Przetargi.pl
Remont pustostanów lokali mieszkalnych administrowanych przez Urząd Dzielnicy Ursus m.st.Warszawy.

Urząd Miasta Stołecznego Warszawy Urząd Dzielnicy Ursus ogłasza przetarg

  • Adres: 02-495 Warszawa, Plac Czerwca 1976 roku nr 1
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 22 443 60 00 , fax. 22 443 60 11
  • Data zamieszczenia: 2016-06-01
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Miasta Stołecznego Warszawy Urząd Dzielnicy Ursus
    Plac Czerwca 1976 roku nr 1
    02-495 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 22 443 60 00, fax. 22 443 60 11
    REGON: 01525966001220
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ursus.warszawa.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont pustostanów lokali mieszkalnych administrowanych przez Urząd Dzielnicy Ursus m.st.Warszawy.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Opis przedmiotu zamówienia publicznego 1. Przedmiotem zamówienia jest remont pustostanów lokali mieszkalnych administrowanych przez Urząd Dzielnicy Ursus m.st. Warszawy. Planowane jest wyremontowanie 8 pustostanów o łącznej powierzchni użytkowej 299 m2 Zgodnie z treścią projektu umowy, stanowiącej załącznik do S.I.W.Z. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany: zakresu robót przewidzianych do realizacji w poszczególnych lokalach oraz wykazu adresowego lokali przewidzianych do remontu. Ponadto Zamawiający nie jest zobligowany do realizacji remontów wszystkich lokali wskazanych w załączniku nr 1 do umowy oraz do wykorzystania całej kwoty wynagrodzenia. 2. Zakres prac określają przedmiary robót oraz Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót, stanowiące załącznik do S.I.W.Z Zakres planowanych robót obejmuje między innymi: Roboty budowlane: -odbicie tynków, wykucie z muru ościeżnic, rozebranie: podłóg, legarów, pieców i kuchni węglowych, zerwanie posadzek z tworzyw sztucznych, wykonanie: tynków wewnętrznych, posadzek cementowych, posadzek z paneli podłogowych, mycie i czyszczenie glazury, terakoty, wstawienie drzwi wewnętrznych i zewnętrznych, okien, dopasowanie i regulacja drzwi, malowanie powierzchni wraz z jej przygotowaniem, położenie podłóg z terakoty, uzupełnienie glazury, obsadzenie kratek wentylacyjnych, rozebranie szaf wnękowych, pawlaczy, sprawdzenie i ew. udrożnienie przewodów kominowych wraz z wydaniem opinii Roboty sanitarne: Montaż i wymiana urządzeń: wanny, brodziki, umywalki, zlewozmywaki, miski ustępowe, kuchnie gazowe, termy gazowe, układanie rurociągów z rur polipropylenowych, miedzianych, z PVC kanalizacyjnych, montaż zaworów termostatycznych, odpowietrzników, grzejników stalowych, grzejnika gazowego wody przepływowej dwufunkcyjnego, pomiary szczelności instalacji gazowej potwierdzone stosownym protokołem Roboty elektryczne: - wykucie bruzd dla przewodów wtynkowych, układanie przewodów wtynkowych, kabelkowych, zaprawianie bruzd, montaż wyłączników nadprądowych, puszek instalacyjnych, gniazd instalacyjnych wtyczkowych, dostawa i montaż term elektrycznych, kuchenek elektrycznych, grzejników elektrycznych pomiary rezystancji izolacji, badania i pomiary instalacji uziemiającej, wymiana tablic licznikowych, załatwienie formalności związanych ze zwiększeniem mocy. 3.Wykonawca, w okresie realizacji przedmiotu umowy, zobowiązany będzie zatrudnić 2 pracowników w pełnym wymiarze czasu pracy na podstawie umowy o pracę na cały okres realizacji zamówienia, w tym: 1 osobę posiadającą kwalifikacje do wykonywania robót remontowych elektrycznych oraz 1 osobę posiadającą kwalifikacje do wykonywania robót sanitarnych. Wykonawca, na każde wezwanie Zamawiającego, zobowiązany będzie przedstawić bieżące dokumenty potwierdzające, że przedmiot umowy jest wykonywany przez osoby będące pracownikami. Nie później niż w terminie 5 dni od rozpoczęcia wykonywania przedmiotu umowy, Wykonawca zobowiązany będzie zatrudnić na podstawie umowy o pracę pracowników, o których mowa powyżej i przekazać ich wykaz Zamawiającemu Wykonawca zobowiązany będzie przedstawić dokumenty potwierdzające zatrudnienie wymaganych osób, lub dokumenty uzasadniające niemożliwość zatrudnienia takich osób: Wykonawca w terminie 5 dni licząc od daty rozpoczęcia wykonywania przedmiotu umowy i na każde żądanie Zamawiającego przedstawi umowy o pracę osób zatrudnionych. Wykonawca powinien uzyskać od zatrudnionych pracowników, zgodę na dostęp do danych osobowych przez Zamawiającego w celu prawidłowej realizacji umowy. 4.Sposób sporządzenia oferty przez Wykonawcę. Wykonawca wycenia wszystkie pozycje zawarte w formularzu cenowym załączonym do S.I.W.Z., metodą kalkulacji uproszczonej. Wypełniony formularz cenowy stanowić będzie kosztorys ofertowy, który należy załączyć do składanej oferty. Kosztorys ofertowy należy sporządzić z uwzględnieniem następujących zasad: a) zamawiający nie dopuszcza wprowadzenia innych pozycji niż wymienione w formularzu cenowym stanowiącym załącznik do S.I.W.Z , b) należy wycenić wszystkie pozycje, uwzględniając wszystkie koszty wynikające z technologii wykonania robót. Podstawa normatywna podana w przedmiarze służy do określenia zakresu robót, c) Cena oferty stanowić będzie wartość kosztorysową robót wszystkich lokali powiększoną o stawkę podatku VAT, ustaloną wg obowiązującej ustawy z dnia 11 marca 2004 r. o podatku od towarów i usług (Dz. U. z 2011, Nr 177 poz.1054. j.t.) d) Cena oferty winna uwzględniać wszystkie niezbędne składniki kalkulacyjne wymagane dla prawidłowego wykonania przedmiotowych robót, e) zaleca się, aby Wykonawca zdobył wszelkie informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty oraz podpisania umowy. Wizji lokalnej lokali można dokonać w godzinach pracy Urzędu Dzielnicy Ursus, po uprzednim uzgodnieniu terminu z pracownikiem urzędu pod nr tel. 443 6175 lub 443 6176. 5. Sposób realizacji zamówienia. Prace muszą być wykonane zgodnie z obowiązującymi normami, ustawą-Prawo budowlane i wydanymi na jej podstawie aktami wykonawczymi, wg powszechnie obowiązujących profesjonalnych standardów w tego rodzaju robotach oraz przy zachowaniu najwyższej staranności i bezpieczeństwa. Materiały użyte do wykonania zamówienia muszą posiadać aktualne atesty i świadectwa dopuszczające do użytku. Roboty winny być prowadzone w sposób jak najmniej uciążliwy dla mieszkańców budynków. Wykonawca zobowiązany będzie do wykonywania minimum 3 remontów lokali równocześnie, wskazanych przez Zamawiającego odrębnymi zleceniami. Sposób realizacji zamówienia szczegółowo określono w treści projektu umowy stanowiącej załącznik do S.I.W.Z.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454530007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Kwota i termin wniesienia wadium 1) Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 5 000,00 zł ( słownie: pięć tysięcy złotych 00/100 zł) 2) Wadium musi obejmować okres związania ofertą tj. do dnia 15.07.2016 roku; 3) Termin wniesienia wadium upływa dnia 16.06.2016 roku o godz. 10:00 2. Formy i miejsce wnoszenia wadium 1) Wadium może być wnoszone zgodnie z art. 45 ust. 6 ustawy Prawo zamówień publicznych w jednej lub kilku następujących formach: 2) Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy wskazany przez Zamawiającego: w pieniądzu - przelewem na rachunek Zamawiającego Numer rachunku Zamawiającego: Bank Handlowy w Warszawie S.A. Nr konta: 32 103015080000000 550030136 O uznaniu przez Zamawiającego, że wadium w pieniądzu wpłacono w wymaganym terminie, decyduje data wpływu środków na rachunek Zamawiającego. 3) Wadium wnoszone w jednej lub kilku dopuszczalnych formach Wykonawca dołącza do oferty w formie kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem, oryginał składa w kasie Urzędu Dzielnicy Ursus m.st. Warszawy Plac Czerwca 1976 r. Nr 1 - kasa parter . w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2014 r. poz.1804 oraz z 2015r. poz. 978 i 1240.) w kasie Urzędu m. st. Warszawy Dzielnicy Ursus, Plac Czerwca 1976r. Nr 1 w godz.: poniedziałek - piątek: 8 00 - 15 30 4) Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem ppkt. 9 i 10 S.I.W.Z. 5) Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano. 6) Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 7) Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 8) Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy skazany przez Wykonawcę. 9) Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, lub informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej, lub nie wyraził zgody na poprawienia omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt. 3, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszą; 10) Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami zgodne z art. 46 ust. 5 jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy na zasadach określonych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia, c) zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy,

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: gwarancja jakosci na roboty budowlane
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ursus.warszawa.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach