Przetargi.pl
Remont sanitariatów na I, II, III piętrze w budynkach Urzędu

Miasto Stołeczne Warszawa Dzielnica Żoliborz ogłasza przetarg

  • Adres: 01-627 Warszawa, ul. Słowackiego 6/8
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 022 5601365 , fax. 022 5601367
  • Data zamieszczenia: 2009-11-02
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Stołeczne Warszawa Dzielnica Żoliborz
    ul. Słowackiego 6/8 6/8
    01-627 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 022 5601365, fax. 022 5601367
    REGON: 01525966300186
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont sanitariatów na I, II, III piętrze w budynkach Urzędu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Remont sanitariatów na I, II, III piętrze w budynkach Urzędu
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454530007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 3600,00zł.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia może ubiegać się Wykonawca, który spełnia następujące warunki: 1. posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, a mianowicie: 1.1. jest uprawniony do występowania w obrocie prawnym; 2. posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania niniejszego zamówienia lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, tj.: 2.1. wykaże, że zrealizował w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania (bądź krótszym - jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy) co najmniej 2 zamówienia polegające na wykonaniu robót remontowo-budowlanych oraz instalacyjnych tj.: instalacji elektrycznej i wod-kan. w budynkach użyteczności publicznej o wartości nie mniejszej niż 120 000,00zł. brutto (każde). Zamawiający będzie brał pod uwagę wyłącznie zamówienia, które zostaną poparte dokumentem /np. referencje, ostateczny protokół odbioru przedmiotu umowy/, potwierdzającym, że zlecone prace zostały wykonane z należytą starannością. W dokumencie potwierdzającym należyte wykonanie zamówienia ujętego w wykazie, winien znaleźć się zakres prac i terminy wykonania, jako potwierdzenie, że przedstawiony dokument dotyczy konkretnej pozycji z wykazu. 2.2. wykaże, że dysponuje (lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia) co najmniej jedną osobą, która przy realizacji zamówienia pełnić będzie samodzielną funkcję techniczną w budownictwie jako kierownik robót w specjalności: konstrukcyjno-budowlanej, instalacji elektrycznej w zakresie instalacji i urządzeń elektrycznych oraz instalacji sanitarnej w zakresie instalacji wod-kan.- osoby te muszą posiadać uprawnienia potwierdzające przygotowanie zawodowe do pełnienia samodzielnej funkcji technicznej we właściwej specjalności oraz posiadać aktualne zaświadczenie o przynależności do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa, w oparciu o art. 6 ust. 1 ustawy z dnia 15 grudnia 2000r.o samorządach zawodowych architektów, inżynierów oraz urbanistów (Dz. U. z 2001 r., nr 5, poz.42 z późn. zm.); W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o niniejsze zamówienie ww. warunki udziału w postępowaniu mogą zostać spełnione przez Wykonawców łącznie. 3. znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, a mianowicie wykaże, że dysponuje środkami pieniężnymi w wysokości nie mniejszej niż 120 000,00 zł. (słownie: sto dwadziescia tysięcy złotych); W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o niniejsze zamówienie ww. warunki udziału mogą zostać spełnione przez Wykonawców łącznie. 4. nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy. Ocena spełnienia warunków wg. zasady spełnia - nie spełnia
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oświadczenia oraz dokumenty potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie o spełnieniu warunków art. 22 ust. 1 ustawy, W przypadku podmiotów występujących wspólnie, oświadczenie składa pełnomocnik reprezentujący Wykonawców w postępowaniu. 2. Dokument potwierdzający dopuszczenie Wykonawcy do obrotu prawnego w zakresie objętym zamówieniem - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; W przypadku podmiotów występujących wspólnie dokument ten składają wszyscy Wykonawcy. 3. Wykaz zamówień, o których mowa w Części III.2) pkt.2.1. ogłoszenia, zrealizowanych w okresie 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania- poparty dokumentami świadczącymi o należytym ich wykonaniu. W przypadku wykazania zamówienia, które nie zostanie poparte dokumentem świadczącym o jego należytym wykonaniu (np. referencje)- pozycja ta nie będzie brana pod uwagę przy ocenie spełnienia warunku określonego w Części III.2) pkt.2.1. ogłoszenia. Odnośnie podmiotów występujących wspólnie dokument ten składają ci Wykonawcy (lub Wykonawca), którzy spełniają warunek udziału w postępowaniu. 4. Potencjał kadrowy wraz z kopią uprawnień oraz zaświadczeniami, o których mowa w Części III.2)pkt. 2.2. ogłoszenia - dla kierownika budowy w branży: konstrukcyjno-budowlanej, instalacji elektrycznej oraz instalacji sanitarnej, a także pisemnym zobowiązaniem innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia jeżeli Wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował; W przypadku podmiotów występujących wspólnie dokument ten składają ci Wykonawcy (lub Wykonawca), którzy spełniają warunek udziału w postępowaniu. 5. Informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej (wystawiona nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert), w którym Wykonawca posiada rachunek, potwierdzająca posiadanie środków pieniężnych lub zdolność kredytową w wysokości opisanej w Części III.2) pkt. 3 ogłoszenia. W przypadku podmiotów występujących wspólnie dokument ten składają ci Wykonawcy (lub Wykonawca), którzy spełniają warunek udziału w postępowaniu. Dokumenty składane przez podmioty zagraniczne: 1 Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w Części III.2) pkt 2.2., ogłoszenia składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów o których mowa w Części III.2) pkt.1. ogłoszenia zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Wykonawca składa wszystkie dokumenty sporządzane w języku obcym wraz z tłumaczeniem na język polski. Tłumaczenie musi być poświadczone przez Wykonawcę.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zolibotrz.org.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach