Przetargi.pl
Remont pomieszczeń w budynku Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych Nr 1 w Siedlcach

Prezydent Miasta Siedlce ogłasza przetarg

  • Adres: 08-110 Siedlce, Skwer Niepodległości 2
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 025 6430785 , fax. 025 6430718
  • Data zamieszczenia: 2009-08-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Prezydent Miasta Siedlce
    Skwer Niepodległości 2 2
    08-110 Siedlce, woj. mazowieckie
    tel. 025 6430785, fax. 025 6430718
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.siedlce.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont pomieszczeń w budynku Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych Nr 1 w Siedlcach
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest: Remont pomieszczeń w budynku Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych Nr 1 w Siedlcach I. Zakres zamówienia: A. Roboty budowlane - zgodnie z opracowaniem p.n. PROJEKT BUDOWLANY Remontu pomieszczeń w budynku szkolnym w Siedlcach przy ul. Konarskiego 11 stanowiącym załącznik do SIWZ. budynek A 1) sale i pomieszczenia administracyjne - PARTER 2) korytarz, wejście główne, łącznik, pomieszczenie recepcji - PARTER 3) łazienka damska, męska, personelu, pomieszczenie porządkowe - PARTER 4) sale lekcyjne i zaplecza - PIĘTRO I 5) korytarz i łączniki - PIĘTRO I 6) łazienka damska, męska, personelu, pomieszczenie porządkowe - PIĘTRO I 7) sale lekcyjne i zaplecza - PIĘTRO II 8) korytarz- PIĘTRO II 9) łazienka damska, męska, personelu, pomieszczenie porządkowe - PIĘTRO II 10) sale lekcyjne i zaplecza - PIĘTRO III 11) korytarz- PIĘTRO III 12) łazienka damska, męska, personelu, pomieszczenie porządkowe - PIĘTRO III 13) klatka schodowa K1 14) klatka schodowa K2 budynek B 1) pomieszczenia - PARTER, bez Sali audiowizualnej 2) korytarz, łącznik - PARTER 3) łazienka damska, męska - PARTER 4) pomieszczenia - PIĘTRO I 5) korytarz i galeria przy Sali gimnastycznej - PIĘTRO I 6) klatka schodowa K3 7) sala audiowizualna - PARTER B. Branża sanitarna 1. Projekt - remont instalacji wod-kan. wraz z projektem zasilania w energię elektryczną podgrzewaczy wody zgodnie z załącznikiem nr 1 do Opisu Przedmiotu Zamówienia. Opracowanie projektowe w zakresie niezbędnym do zgłoszenia zamiaru wykonania robót budowlanych w Referacie Budownictwa Urzędu Miasta Siedlce należy dostarczyć Zamawiającemu. Opracowanie powinno zawierać: a) Projekt wykonawczy - 4 egz. b) Przedmiar - 2 egz. c) Kosztorys - 1 egz. d) Specyfikacja Techniczną Wykonania i Odbioru Robót - 4 egz. 2. Wykonanie - remont instalacji wod-kan. razem z instalacją elektryczną do podgrzewaczy wody. 3. Projekt - wentylacja grawitacyjna i mechaniczna (nawiewno-wywiewna) z projektem zasilania w energię elektryczną zgodnie z załącznikiem nr 1 do Opisu Przedmiotu Zamówienia. Opracowanie projektowe w zakresie niezbędnym do zgłoszenia zamiaru wykonania robót budowlanych w Referacie Budownictwa Urzędu Miasta Siedlce dostarczyć Zamawiającemu. Opracowanie powinno zawierać: e) Projekt wykonawczy - 4 egz. f) Przedmiar - 2 egz. g) Kosztorys - 1 egz. h) Specyfikacja Techniczną Wykonania i Odbioru Robót - 4 egz. 4. Wykonanie - wentylacja grawitacyjna i mechaniczna (nawiewno-wywiewna) razem z instalacją elektryczną. II . Dodatkowe informacje dotyczące przedmiotu zamówienia. 1. Wykonawca powinien: 1. zapewnić materiały o parametrach technicznych porównywalnych /nie gorszych/ od opisanych w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót i dokumentacji projektowej 2. prowadzić dokumentację budowy (dziennik robót) 3. wykonać roboty zgodnie z dokumentacją, sztuką budowlaną, specyfikacjami szczegółowymi obowiązującymi przy wykonaniu robót, właściwymi przepisami oraz warunkami bezpieczeństwa i ochrony zdrowia, 4. uzyskać protokoły prób i badań wymaganych w odrębnych przepisach. 2. Kolor wykładzin, posadzek, parapetów, ścian, lamperii, balustrad Wykonawca ustali z Użytkownikiem - Dyrekcją ZSP Nr 1 przed przystąpieniem i w trakcie robót 3. W budynku A i B szkoły do końca sierpnia b.r. zakończony zostanie remont instalacji elektrycznej, komputerowej i telefonicznej zgodnie z umową nr F.RZP.3420-21/09/PR z dn. 11.03.2009r. zawartą z firmą MAXTEL Sp. z o.o. ul. Ściegiennego 264B, 25-116 Kielce. Użytkownik, Dyrekcja ZSP Nr 1 przedstawi Wykonawcy do wglądu dokumentację powykonawczą i odbiorową wykonanej instalacji. Projekt techniczny instalacji elektrycznej znajduje się na stronie internetowej Zamawiającego. 4. Roboty związane z wykonywaniem Remontu pomieszczeń w budynku Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych Nr 1 w Siedlcach należy skoordynować z robotami sanitarnymi realizowanymi przez Wykonawcę, który zostanie wybrany w odrębnym postępowaniu przetargowym na Wymiana instalacji centralnego ogrzewania w budynku szkoły Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych nr 1 (projekt i wykonanie). 5. W projektach branży sanitarnej remont instalacji wod-kan i wentylacja grawitacyjna i mechaniczna (nawiewno-wywiewna) należy uwzględnić roboty budowlane wynikające z realizacji robót sanitarnych - nie uwzględnionych w projekcie Remontu pomieszczeń w budynku Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych Nr 1 w Siedlcach 6. W pomieszczeniu nr 12, parter budynek A znajduje się serwerownia. Projekt wentylacji grawitacyjnej i mechanicznej należy wykonać zapewniając należytą wymianę powietrza i temperaturę w pomieszczeniu. 7. Materiały uzyskane z rozbiórki stanowią własność Wykonawcy i jego obowiązkiem jest ich wywiezienie. 8. Przed przystąpieniem do złożenia oferty wskazana jest wizja w terenie. Uwaga: szczegółowy zakres robót budowlanych znajduje się w dokumentacji projektowej (dokumentacja budowlana, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych) będącej załącznikiem do specyfikacji, natomiast przedmiar robót należy traktować jak załącznik dodatkowy, pomocniczy
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454000001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wadium w wysokości: 25 000,00 zł (dwadzieścia pięć tysięcy złotych) Wadium w formie pieniężnej wykonawca wpłaci przelewem na konto Urzędu Miasta PKO BP S.A. I O/Siedlce Nr 39 1020 4476 0000 8502 0022 3131, Urząd Miasta Siedlce Skwer Niepodległości 2, z dopiskiem Wadium na: Remont pomieszczeń w budynku Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych Nr 1 w Siedlcach. Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne jeżeli w podanym dniu znajdzie się na rachunku bankowym Zamawiającego.Wadium wnoszone w innej formie jak pieniądze wykonawca składa w oryginale w Referacie Zamówień Publicznych Urzędu Miasta pokój Nr 3 w godzinach od 7:45 do 15:45 . Nie należy załączać oryginału dokumentu wadialnego do oferty
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności. To jest: a) Przedstawią aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, b) Przedstawią aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, c) Przedstawią aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. d) Przedstawią aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. e) Przedstawią aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. To jest: a) Dysponują osobą, która będzie uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej wraz z przynależnością do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa. b) Dysponują osobą, która będzie uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, posiadającą uprawnienia budowlane do projektowania i kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, wodociągowych i kanalizacyjnych wraz z przynależnością do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa. c) Dysponują osobą, która będzie uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, posiadającą uprawnienia budowlane do projektowania i kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń elektrycznych wraz z przynależnością do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa. e) Wykonał roboty budowlane w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie odpowiadające swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości, daty, miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie. W szczególności Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wykonał co najmniej dwie roboty o charakterze i złożoności porównywalnej z przedmiotem zamówienia (jedna o wartości nie mniejszej niż 1 000 000,00 zł, druga o wartości nie mniejszej niż 500 000,00 zł). Do wykazu należy dołączyć dokumenty potwierdzające jakość wykonanych robót. Wykaz robót będzie nieważny bez potwierdzającego dokumentu należytego wykonania np. referencji, protokołu odbioru końcowego robót. 3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. a) Przedstawią informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, w których posiadają rachunek potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową na kwotę 500 000,00 zł wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem na składanie ofert 4. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Zamawiający oceni spełnienie warunków udziału w postępowaniu zgodnie z formułą spełnia/nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w wymaganych w SIWZ dokumentach
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2) Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 3) Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 4) Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 Ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5) Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 Ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 6) Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - art. 22 ustęp 1 p.z.p. i nie podleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art.24 ustawy Prawo zamówień publicznych. 7) Uprawnienia budowlane osoby, która będzie uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej wraz z aktualnym zaświadczeniem o przynależności do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa. 8) Uprawnienia budowlane osoby, która będzie uczestniczyć w wykonaniu zamówienia do projektowania i kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, wodociągowych i kanalizacyjnych wraz z przynależnością do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa. 9) Uprawnienia budowlane osoby, która będzie uczestniczyć w wykonaniu zamówienia do projektowania i kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń elektrycznych wraz z przynależnością do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa. 10) Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości, daty, miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie. W szczególności Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wykonał co najmniej dwie roboty o charakterze i złożoności porównywalnej z przedmiotem zamówienia (jedna o wartości nie mniejszej niż 1 000 000,00 zł, druga o wartości nie mniejszej niż 500 000,00 zł). Do wykazu należy dołączyć dokumenty potwierdzające jakość wykonanych robót. Wykaz robót będzie nieważny bez potwierdzającego dokumentu należytego wykonania np. referencji, protokołu odbioru końcowego robót. 11) Informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, w którym wykonawca posiada rachunek, potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy na kwotę 500 000,00 zł, wystawiona nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Dokumenty, o których mowa powyżej należy złożyć w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. Wykonawca mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej składa dokumenty zgodnie z § 2 i § 4 ust. 3 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. Nr 87, poz. 605 z późn. zm.).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.siedlce.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach