Gmina Alwernia ogłasza przetarg
- Adres: 32-566 Alwernia, ul. Gęsikowskiego 7
- Województwo: małopolskie
- Telefon/fax: tel. (012) 283 11 15
- Data zamieszczenia: 2009-03-31
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Alwernia
ul. Gęsikowskiego 7 7
32-566 Alwernia, woj. małopolskie
tel. (012) 283 11 15 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.alwernia.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Sporządzenie zmiany studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego Gminy Alwernia o powierzchni 7197 ha. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Sporządzenie zmiany studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego Gminy Alwernia o powierzchni 7197 ha. Opracowanie, będące przedmiotem zamówienia musi być sporządzone: 1)zgodnie z wymogami ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz. U. nr 80, poz. 717 z późn. zm.); 2)zgodnie z przepisami Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 28 kwietnia 2004 r. w sprawie zakresu projektu studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gminy (Dz. U. nr 118, poz. 1233); 3)zgodnie z pozostałymi przepisami 4)zgodnie ze sztuką urbanistyczną; 5.W przypadku zmiany obowiązującego prawa Wykonawca przygotuje przedmiot zamówienia, w dostosowaniu do nowych przepisów. 6.Wykonawca jest zobowiązany do rozpoznania stopnia dostępności materiałów koniecznych do realizacji zamówienia w urzędach i instytucjach dysponujących tymi materiałami, a także do ich pozyskania na własny koszt. 7.Wykonawca będzie zobowiązany do wyznaczenia koordynatora projektu - głównego projektanta. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 742510003
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 16 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 4 800,00 złotych. Wadium nie jest wnoszone na etapie składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. Wadium wnoszone jest przed upływem terminu składania ofert.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, czyli: 1)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, 2)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonanie zamówienia, czyli: a)posiadają doświadczenie potwierdzone realizacją minimum jednego zamówienia polegającego na opracowaniu projektu Studium Uwarunkowań i Kierunków Zagospodarowania Przestrzennego dla jednostki samorządu terytorialnego lub zmiany studium w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie. Za zrealizowanie zamówienia Zamawiający uzna opracowanie projektu studium lub zmiany studium, które: - zostało opracowane w oparciu o ustawę z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz. U. nr 80, poz. 717 z późn. zm.); - zostało zatwierdzone przez odpowiedni organ ustawodawczy jednostki samorządu terytorialnego - np. uchwałą przez Radę Miasta/Gminy; c)dysponują osobą, która będzie pełnić funkcję głównego projektanta, która: - jest członkiem właściwej okręgowej izby urbanistów; - posiada co najmniej 2-letnie doświadczenie w samodzielnym projektowaniu studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego; - posiada doświadczenie w kierowaniu opracowaniem co najmniej jednego projektu studium lub zmiany studium,które weszło w życie w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia. Zamawiający uzna, iż zamówienie zrealizowano w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania jedynie w sytuacji gdy data zakończenia realizacji zamówienia (zatwierdzenia uchwałą przez Radę Miasta/Gminy) będzie datą zawierającą się w tym okresie. 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (art. 24 ust. 1 i 2 ustawy).
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia posiadania uprawnień do wykonywania działalności w zakresie przedmiotu zamówienia oraz nie podlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Pzp, wykonawca musi przedstawić następujące dokumenty i oświadczenia: 1)aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Warunek aktualności spełniać będzie również dokument wystawiony z datą wcześniejszą, lecz potwierdzony przez organ wydający w wymaganym terminie; 2)oświadczenie, że wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, określone w art. 22 ust. 1 Pzp W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenia oraz potencjał techniczny, a także dysponuje osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia, zamawiający żąda dokumentów: 1)Wykaz wykonanych w ciągu ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zamówień polegających na opracowaniu projektu Studium Uwarunkowań i Kierunków Zagospodarowania Przestrzennego lub zmiany studium Dokumenty potwierdzające, że wykazane zamówienia - zawarte w wykazie, o którym mowa w pkt 1 - zostały zrealizowane należycie, np. listy referencyjne. W dokumentach potwierdzających należytą realizację zamówienia musi się znaleźć, co najmniej informacja: a)Wykaz osób, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności. b) Zaświadczenie o przynależności do właściwej okręgowej izby urbanistów, odnoszące się do osoby, która będzie pełnić funkcję głównego projektanta.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg ograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Termin wykonania zamówienia
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.alwernia.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- zmiana studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego Gminy Szczurowa
Dodano: 2011-10-27 - zmiana studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego
Dodano: 2011-10-14 - Usługi planowania przestrzennego dla Gminy Bukowina Tatrzańska
Dodano: 2011-02-03 - Opracowanie planistyczne - Miejscowe plany zagospodarowania przestrzennego Uście Gorlickie II, Uście Gorlickie III, Uście Gorlickie IV, Uście Gorlickie V, Uście Gorlickie Vi i Uście Gorlickie VII
Dodano: 2010-04-28 - Wykonanie zmiany Studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego Gminy Tokarnia
Dodano: 2009-08-13 - Wykonanie zmiany Studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego Gminy Tokarnia
Dodano: 2009-06-26