Zespół Państwowych Szkół Plastycznych im. T. Makowskiego w Łodzi ogłasza przetarg
- Adres: 91-012 Łódź, ul. Gandhiego 14
- Województwo: łódzkie
- Telefon/fax: tel. 42 651 23 13 , fax. 42 651 23 13
- Data zamieszczenia: 2012-10-23
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Zespół Państwowych Szkół Plastycznych im. T. Makowskiego w Łodzi
ul. Gandhiego 14 14
91-012 Łódź, woj. łódzkie
tel. 42 651 23 13, fax. 42 651 23 13
REGON: 47329763400000 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://plastyklodz.pl/
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja rządowa terenowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
REMONT POMIESZCZEŃ SANITARIATÓW MĘSKICH W ZPSP W ŁODZI - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie wielobranżowych robót budowlano - instalacyjnych, których celem jest remont zespołu pomieszczeń 3 sanitariatów męskich w budynku Zespołu Państwowych Szkół Plastycznych im. Tadeusza Makowskiego w Łodzi. Usytuowanie pomieszczeń - trzy pomieszczenia sanitariatów w pionie (parter, I i II piętro), środkowa część budynku. Postępowanie obejmuje tylko te sanitariaty - sanitariaty dziewcząt zostały już wyremontowane, sanitariaty przy sali gimnastycznej oraz personelu będzie przedmiotem odrębnego postępowania. 2. Prace w szczególności obejmują: 1) Prace demontażowe i rozbiórkowe (m. in. demontaż umywalek, misek ustępowych, ścian kabin wraz z drzwiami, ościeży z drzwiami z korytarza oraz pomiędzy pomieszczeniami pojedynczego sanitariatu, poszerzenie otworów drzwiowych wraz z przesklepieniami, demontaż istniejących płytek ściennych i podokienników, demontaż przewodów, opraw i osprzętu instalacji elektrycznej), 2) Prace montażowe (m in. przemurowania - uzupełnienia ścianek, uzupełnienia tynków wewnętrznych montaż stolarki drzwiowej, montaż podokienników, ułożenie glazury i terakoty wraz z licowaniem płytek, odnowienie sufitów i ścian powyżej glazury - przetarcie i pomalowanie farbą emulsyjną, biały montaż wraz z podejściami oraz armaturą: pisuary, umywalki, miski ustępowe, krany), 3) Prace instalacyjne sanitarne (wod-kan, podciągnięcie instalacji ciepłej wody użytkowej (zasilanie + cyrkulacja) z pomieszczenia technologii węzła cieplnego - piony i rozprowadzenie poziome na poziomie parteru w korytarzu pod sufitem w zabudowie GKF) 4) Prace instalacyjne elektryczne (w obrębie pomieszczeń + przewody zasilające prowadzone z piętrowej tablicy zasilającej bezpiecznikowej kondygnacyjnej) - obwody oświetlenia + zasilanie wentylatorów kanałowych (po dwa w każdej kondygnacji). 5) Prace porządkowe - wywóz i utylizacja odpadów. 3. Zakres prac szczegółowo określają: 1) Wielobranżowy projekt budowlano - wykonawczy - załącznik nr 1 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia, 2) Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych - załącznik nr 2 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia, 3) Kosztorys nakładczy (przedmiar robót) - załącznik nr 3 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 4. Miejsce realizacji przedmiotu zamówienia: Łódź, ul. Gandhiego 14 5. Wykonawca udzieli Zamawiającemu minimum 36 - miesięcznej gwarancji na zrealizowany (wykonany) przedmiot zamówienia, datą rozpoczęcia okresu gwarancji będzie data podpisania bezusterkowego protokołu odbioru końcowego, udzielona gwarancja nie wyłącza odpowiedzialności Wykonawcy z tytułu rękojmi za wady przedmiotu umowy wynikającej z przepisów Kodeksu Cywilnego 6. Termin realizacji zamówienia: od daty podpisania umowy (około 15.11.2012 roku) do dnia 23.12.2012 roku 7. Do obowiązków Wykonawcy należy uzyskanie pozytywnych opinii (protokołów odbiorowych) z czynności odbiorowych dokonywanych przez instytucje i urzędy publiczne, bez których nie możliwe jest przeprowadzenie i zakończenie czynności odbiorowych związanych z realizacją przedmiotu zamówienia. Wykonawca winien wszelkie koszty związane z w/w czynnościami odbiorowymi uwzględnić w cenie oferty. 8. Realizacja przedmiotu zamówienia winna umożliwiać Zamawiającemu prowadzenie statutowej działalności. Prowadzone przez Wykonawcę prace nie mogą stwarzać zagrożenia życia lub zdrowia osób przebywających w budynku Zamawiającego lub w jego otoczeniu. W przypadku występowania kolizji terminowych, Wykonawca zobowiązuje się do czasowego ograniczenia zakresu realizowanych robót lub zmniejszenia ich uciążliwości w sposób umożliwiający Zamawiającemu realizację statutowych obowiązków. 9. Warunki finansowe rozliczeń: a) zapłata nastąpi na podstawie wystawionej przez Wykonawcę faktury, b) podstawą wystawienia faktury będzie obustronnie podpisany protokół odbioru robót, c) wynagrodzenie będzie płatne przelewem w terminie do 30 dni od daty otrzymania oryginału faktury. d) podane w ofercie wynagrodzenie ryczałtowe jest stałe i nie podlega waloryzacji w trakcie obowiązywania umowy. 10. Główny kod CPV: 45.00.00.00-7 - roboty budowlane. Dodatkowy kod CPV: 45.40.00.00-1 - roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych Uwaga: 1. Zamawiający dopuszcza ujęcie w ofercie, a następnie zastosowanie innych materiałów i urządzeń niż podane, pod warunkiem zapewnienia parametrów nie gorszych niż określone. W przypadku wystąpienia w kosztorysie nakładczym i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych nazw własnych, wskazujących na konkretnych producentów materiałów i urządzeń, należy traktować je jako przykładowe. 2. Zaleca się, aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej terenu budowy i jego otoczenia, a także zdobył, na swoją własną odpowiedzialność i ryzyko, wszelkie dodatkowe informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty oraz zawarcia umowy i wykonania zamówienia. Koszt dokonania wizji lokalnej terenu budowy poniesie Wykonawca. 3. Wykonawca winien wszelkie koszty związane z czynnościami odbiorowymi uwzględnić w cenie oferty. 4. Wykonawca po protokolarnym przekazaniu placu budowy ponosi pełną odpowiedzialność za plac budowy oraz prace wykonane, aż do dnia protokolarnego sporządzenia i podpisania końcowego protokołu odbioru prac. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Nie ma obowiązku wnoszenia wadium.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://plastyklodz.pl/
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- CZĘŚĆ I - Budowa podjazdu dla osób niepełnosprawnych wraz z przebudową wejścia głównego do budynku Urzędu Miejskiego w Łęczycy CZĘŚĆ II - Budowa windy dla osób niepełnosprawnych w budynku Urzędu Miejskiego w Łęczycy
Dodano: 2016-07-27 - Remont budynku hali sportowej wraz z zapleczem na terenie Gminnego Ośrodka Sportu i Turystyki w Wieruszowie
Dodano: 2016-07-27 - Budowa pasywnego budynku użyteczności publicznej - projekt pilotażowy
Dodano: 2016-07-27 - Wykonanie placu zabaw na terenie Szkoły Podstawowej nr 2 w Rawie Mazowieckiej
Dodano: 2016-07-27 - Pakiet 1: Budowa szybu windowego z windą szpitalną w budynku Przychodni Specjalistycznej Opieki Zdrowotnej Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego im. Marii Skłodowskiej - Curie w Zgierzu, Pakiet 2:wymiana stolarki okiennej i drzwiowej dla Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego im. Marii Skłodowskiej - Curie w Zgierzu
Dodano: 2016-07-27 - Wykonanie remontu chodników w m. Cielądz w ciągu drogi wojewódzkiej nr 707
Dodano: 2016-07-27 - Przetarg 115/2016 Na wykonanie remontu lokali mieszkalnych wchodzących w skład mieszkaniowego zasobu Miasta Łodzi w podziale na 4 części
Dodano: 2016-07-26 - Wykonanie remontu lokali zamiennych wchodzących w skład mieszkaniowego zasobu Miasta Łodzi
Dodano: 2016-07-26 - Rozbudowa budynku szkoły w Zespole Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego im. J. Dziubińskiej w Zduńskiej Dąbrowie
Dodano: 2016-07-26 - REMONT SALI GIMNASTYCZNEJ WRAZ Z PRACAMI OGÓLNOBUDOWLANYMI W BUDYNKU GIMNAZJUM NR 1 W PABIANICACH
Dodano: 2016-07-26