzie rozliczana osobno po wykonaniu danego zlecenia. 9. Zamawiający zaleca, aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej, a także zdobył na swoją odpowiedzialność i ryzyko, wszelkie dodatkowe informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty oraz zawarcia przyszłej umowy i wykonania zamówienia. Wizja lokalna zostanie dokonana na koszt własny wykonawcy (wizja lokalna nie jest obowiązkowa). 10. Zamawiający zastrzega, aby Wykonawca na etapie ubiegania się o udzielenie zamówienia, jak również w jego realizacji, nie zatrudniał pracowników Zamawiającego i nie współpracował z nimi w sposób, w którym zachodziłoby podejrzenie o naruszenie ustawy o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. 2003 r. Nr 153, poz. 1503 ze zm.). 11. Wymagania stawiane Wykonawcy: 11.1. Wykonawca odpowiedzialny będzie za całokształt, w tym za przebieg oraz terminowe wykonywanie przedmiotu zamówienia. 11.2. Wykonawca odpowiedzialny jest za jakość, zgodność wykonanej usługi z warunkami technicznymi i jakościowymi określonymi dla przedmiotu zamówienia. 11.3. Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zamówienia, rozumiana jako staranność profesjonalisty w działalności objętej przedmiotem niniejszego zamówienia. 11.4. Wykonywanie usługi w sposób niepowodujący żadnych niepotrzebnych przeszkód i niedogodności dla mieszkańców oraz służb administracyjnych. 11.5. Wykonawca zobowiązuje się do stosowania wymagań i obowiązków określonych w umowie oraz wynikających z przepisów prawa. 12. Ustalenia organizacyjne związane z wykonaniem zamówienia: 12.1. Ustalenia i decyzje dotyczące wykonywania zamówienia uzgadniane będą przez przedstawiciela Zamawiającego z ustanowionym przedstawicielem Wykonawcy. 12.2. Wykonawca będzie przyjmował i rozpatrywał reklamacje związane z prowadzoną przez siebie działalnością w zakresie terminowego i starannego świadczenia usług. 12.3. Wykonawca zobowiązuje się do comiesięcznego dostarczania faktury VAT wraz z wykazem nieruchomości, faktyczną powierzchnią, na których wykonał usługę konserwacji podstawowej i pogotowia technicznego oraz oddzielne faktury VAT wraz z załączonymi kosztorysami za wykonanie usługi konserwacji dodatkowej. 13. Wymagania dotyczące materiałów i sprzętu: 13.1. Materiały oraz używany sprzęt i narzędzia powinny zapewniać wykonanie przedmiotowego zamówienia zgodnie z wymogami SIWZ i oczekiwaniami Zamawiającego. 13.2. Materiały, sprzęt i narzędzia potrzebne do realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca zapewnia w ramach oferowanego wynagrodzenia. 13.3. Wykonawca na każdym etapie wykonywania niniejszej usługi winien dysponować odpowiednią ilością narzędzi specjalistycznych w tym: a. urządzenie mechaniczne do udrażniania kanalizacji o długości minimum 30 mb, b. urządzenie ciśnieniowe (wodne) do mycia i czyszczenia kanalizacji o długości węża minimum 30 mb, spełniających wymagania techniczne określone przepisami prawa w ilości niezbędnej do sprawnego i skutecznego wykonywania przedmiotu umowy. 14. Wymagania dotyczące usługi: Wszystkie prace winny być realizowane z zachowaniem należytego porządku, zgodnie z przepisami prawa, obowiązującymi normami, przepisami bhp, ppoż. i zgodnie z zaleceniami przedstawiciela Zamawiającego oraz zgodnie z wymogami SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 500000005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 24 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Ustala się wadium na całość przedmiotu zamówienia w wysokości 10 000,00 zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych zero groszy)

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Termin płatności
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.rtbs.eu
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach