Przetargi.pl
Remont pomieszczeń w budynku Zespołu Szkół w Polesiu (Gmina Baboszewo, pow. płoński).

Gmina Baboszewo ogłasza przetarg

  • Adres: 09-130 Baboszewo, ul. Warszawska 9A
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 23 6611091, 6611092, 6611082 , fax. 23 6611071
  • Data zamieszczenia: 2016-06-13
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Baboszewo
    ul. Warszawska 9A 9A
    09-130 Baboszewo, woj. mazowieckie
    tel. 23 6611091, 6611092, 6611082, fax. 23 6611071
    REGON: 00053359300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ugbaboszewo.bip.org.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont pomieszczeń w budynku Zespołu Szkół w Polesiu (Gmina Baboszewo, pow. płoński).
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zakres robót obejmuje w szczególności. 1. REMONT KORYTARZA PARTERU 1)Roboty rozbiórkowe w tym wykucie drzwi pomiędzy salami dydaktycznymi i korytarzem, wykucie kratek wentylacyjnych, wykucie parapetów lastrykowych, usunięcie drobnych elementów ze ścian ługowaniem farby olejnej na ścianach - lamperia, skucie istniejących posadzek z płytek. 2)Wykonanie warstw wyrównawczych pod posadzki, wykonanie wylewki samopoziomującej z gruntowaniem, wykonanie posadzek z płytek gres 40x60 cm, układane na klej z przygotowaniem podłoża, ułożenie cokolika z płytek wysokości 10 cm. Kolorystyka płytek do uzgodnienia z użytkownikiem. Posadzka z płytek gresowych nie szkliwionych, matowych , szorstkich, o V klasie ścieralności. 3)Osadzenie: a)nowych drzwi, drzwi do sal wzmocnione, drewniane, trzy zawiasy, klamki, zamki, z ościeżnicą regulowaną, kolorystyka do uzgodnienia z użytkownikiem. b) nowych kratek wentylacyjnych, c) nowych parapetów z konglomeratu gr. 3 cm, 4)Przygotowanie podłoża pod wykonanie gładzi gipsowych z naprawą tynków. 5) Wykonanie jednowarstwowej gładzi gipsowej na ścianach. 6) Wykonanie do wysokości 2,00 m tynku akrylowego mozaikowego (kolorystyka do uzgodnienia z użytkownikiem). 7) Wykonanie malowania emulsyjnego dwuwarstwowego z gruntowaniem na wykonanych gładziach gipsowych ścian. 8) Malowanie dwukrotne farba emulsyjną sufitów z gruntowaniem. 9)Uzupełnienie cokolików z terakoty., 10) Wykonanie obudowy rur instalacji p.poż. z płyt gipsowo-kartonowych na profilach metalowych. 11) Malowanie rur instalacji co - kolorystyka do uzgodnienia na etapie wykonawstwa. 12)Wykocie bruzd pod osadzenie rur karbowanych do schowania instalacji alarmowej, monitoringu i dzwonkowej, wciągnięcie do rur przewodów. 2. REMONT KORYTARZ I PIĘTRA 1)Roboty rozbiórkowe w tym wykucie drzwi pomiędzy salami dydaktycznymi i korytarzem, wykucie kratek wentylacyjnych, wykucie parapetów lastrykowych, usunięcie drobnych elementów ze ścian ługowaniem farby olejnej na ścianach - lamperia. 2)Osadzenie: a)nowych drzwi, drzwi do sal wzmocnione, drewniane, trzy zawiasy, klamki, zamki, z ościeżnicą regulowaną, kolorystyka do uzgodnienia z użytkownikiem. b) nowych kratek wentylacyjnych, c) nowych parapetów z konglomeratu gr. 3 cm, 3)Przygotowanie podłoża pod wykonanie gładzi gipsowych z naprawą tynków. 4)Wykonanie jednowarstwowej gładzi gipsowej na ścianach. 5) Wykonanie do wysokości 2,00 m tynku akrylowego mozaikowego (kolorystyka do uzgodnienia z użytkownikiem). 6) Wykonanie malowania emulsyjnego dwuwarstwowego z gruntowaniem na wykonanych gładziach gipsowych ścian. 7) Malowanie dwukrotne farba emulsyjną sufitów z gruntowaniem. 8)Uzupełnienie cokolików z terakoty., 9) Wykonanie obudowy rur instalacji p.poż. z płyt gipsowo-kartonowych na profilach metalowych. 10) Malowanie rur instalacji co - kolorystyka do uzgodnienia na etapie wykonawstwa. 11)Wykocie bruzd pod osadzenie rur karbowanych do schowania instalacji alarmowej, monitoringu i dzwonkowej, wciągnięcie do rur przewodów. 3.REMONT SAL LEKCYJNYCH 1) Wykucie kratek wentylacyjnych, wykucie parapetów lastrykowych, usunięcie drobnych elementów ze ścian ługowaniem farby olejnej na ścianach - lamperia. 2)Przygotowanie podłoża pod wykonanie gładzi gipsowych z naprawą tynków. 3)Wykonanie jednowarstwowej gładzi gipsowej na ścianach. 4) Wykonanie malowania emulsyjnego dwuwarstwowego z gruntowaniem na wykonanych gładziach gipsowych ścian. 5) Malowanie dwukrotne farba emulsyjną sufitów z gruntowaniem. 6) Osadzenie desek odbojowych z płyty wiórowej laminowanej gr. 30 cm na ścianach. 4.REMONT KLATKI SCHODOQWEJ Nr I i II 1)Roboty rozbiórkowe - demontaż istniejących balustrad, wykucie uszkodzonego trepa klatki schodowej Nr II. 2)Obłożenie schodów klatki schodowej Nr I płytkami z gresu antypoślizgowego. 3)Montaż nowych balustrad ze stali kwasoodpornej wysokości 1,1 mm. 5.Szczegółowy zakres robót określają: specyfikacji istotnych warunków zamówienia z załącznikami, oferta Wykonawcy - stanowiące integralną część umowy. 6.Zalecane jest przeprowadzenie wizji lokalnej przed przystąpieniem do wyceny robót będących przedmiotem zamówienia. Wykonawcy, którzy chcą dokonać wizji lokalnej z udziałem użytkownika obiektu, winni zgłosić się do dyrektora Zespołu Szkół w Polesiu w dniach 15-17 lub 20-22 czerwca 2016 r. w godzinach od 8.00 do 13.00 (tel. 23 6612003)
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454530007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. WADIUM - 3 000,00 zł (słownie trzy tysiące złotych) Wadium należy wnieść zgodnie z art. 45 ust. 6 ustawy - Prawo zamówień publicznych, w jednej lub kilku następujących formach pieniądzu, poręczeniach bankowych lub poręczeniach pieniężnych spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej,gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielonych przez podmiot, o których mowa w art.6 ust.3 pkt.4 lit.b ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2007 r. Nr 42 poz.275 ze zmianami). 2. W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz - oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy załączyć do oferty w odrębnej kopercie z napisem WADIUM, natomiast potwierdzoną za zgodność z oryginałem kserokopię dokumentu należy zanumerować i wpiąć do oferty. 3. Wadium wnoszone w formie innej niż pieniądz musi być sporządzone zgodnie z obowiązującym prawem i zawierać w swej treści następujące elementy. a)nazwę Wykonawcy i beneficjenta gwarancji (Zamawiającego), gwaranta( banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielającej gwarancji lub podmiotu o którym mowa w art.6b ust.5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości) oraz wskazanie ich siedzib, b)dokładne określenie nazwy postępowania ,na które wnoszone jest wadium, c)kwotę zobowiązania, d)termin ważności nie krótszy niż termin związania ofertą, e)klauzule nakazujące zwrot dokumentu po jego wygaśnięciu, f)klauzule nieodwołalnego i bezwarunkowego zobowiązania na pierwsze pisemne wezwanie Zamawiającego do zapłaty na rzecz Zamawiającego kwoty wadium na wypadek, gdyby Wykonawca odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy, lub jeżeli w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art.26 ust.3 nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych lub pełnomocnictw, chyba, że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie, 4. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się na rachunek bankowy Zamawiającego Bank Spółdzielczy w Płońsku Nr 73 8230 0007 0005 6300 2000 0004 W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu, jako termin wniesienia wadium przyjęty zostaje termin uznania kwoty na rachunku Zamawiającego. Kserokopię dowodu wpłaty (polecenie przelewu) należy dołączyć do oferty. 5. Przy składaniu ofert przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia Wykonawcy wspólnie wnoszą jedno wadium 3 000,00 zł. 6.Nie wniesienie wadium we wskazanej wysokości i terminie lub w innej formie niż określone w art.45 ust.6 ustawy Pzp - spowoduje wykluczenie Wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 2 pkt 2 ustawy, a jego oferta zostanie odrzucona na podstawie art. 24 ust. 4 ustawy. 6. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art.26 ust.3 z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył wymaganych dokumentów lub oświadczeń, pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej lub informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki o której mowa w art. 87 ust.2 pkt 3, co powodowałoby brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Termin wykonania zamówienia
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ugbaboszewo.bip.org.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach