Przetargi.pl
Remont pomieszczeń biurowych w siedzibie Świętokrzyskiego Zarządu Dróg Wojewódzkich w Kielcach

Świętokrzyski Zarząd Dróg Wojewódzkich ogłasza przetarg

  • Adres: 25-602 Kielce, ul. Jagiellońska 72
  • Województwo: świętokrzyskie
  • Telefon/fax: tel. 041 347-04-71,80,81,90,91 , fax. 041 347-04-70
  • Data zamieszczenia: 2013-08-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Świętokrzyski Zarząd Dróg Wojewódzkich
    ul. Jagiellońska 72 72
    25-602 Kielce, woj. świętokrzyskie
    tel. 041 347-04-71,80,81,90,91, fax. 041 347-04-70
    REGON: 00127574000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szdw.kielce.com.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont pomieszczeń biurowych w siedzibie Świętokrzyskiego Zarządu Dróg Wojewódzkich w Kielcach
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Remont pomieszczeń biurowych w siedzibie Świętokrzyskiego Zarządu Dróg Wojewódzkich w Kielcach. Zakres obejmuje wykonanie remontowych robót malarskich i posadzkarskich w 21 pomieszczeniach biurowych na II piętrze siedziby Świętokrzyskiego Zarządu Dróg Wojewódzkich w Kielcach, przy ul. Jagiellońskiej 72. Wykaz pomieszczeń biurowych z nr pokoi: 201, 202, 203, 204, 205, 206, 207, 208, 214, 218, 219, 220, 221, 222, 223, 224, 225, 226, 228, 229, 231. W ramach prac w pomieszczeniach należy wykonać następujące roboty: - zabezpieczenie okien folią, - wyniesienie (do wskazanego miejsca) oraz ponowne wniesienie mebli (w tym również zawartości mebli), - zerwanie starych wykładzin dywanowych, - wywiezienie odpadów budowlanych, - wykonanie warstw wyrównujących i wygładzających posadzki (z ewentualną naprawą ubytków), - gruntowanie powierzchni pod wykładziny, - wykonanie nowych posadzek z wykładzin z tworzyw sztucznych, - zamontowanie nowych listew przypodłogowych, - przygotowanie i gruntowanie ścian (z ewentualną naprawą ubytków), - dwukrotne malowanie ścian farbami lateksowymi o podwyższonym stopniu ścieralności, - malowanie grzejników w pomieszczeniach. Zamówienie będzie realizowane zgodnie z Przedmiarem robót (Rozdział 3 SIWZ) i Szczegółowymi Specyfikacjami Technicznymi wykonania i odbioru robót (Rozdział 6 SIWZ). Przed przystąpieniem do wykonania prac objętych zamówieniem, wykonawca powinien zapoznać się z obiektem, a ewentualne rozbieżności, które mogłyby powodować odstępstwa od dokumentacji przetargowej należy zgłosić Zamawiającemu, który doprowadzi do ustalenia właściwych rozwiązań. Zamawiający protokolarnie przekaże wykonawcy teren prac w czasie i na warunkach określonych we wzorze umowy. Zamawiający, w protokole przekazania, wskaże punkty poboru mediów na czas realizacji zamówienia. Zamawiający przewiduje możliwość udostępnienia wykonawcy pomieszczenia do składowania materiałów i sprzętu. Wykonawca jest zobowiązany wykonywać wszystkie prace ściśle według otrzymanej dokumentacji przetargowej oraz zgodnie z obowiązującymi normami (określającymi ogólne zasady wykonania robót objętych przedmiotem zamówienia), przepisami bhp i przeciwpożarowymi, zasadami wiedzy technicznej i sztuki budowlanej oraz instrukcjami zamawiającego. Sposób prowadzenia prac musi być uzgodniony z zamawiającym. Prace wykonywane będą w obiekcie czynnym, w związku z czym prowadzone muszą być w sposób nie zakłócający funkcjonowania obiektu. Wykonawca w trakcie realizacji robót będzie na bieżąco usuwał we własnym zakresie i na własny koszt zbędne materiały, odpady, śmieci, sprzątał, itp
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 2 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca przystępując do przetargu jest obowiązany wnieść wadium w wysokości: 1 300,00 PLN

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szdw.kielce.com.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach