Przetargi.pl
Remont pomieszczenia biurowego i pomieszczeń piwnicznych od strony ul. Żydowskiej oraz remont obróbek blacharskich budynku Urzędu Skarbowego w Sandomierzu.

Urząd Skarbowy w Sandomierzu ogłasza przetarg

  • Adres: 27-600 Sandomierz, ul. Żydowska 1
  • Województwo: świętokrzyskie
  • Telefon/fax: tel. 15 8331800, 8331801 , fax. 15 8331802
  • Data zamieszczenia: 2013-10-29
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Skarbowy w Sandomierzu
    ul. Żydowska 1 1
    27-600 Sandomierz, woj. świętokrzyskie
    tel. 15 8331800, 8331801, fax. 15 8331802
    REGON: 83000159201111
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja rządowa terenowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont pomieszczenia biurowego i pomieszczeń piwnicznych od strony ul. Żydowskiej oraz remont obróbek blacharskich budynku Urzędu Skarbowego w Sandomierzu.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia jest remont pomieszczenia biurowego i pomieszczeń piwnicznych od strony ul. Żydowskiej oraz remont obróbek blacharskich budynku Urzędu Skarbowego w Sandomierzu. 2.Nazwa i kod Wspólnego Słownika Zamówień: 1)roboty budowlane - wymagania ogólne - 45000000-7 2)roboty budowlane - układanie podłóg- 45432100-5 3)roboty budowlane - roboty malarskie - 45442100-8 4)roboty instalacyjne elektryczne - 45310000-3 5)wykonywanie pokryć i instrukcji dachowych - 54261000-4 6)roboty przy wznoszeniu rusztowań - 45262100-2 3.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony jest na podstawie posiadanej dokumentacji oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych. W skład tej dokumentacji wchodzi: 1)opis techniczny - załącznik nr 1a do Specyfikacji; 2)przedmiar robót- załącznik nr 1b do Specyfikacji; 3)specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych załącznik nr 1c do Specyfikacji. 4.Przedmiotem zamówienia jest również uzyskanie pozwolenia na zajęcie pasa drogowego. Opłaty związane z zajęciem pasa drogowego ponosi Wykonawca. 5.Przedmiar robót, o którym mowa w ust. 3 pkt 2 stanowi jedynie materiał pomocniczy i nie może stanowić podstawy do określenia wynagrodzenia Wykonawcy. 6.Zamawiający zaleca, aby Wykonawca zapoznał się z terenem wskazanym w Specyfikacji, na którym będą prowadzone prace oraz uzyskał wszelkie informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty. 7.Wykonawca ponosi odpowiedzialność za szkody oraz następstwa nieszczęśliwych wypadków dotyczących pracowników i osób trzecich, a powstałych w związku z prowadzonymi robotami objętymi przedmiotem zamówienia. W tym celu wskazane jest aby wykonawca ubezpieczył prowadzoną robotę budowlaną od odpowiedzialności cywilnej i właściwie zabezpieczył plac budowy. 8.Jeżeli w dokumentacji pojawia się nazwa materiału lub producent materiału należy przez to rozumieć produkt równoważny do produktu wskazanego z nazwy lub producenta czyli takie parametry jak materiał wskazany.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.sandomierz.us.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach