Przetargi.pl
Remont pomieszczeń kuchennych w budynku Przedszkola Nr 4 przy ul. Sikorskiego 17 w Skarżysku-Kamiennej

Zespół Obsługi Przedszkoli ogłasza przetarg

  • Adres: 26-110 Skarżysko-Kamienna, ul. Okrzei 4
  • Województwo: świętokrzyskie
  • Telefon/fax: tel. 041 252 48 49
  • Data zamieszczenia: 2009-05-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zespół Obsługi Przedszkoli
    ul. Okrzei 4 4
    26-110 Skarżysko-Kamienna, woj. świętokrzyskie
    tel. 041 252 48 49
    REGON: 29285422400000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: jednostka organizacyjna samorządu terytorialnego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont pomieszczeń kuchennych w budynku Przedszkola Nr 4 przy ul. Sikorskiego 17 w Skarżysku-Kamiennej
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zakres robót został szczegółowo określony w przedmiarze robót i projekcie technologicznym, stanowiącym załącznik nr 1 do umowy i obejmuje między innymi: roboty rozbiórkowe wykonanie tynków zwykłych wewnętrznych i zewnętrznych roboty malarskie pokrywanie podłóg i ścian, układanie płytek ceramicznych na podłogach i ścianach , wymiana instalacji wodno kanalizacyjnej ,wymiana instalacji elektrycznej Przedmiot umowy obejmuje dostawę i montaż materiałów przez Wykonawcę. Roboty winny być wykonane siłami własnymi i z materiałów własnych Wykonawcy, bez udziału podwykonawców.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 55 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1 Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia 2 nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, zgodnie z art. 24 ustawy 3 w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie, wykonali co najmniej 1 robotę budowlaną odpowiadającą swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia oraz załączą dokumenty potwierdzające, że robota te została wykonana należycie, 4 udzielą co najmniej 10 lat gwarancji na wykonane roboty i wbudowane materiały, licząc od daty odbioru końcowego przedmiotu umowy bez zastrzeżeń, Zamawiający oceni spełnienie warunków udziału w postępowaniu na podstawie analizy dokumentów dołączonych do oferty. Wykonawca musi wykazać spełnianie każdego z warunków. Nie spełnienie któregokolwiek warunku spowoduje wykluczenie Wykonawcy z postępowania z zastrzeżeniem wynikającym z art. 26 ust. 3 ustawy. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu wymaganych od Wykonawców metodą spełnia nie spełnia i jeżeli zajdą okoliczności wskazane w SIWZ wykluczy Wykonawcę.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności, oraz nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych, Zamawiający żąda złożenia dokumentów: Aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagaja wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania oferty przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia /spółka cywilna /konsorcjum /należy przedłożyć dokument, z którego jednoznacznie wynika sposób reprezentacji spółki oraz zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej każdego ze wspólników. Oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 ustawy i nie wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych, z wykorzystaniem wzoru załącznik nr 1 do oferty W przypadku składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia,każdy z wykonawców występujących wspólnie musi udokumentować, że spełnia warunki określone w art. 22 ust.1 ustawy oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych. Aktualnych zaświadczeń właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania oferty przez Wykonawców występujących wspólnie, ww. zaświadczenia składa każdy wykonawca. Wykazu wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie z wykorzystaniem wzoru załącznik nr 2 do oferty. Zamawiający wymaga, aby wykaz zawierał wykonanie co najmniej 1 roboty budowlanej odpowiadającej swoim rodzajem wartością robotą stanowiącym przedmiot zamówienia. Do wykazy winny być załączone dokumenty potwierdzające, że roboty wpisane do wykazu zostały wykonany należycie. Z dokumentów musi jednoznacznie wynikać określenie przedmiotu zamówienia, wartość robót brutto oraz data i miejsce wykonania roboty, którą dany dokument dotyczy oraz stwierdzenie, że robota ta została wykonana należycie. Dokument winien być podpisany przez osobę uprawnioną. Wykazu osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności sporządzony wg wzoru załącznik nr 3 do oferty. Do załącznika nr 3 należy dołączyć dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą kierować wykonaniem zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie do kierowania budową lub robotami budowlanymi w odpowiedniej specjalności, wynikające z przepisów ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane tekst jednolity Dz. U. z 2006r. Nr 156, poz. 118 i ustawy z dnia 15 grudnia 2000r. o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów Dz. U. z 2000r. Nr 5 poz. 42, z późn. zmianami wraz z rozporządzeniami wykonawczymi do tych ustaw, a także zaświadczenia o wpisaniu na listę członków właściwej terenowo Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa i posiadaniu wymaganego ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej, tj.: a decyzję w sprawie nadania uprawnień budowlanych w specjalności konstrukcyjno budowlanej dla osoby, która będzie pełnić funkcję kierownika budowy b aktualne zaświadczenie z właściwej terenowo Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa potwierdzające przynależność osoby, która będzie pełnić funkcję kierownika budowy do właściwej Izby Samorządu Zawodowego oraz posiadanie przez Niego wymaganego ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej. W przypadku składania oferty przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, ww. warunek wykonawcy mogą spełniać łącznie. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa wyżej składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że a nie otwarto jego likwidacji ani ogłoszono upadłości, b nie zalega z uiszczeniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, c nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie Dokumenty, o których mowa w lit. a i c powinny być wystawione nie wcześnie niż 6 miesięcy przed upływem terminu składnia ofert. Dokument, o którym mowa w lit. b powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa , zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez wykonawcę. Tłumaczenie nie jest wymagane, jeżeli zamawiający wyraził zgodę, o której mowa w art. 9 ust. 3 ustawy. Inne dokumenty wymagane od Wykonawców: Pisemne oświadczenie, że Wykonawca udzieli co najmniej 10 letniej gwarancji na wykonane roboty i wbudowane materiały, licząc od daty odbioru końcowego przedmiotu umowy bez zastrzeżeń. Nie przedłożenie w ofercie ww oświadczenia spowoduje odrzucenie oferty. Oświadczenia, że 1 oferowana cena zawiera wszystkie koszty związane z wykonaniem przedmiotu zamówienia, a ceny jednostkowe podane w kosztorysie ofertowym oraz składniki cenotwórcze podane w ofercie, pozostaną niezmienne do końca trwania umowy bez względu na zaistniałą w międzyczasie sytuację 2 akceptuje warunki płatności zgodnie z wymogami określonymi w projekcie umowy 3 roboty stanowiące przedmiot zamówienia wykona siłami własnymi i z materiałów własnych , bez udziału podwykonawców, w terminie do dnia 2009, 4 osobą odpowiedzialną za wykonanie przedmiotu zamówienia wyznaczony jest kierownik budowy imię i nazwisko posiadający uprawnienia budowlane nr nr uprawnień w specjalności przynależny do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa 5 dokonał wizji lokalnej na placu budowy oraz uzyskał wszelkie niezbędne informacje dot. wykonania robót i sporządzenia oferty, 6 na wykonane roboty i użyte materiały udzieli gwarancji na okres podać liczbę lat liczonej od daty odbioru końcowego przedmiotu umowy bez zastrzeżeń 7 zapoznał się ze SIWZ i nie wnosi do niej zastrzeżeń 8 akceptuje projekt umowy i zobowiązuje się do podpisania umowy na warunkach określonych przez Zamawiającego w miejscu i terminie wskazanym przez Zamawiającego 9 uważa się za związanego ofertą w ciągu 30 dni .

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.umskarzysko.bip.doc.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach