Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Wieluniu ogłasza przetarg
- Adres: 98-300 Wieluń, ul. Szpitalna 16
- Województwo: łódzkie
- Telefon/fax: tel. +48 43 840 68 00 , fax. 43 840 68 01
- Data zamieszczenia: 2014-09-16
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Wieluniu
ul. Szpitalna 16 16
98-300 Wieluń, woj. łódzkie
tel. +48 43 840 68 00, fax. 43 840 68 01
REGON: 00031014300000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital.powiat.wielun.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Remont pomieszczeń Oddziału Internistycznego o Profilu Ogólnym w SPZOZ w Wieluniu - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest: remont pomieszczeń Oddziału Internistycznego o Profilu Ogólnym w SPZOZ w Wieluniu. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi przedmiar robót. (Załącznik do SIWZ). 2. Przedmiot zamówienia obejmuje: 1) Roboty ogólnobudowlane : a) prace rozbiórkowe: skucie płytek ściennych i podłogowych, wykucie stolarki drzwiowej, b) montaż stolarki drzwiowej, c) uzupełnienie ubytków na ścianach i posadzkach, d) położenie płytek ceramicznych na ścianach i posadzkach, e) montaż wykładziny z tworzyw sztucznych z wywinięciem 10 cm na ścianę, f) roboty malarskie, g) montaż odbojnic i poręczy. 2) Roboty instalacyjne wewnętrzne: a) częściowy remont instalacji wodno - kanalizacyjnej, b) częściowa wymiana armatury sanitarnej, c) wykonanie instalacji gazów medycznych. 3. Zamówienie należy wykonać w dwóch fazach : a) remont południowej części oddziału wraz z łącznikiem o łącznej pow. ok. 286,00 m? b) remont wschodniej części oddziału o łącznej pow. około 297,20 m?, który będzie realizowany po odbiorze remontu pomieszczeń południowej części oddziału i ich zasiedleniu. 4. Z uwagi, że w czasie przebudowy oddziału w poszczególnych fazach, pozostała część oddziału będzie nadal funkcjonować, należy zabezpieczyć miejsce robót poprzez wykonanie na korytarzu komunikacyjnym szczelnej zabudowy kartonowo -gipsowej, zapewniającej ochronę przed uciążliwościami związanymi z remontem i częściową ochronę przed hałasem. 5. Zamawiający proponuje, aby wykonawcy przed opracowaniem swojej oferty dokonali wizji lokalnej miejsca, w którym będą prowadzone roboty oraz uzyskali wszelkie niezbędne informacje mające wpływ na realizację zadania. Wizji można dokonać w dniach roboczych w godz. 800 - 1400 po uprzednim umówieniu spotkania z pracownikami Działu Obsługi i Zamówień Publicznych tel. 43 84 06 805. 6. Wykonawca nie może uchylać się od wykonania czynności, robót lub różnego rodzaju detali nieobjętych przedmiarami robót, jeśli są one niezbędne z punktu widzenia poprawności wykonania robót czy instalacji i celu jakiemu mają służyć, ani żądać dodatkowego wynagrodzenia za te prace. 7. Wykonawca zobowiązany jest utrzymywać porządek w miejscu wykonywanych robót, na bieżąco i systematycznie likwidować wszelkie zagrożenia (w przypadku nie wywiązania się wykonawcy z tych obowiązków zamawiający zastrzega sobie prawo do wykonania tych obowiązków i obciążenia kosztami wykonawcy poprzez potrącenie z faktury). 8. Wykonawca udzieli co najmniej 36 miesięcy gwarancji na wykonany przedmiot zamówienia. Gwarancja jest udzielana na warunkach określonych we wzorze umowy. Na okres gwarancji wykonawca wydłuża termin rękojmi. 9. Wykonawca zobowiązuje się do zachowania w tajemnicy istotnych informacji uzyskanych od Zamawiającego w związku z realizacją przedmiotu zamówienia. 10. Wykonawca zobowiązuje się do usunięcia z miejsca wykonywanych robót wszystkich zbędnych odpadów budowlanych powstałych podczas remontu (gruz rozbiórkowy, zdemontowane części instalacji i osprzętu, itp.). 11. Wykonawca zobowiązany jest, by wszystkie materiały wbudowane i używane w trakcie remontu posiadały certyfikaty, atesty i aprobaty, które przewidują ich zastosowanie w placówkach służby zdrowia. 12. Roboty przeprowadzane będą w czynnym budynku szpitalnym i z uwagi na jego specyfikę, wykonawca zobowiązuje się do uzgadniania ich czasu i zakresu z użytkownikiem obiektu. Za uciążliwości z tego wynikające wykonawca nie może żądać dodatkowego wynagrodzenia. 13. Wśród instalacji będących do wykonania podczas realizacji przedmiotu zamówienia jest m.in. system rurociągowy do gazów medycznych, który zgodnie z Ustawą o Wyrobach Medycznych z dnia 20.05.10 r. oraz Dyrektywą Medyczną 93/42/EWG i zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 05.11.10 r. w sprawie klasyfikowania wyrobów medycznych - jest wyrobem medycznym klasy IIb i jak każdy wyrób medyczny, aby mógł być wprowadzony do używania musi być oznaczony znakiem CE i zgłoszony do Rejestru Wyrobów Medycznych. W związku z powyższym system rurociągowy do gazów medycznych powinien być wykonany, odebrany i certyfikowany przez wykonawców lub firmę wykonującą taki system rurociągowy w imieniu wykonawcy ( podwykonawców) posiadających wszystkie wymagane obowiązującym prawem certyfikaty i uprawnienia. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital.powiat.wielun.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- CZĘŚĆ I - Budowa podjazdu dla osób niepełnosprawnych wraz z przebudową wejścia głównego do budynku Urzędu Miejskiego w Łęczycy CZĘŚĆ II - Budowa windy dla osób niepełnosprawnych w budynku Urzędu Miejskiego w Łęczycy
Dodano: 2016-07-27 - Remont budynku hali sportowej wraz z zapleczem na terenie Gminnego Ośrodka Sportu i Turystyki w Wieruszowie
Dodano: 2016-07-27 - Budowa pasywnego budynku użyteczności publicznej - projekt pilotażowy
Dodano: 2016-07-27 - Wykonanie placu zabaw na terenie Szkoły Podstawowej nr 2 w Rawie Mazowieckiej
Dodano: 2016-07-27 - Pakiet 1: Budowa szybu windowego z windą szpitalną w budynku Przychodni Specjalistycznej Opieki Zdrowotnej Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego im. Marii Skłodowskiej - Curie w Zgierzu, Pakiet 2:wymiana stolarki okiennej i drzwiowej dla Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego im. Marii Skłodowskiej - Curie w Zgierzu
Dodano: 2016-07-27 - Wykonanie remontu chodników w m. Cielądz w ciągu drogi wojewódzkiej nr 707
Dodano: 2016-07-27 - Przetarg 115/2016 Na wykonanie remontu lokali mieszkalnych wchodzących w skład mieszkaniowego zasobu Miasta Łodzi w podziale na 4 części
Dodano: 2016-07-26 - Wykonanie remontu lokali zamiennych wchodzących w skład mieszkaniowego zasobu Miasta Łodzi
Dodano: 2016-07-26 - Rozbudowa budynku szkoły w Zespole Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego im. J. Dziubińskiej w Zduńskiej Dąbrowie
Dodano: 2016-07-26 - REMONT SALI GIMNASTYCZNEJ WRAZ Z PRACAMI OGÓLNOBUDOWLANYMI W BUDYNKU GIMNAZJUM NR 1 W PABIANICACH
Dodano: 2016-07-26