Przetargi.pl
Remont sali Św. Michała w budynku Muzeum Archeologicznego w Krakowie, przy ul. Senackiej 3.

Muzeum Archeologiczne w Krakowie ogłasza przetarg

  • Adres: 31-002 Kraków, ul. Senacka 3
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 0-12 422-75-60 , fax. 0-12 422-75-61
  • Data zamieszczenia: 2009-03-26
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Muzeum Archeologiczne w Krakowie
    ul. Senacka 3 3
    31-002 Kraków, woj. małopolskie
    tel. 0-12 422-75-60, fax. 0-12 422-75-61
    REGON: 35708062000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ma.krakow.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: samorządowa instytucja kultury

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont sali Św. Michała w budynku Muzeum Archeologicznego w Krakowie, przy ul. Senackiej 3.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane: remont sali Św. Michała w budynku Muzeum Archeologicznego w Krakowie, położonym na działce 471/4 obręb 1 Śródmieście w Krakowie, przy ul. Senackiej 3, stanowiącym własność Muzeum Archeologicznego w Krakowie. W zakres robót wchodzi: CZĘŚĆ I: Roboty budowlane, w tym: roboty posadzkowe, roboty stolarskie i ślusarskie, roboty malarskie; CZĘŚĆ II: Roboty elektryczne. 2) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera dokumentacja techniczna, w skład której wchodą dla: CZĘŚĆI I: a) Przedmiar robót -Roboty posadzkowe - załącznik Nr 1 do SIWZ, b) Przedmiar robór -Roboty stolarskie i ślusarskie - załącznik Nr 2 do SIWZ, c) Przedmiar robót Roboty malarskie - załącznik Nr 3 do SIWZ, CZĘŚCI II: d) Instalacje elektryczne - Wytyczne realizacji - załącznik Nr 4 do SIWZ wraz z rysunkami: - nr 1: Schemat ideowy zasilania, - nr 2: Dolny poziom - plan instalacji, - nr 3: Średni poziom - plan instalacji, - nr 4: Górny poziom - plan instalacji, - nr 5: Instalacje w kanałach podłogowych, - nr 6: Tablica TM - schemat ideowy, - nr 7: Sterowanie oświetleniem ewakuacyjnym i kierunkowym, - nr 8: Sterowanie obwodami czujnikami ruchu, - nr 9: Tablica TM - rozmieszczenie aparatury. e) Instalacje elektryczne - Przedmiar załącznikNr 5 do SIWZ
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Nie dotyczy.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Posiadają uprawnienia do wykonywania działalności zgodnie z wymaganiami ustawowymi, 2. Posiadają niezbedną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią w załączeniu do oferty pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, 3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, 5. wykażą sie wymaganym doświadczeniem w wykonywaniu robót budowlanych w ciągu ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia niniejszego postepoowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością niniejszemu przedmiotowi zamówienia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 2) wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postepowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom stanowiącym przedmiot zamówienia - tj. wykonanie co najmniej w dwóch obiektach użyteczności publicznej robót budowlanych o wartości brutto min. 200.000,- zł każda i/lub robót elektrycznych o wartości min. 40.000,- zł każda, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania - wzór wykazu stanowi załącznik nr 8 do SIWZ, 3) min. 2 dokumenty (referencje, opinie), potwierdzajace, iz roboty o których mowa w pkcie 2) zostały wykonane należycie, 4) wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności, wykazanych w załącziku Nr 9 do SIWZ wraz z potwierdzonymi za zgodność kopiami ich uprawnień budowlanych, właściwych dla funkcji, które mają pełnić oraz kopiami wpisów w zakresie przynależności do właściwej Izby Zawodowej - dot. kierownika robót elektrycznych, 5) pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa w pkcie 4), wykonawca wykazał osoby którymi będzie dysponował, 6) oświadczenie w trybie art. 22 ust. 1 prawa zamówień publicznych - załącznik Nr 7 do SIWZ, 7) ustanowienie pełnomicnictwa do reprezentowania w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy dla pełnomicnika ustanowionego przez wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie - art. 23, ust. 2 Pzp, 8) pełnomocnictwo (pełnomocnictwa) dołączone w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii, albo kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osoby udzielające pełnomocnctwa, jeśli oferta będzie podpisana przez pełnomocnika, przy czym dotyczy to również przypadków składania ofert przez podmioty występujące wspólnie, 9) w przypadku, gdy wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania za granicą, w miejsce dokumentu, o którym mowa w pkcie 1) zobowiązany jest przedłożyć dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, wydstawione nie wcześniej niż 6 miesiecy przed upływem terminu składania ofert); 10) jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się powyższych dokumentów, wykonawca może je zastąpić stosownym dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem,lub właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 11) Dokumnety, o których mowa w pkt. 9) i 10) musza być złozone w formie oryginału, odpisu, wypisu, wyciągu lub kopii, przetłumaczonych na język polski i poświadczonych przez wykonawcę za zgodność z oryginałem. 12) Wszystkie kserokopie dokumentów muszą być poświadczone za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. Zamawiajacy może zażądać przedstawienia do wglądu oryginałów lub notarialnie potwierdzonych kopii dokumentów (np. jeśli przedstawione kserokopie będą nieczytelne lub będą wzbudzać wątpliwości co do ich prawdziwości). 13) Gdy ofertę składa kilka podmiotów działających wspólnie złożenie wymaganych oświadczeń i dokumentów dotyczy każdego z nich. 14) Przedłozone wraz z ofertą oryginały dokumentów nie podlegają zwrotowi.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ma.krakow.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach