Przetargi.pl
Dostawa okien PCV do Zakładu Karnego w Siedlcach

Zakład Karny ogłasza przetarg

  • Adres: 08-110 Siedlce, ul. Piłsudskiego 47
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 025 6445231 w. 232, 222 , fax. 025 6322944
  • Data zamieszczenia: 2009-08-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zakład Karny
    ul. Piłsudskiego 47 47
    08-110 Siedlce, woj. mazowieckie
    tel. 025 6445231 w. 232, 222, fax. 025 6322944
    REGON: 00032047200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wieziennictwo.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa okien PCV do Zakładu Karnego w Siedlcach
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Dostawa łącznie 214 okien PCV, , PN-EN 14351-1 w podanych niżej ilościach i wymienionych rozmiarach (światło otworu wys. x szer.): 1. 88cm x 88cm - 136 szt. 2. 165cm x 68 - 16 szt. 3. 165cm x 85cm - 56 szt. 4. 109cm x 76cm - 4 szt. 5. 167cm x 69cm - 2 szt. Wymagania dodatkowe dotyczące zamawianych okien: 1. Profil 5-cio komorowy; 2. Mikrowentylacja; 3. Pakiet szybowy U-1.1; 4. Rozwierne; 5. Okucia standardowe; 6. Kolor biały; 7. Klamki z trzpieniem aluminiowym; 8. Okres gwarancji 2 lata z nieodpłatnym serwisem.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 442211006
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 30 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 2 000 /dwa tysiace/PLN
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1) Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 3) Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art.24 Ustawy.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający uzna, że wykonawca: a. posiada uprawnienia do wykonywania działalności, jeżeli: przedmiot zamówienia znajduje się w jego zakresie działalności określonym zapisami właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, b. posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia do wykonania zamówienia, jeżeli w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał należycie minimum dwa zamówienia odpowiadające swoim rodzajem i wartością zamówieniom stanowiących przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączy dokumenty /referencje/ potwierdzające, że zamówienia zostały wykonane należycie. c. znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, jeżeli: złoży oświadczenie według załączonego wzoru, zał. nr 2 d. nie podlega wykluczeniu z postępowania jeżeli: złoży oświadczenie według załączonego wzoru, zał. nr 2, oraz z przedstawionych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń wynikać będzie, że nie występują uwarunkowania art. 24 ust. 1 i 2 ustawy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.sw.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach