Przetargi.pl
Remont przełomu na przepuście w miejscowości Uher w ciągu drogi powiatowej Nr 1834L

Powiat Chełmski ogłasza przetarg

  • Adres: 22-100 Chełm, Plac Niepodległości 1
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 82 5627501 , fax. 82 5627510
  • Data zamieszczenia: 2015-09-24
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Chełmski
    Plac Niepodległości 1 1
    22-100 Chełm, woj. lubelskie
    tel. 82 5627501, fax. 82 5627510
    REGON: 11019822100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat.chelm.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont przełomu na przepuście w miejscowości Uher w ciągu drogi powiatowej Nr 1834L
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest remont przełomu na przepuście w miejscowości Uher w ciągu drogi powiatowej Nr 1834L. Zakres robót obejmuje: 1. Roboty przygotowawcze: 1 Roboty pomiarowe przy liniowych robotach ziemnych (drogi). Trasa dróg w terenie równinnym krotność= 1,00- 0.10 km; 2. Czyszczenie przepustów o średnicy 1,0 m, grubość namułu w cm do 50% jego średnicy. (2 x 10m) krotność= 1,00- 20,00 m; 3 Umocnienie skarp i dna kanałów płytami prefabrykowanymi ażurowymi podwójnie zbrojonymi (2 x 30 m2) krotność= 1,00- 60,00 m2. 2. Nawierzchnia: 4. Mechaniczne wyrównywanie istniejącej podbudowy mieszanką mineralno-asfaltową, standard II, transport mieszanki samochodem samowyładowczym 10-15 t na odleg.5 km krotność= 1,00 - 16,50t; 5. Skropienie nawierzchni drogowych asfaltem krotność= 1,00- 550,00m2; 6. Nawierzchnie z mieszanek mineralno-asfaltowych standard II, warstwa wiążąca gr. po zagęszczeniu 4cm.Transport sam.samowył.15-20t z wytwórni o wydajności 100t/h krotność= 1,00- 550,00m2; 7. Skropienie nawierzchni drogowych asfaltem krotność= 1,00- 550,00m2; 8. Nawierzchnie z mieszanek mineralno-asfaltowych standard II, warstwa ścieralna gr. po zagęszczeniu 3cm.Transport sam.samowył.15-20t z wytwórni o wydajności 100t/h krotność= 1,00- 550,00m2; 9. Skropienie krawędzi nawierzchni drogowych asfaltem krotność= 1,00- 40,00m2 3. Roboty wykończeniowe: 10. Mechaniczne karczowanie zagajników średnich 31-60% powierzchni (z zagospodarowaniem pozyskanego materiału we własnym zakresie) krotność= 1,00- 1,50ha; 11. Wykopy oraz przekopy wykonywane koparkami przedsiębiernymi o pojemności łyżki 0,15 m3 na odkład. Grunt kategorii III (odtworzenie rowów) krotność= 1,00- 400,00m3; 12. Wykonanie nawierzchni gruntowej z gruntu rodzimego piaszczystego, grubość warstwy po zagęszczeniu 10 cm - pobocze krotność= 1,00- 200,00m2; 13. Plantowanie (obrobienie na czysto) powierzchni skarp i korony nasypów. Grunt kategorii I-III krotność= 1,00- 800,00m2; 14. Bariery ochronne stalowe jednostronne, masa 1 m barier 39,0 kg (U 14a) krotność= 1,00- 16,00m; 15. Zakończenia barier ochronnych stalowych jednostronnych, masa 1 m barier 39,0 kg krotność= 1,00- 16,00m. Szczegółowy zakres robót i warunki realizacji określa dokumentacja techniczna, tj. w szczególności: 1.Przedmiar robót. 2.Szczegółowa specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót. Roboty budowlane zostaną wykonane z materiałów Wykonawcy. Wykonawca udzieli Zamawiającemu na wykonany przedmiot zamówienia pisemnej gwarancji na okres minimum 24 miesięcy, licząc od daty odbioru końcowego robót budowlanych. W ramach zamówienia do obowiązków Wykonawcy należy: 1.Wykonanie przedmiotu zamówienia zgodnie ze szczegółową specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót, przedmiarem robót, kosztorysem ofertowym i zasadami wiedzy technicznej przy zastosowaniu obowiązujących przepisów i warunków technicznych. 2.Zabezpieczenie placu budowy wraz z bezpośrednim sąsiedztwem prowadzonych prac zgodnie z obowiązującymi zasadami bezpieczeństwa i ochrony zdrowia. 3.Opracowanie projektu czasowej zmiany organizacji ruchu na czas wykonywania przedmiotu zamówienia wraz z uzyskaniem opinii organu zarządzającego ruchem na terenie powiatu chełmskiego. 4.Zapewnienie ciągłości ruchu w trakcie prowadzenia robót. 5.Zabezpieczenie oraz utrzymanie wszelkich elementów bezpieczeństwa ruchu wprowadzonych na podstawie projektu organizacji ruchu na czas wykonywania przedmiotu zamówienia (oznakowania, wygrodzeń, itp.) w sposób zapewniający ich widoczność i czytelność. 6.Uporządkowanie placu budowy. 7.Wykonanie, pokrycie kosztów wszystkich badań, pomiarów, ekspertyz niezbędnych do realizacji zadania i dla udokumentowania wymaganej ilości wykonanych robót, a także wbudowanych materiałów. Wszystkie opinie i wyniki badań muszą być wykonane przez specjalistyczne laboratorium branżowe. 8.Sporządzenie inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej. 9.Dostarczenie Zamawiającemu wszystkich dokumentów niezbędnych do oceny prawidłowego wykonania robót.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452331426
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda od Wykonawców wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: okres gwarancji
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.powiat.chelm.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach