Przetargi.pl
Remont ściany fundamentowej zewnętrznej ponad poziom terenu - cokołu oraz opaski betonowej wokół hali sportowej w Płocku przy ul. Korczaka 10.

Miejski Zespół Obiektów Sportowych Jednostka Budżetowa ogłasza przetarg

  • Adres: 09-402 Płock, pl. Dąbrowskiego 2a
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 024 2678430 , fax. 024 2678439
  • Data zamieszczenia: 2009-06-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miejski Zespół Obiektów Sportowych Jednostka Budżetowa
    pl. Dąbrowskiego 2a 2a
    09-402 Płock, woj. mazowieckie
    tel. 024 2678430, fax. 024 2678439
    REGON: 61020606300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mzos.ump.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont ściany fundamentowej zewnętrznej ponad poziom terenu - cokołu oraz opaski betonowej wokół hali sportowej w Płocku przy ul. Korczaka 10.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest: remont ściany fundamentowej zewnętrznej ponad poziom terenu - cokołu oraz opaski betonowej wokół hali sportowej w Płocku przy ul. Korczaka 10. ZAKRES ROBÓT: I. ściana fundamentowa - cokół: 1. skucie płytek klinkierowych z powierzchni cokołu - 71,00 m2, 2. wyrównanie ściany po skuciu zaprawą wyrównawczą - 71,00 m2, 3. nałożenie cementowej zaprawy uszczelniającej wodoszczelnej, np. SOPRO DSF 523 lub równoważne, do wytwarzania elastycznych powłok nie przepuszczających wody, stosowanej do uszczelnień balkonów, tarasów, pomieszczeń mokrych (powierzchni narażonych na wpływ znacznej ilości wody) - 71,00 m2, 4. przyklejenie płytek klinkierowych mrozoodpornych w kolorze brązowym o wym. 25 x 6,5 cm - 71,00 m2, 5. zaspoinowanie fug między płytkami klinkierowymi fugą gr. 3 mm przeznaczoną do klinkieru, odporną na mróz i wodę, w kolorze kremowym - 71,00 m2, 6. oczyszczenie podłoży, wykonanie podkładu zwiększającego przyczepność fug silikonowych do różnych podłoży, w tym do betonu, np. SOPRO UW 025 lub równoważne - 125 mb, 7. uszczelnienie elastyczną fugą silikonową wodoodporną styku między opaską betonową a ścianą fundamentową (cokołem) - fugą dylatacyjną wysokowytrzymałościową, stosowaną na zewnątrz, odporną na proces starzenia, promieniowanie ultrafioletowe, warunki atmosferyczne i temperaturę, np. SOPRODur HF-D 817 lub równoważne - 125 mb. II. opaska betonowa: 1. miejscowe uzupełnienie zaprawą cementową ubytków w opasce betonowej - 1,50 m2, 2. wypełnienie szczelin dylatacyjnych w opasce betonowej elastyczną fugą silikonową wodoodporną, wysokowytrzymałościową, stosowaną na zewnątrz, odporną na proces starzenia, promieniowanie ultrafioletowe, warunki atmosferyczne i temperaturę, np. SOPRODur HF-D 817 lub równoważne - 11,00 mb, 3. zagruntowanie podłoża pod farbę wodoodporną przeznaczoną do malowania betonu, tj. preparatem gruntującym pod farby ochronne, np. SOPROGRUNT 200 lub równoważne - 128,00 m2, 4. malowanie opaski betonowej farbą wodoodporną przeznaczoną do malowania betonu, tj. farbą ochronną elastyczną w kolorze betonowo-szarym, np. SOPROLAK-e lub równoważne - 128,00 m2. III. roboty towarzyszące: 1. wykonanie obróbki blacharskiej ocynkowanej o wym. 0,3 x 0,25 m na styku ściany budynku z halą sportową - 0,1 m2, 2. skucie istniejących płytek gresowych na spoczniku schodów wejściowych do hali sportowej od strony szczytowej budynku - 0,30 m2, 3. przyklejenie i zafugowanie płytek gresowych mrozoodpornych na spoczniku schodów wejściowych do hali sportowej od strony szczytowej budynku - 0,30 m2, 4. Wywóz gruzu z rozbiórki - 1,5 m3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają załączniki: a) przedmiar robót, (Załączony do SIWZ przedmiar robót ma charakter informacyjny, nie jest obligatoryjny dla wykonawcy i może być traktowany tylko jako pomocniczy do przygotowania oferty. Oznacza to, że wykonawca sporządza przedmiar robót według własnego uznania i dokonuje całościowej wyceny przedmiotu zamówienia na roboty określone w opisie przedmiotu zamówienia na własną odpowiedzialność i ryzyko. Wykonawca, na podstawie wykonanego przez siebie przedmiaru robót, sporządza kosztorys szczegółowy, który dostarcza zamawiającemu wraz z ofertą.); b) Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 451100001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 45 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O zamówienie publiczne mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: a. posiadają uprawnienia do wykonywania działalności w zakresie objętym przedmiotem zamówienia tzn. prowadzą działalność gospodarczą w wyżej wymienionym zakresie zarejestrowaną w Krajowym Rejestrze Sądowym lub innym organie ewidencji działalności gospodarczej, b. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, tzn. wykonawca musi wykazać, że posiada doświadczenie zawodowe niezbędne do wykonania zamówienia, tj. że zrealizował w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 1 robotę budowlaną odpowiadającą swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia: roboty remontowe: wykonywanie izolacji, kładzenie okładzin, tynkowanie, o wartości minimum 25.000,00 zł netto, wykonawca musi dysponować osobą, która posiada uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno - budowlanej, wystarczające do zakresu rzeczowego przedmiotu postępowania. Osoba ta musi być członkiem odpowiedniej izby samorządu zawodowego inżynierów budownictwa i ubezpieczona od odpowiedzialności cywilnej, c. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d. nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust.1 i 2 ustawy - Prawo zamówień publicznych. 2. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że warunki określone w pkt. 1 lit. a, d - spełnia każdy z wykonawców, warunki określone w pkt. 1 lit. b, c - spełniają łącznie wszyscy wykonawcy. 3. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków wymaganych od wykonawców na podstawie złożonego oświadczenia i dokumentów opisanych w ust. 7 SIWZ, wg formuły spełnia, nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu wykonawcy muszą dostarczyć wraz z ofertą: a. oświadczenie wykonawcy w trybie art. 22 ustawy - wg załączonego wzoru -załącznik nr 2 do SIWZ, b. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, potwierdzające dopuszczenie wykonawcy do obrotu prawnego w zakresie objętym zamówieniem, wystawione nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert, c. wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia: roboty remontowe: wykonywanie izolacji, kładzenie okładzin, tynkowanie - co najmniej 1 zamówienie o wartości minimum 25.000,00 zł netto, z podaniem ich wartości, przedmiotu, daty i miejsca wykonania, odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie - załącznik nr 3 do SIWZ, d. wypełniony formularz: Potencjał kadrowy, stanowiący załącznik nr 4 do SIWZ - wyznaczenie kierownika robót, którym dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i który będzie uczestniczy w wykonaniu zamówienia, dokument potwierdzający posiadanie wymaganych uprawnień budowlanych kierownika robót w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, aktualny dokument potwierdzający przynależność kierownika robót do właściwej izby samorządu zawodowego inżynierów budownictwa i posiadanie wymaganego ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej, e. pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osoby zdolnej do wykonania zamówienia, jeżeli w załączniku nr 4 do SIWZ wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mzos.ump.pl/pl/bip/cokol_st.pdf
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach