ZUS I Oddział w Łodzi ogłasza przetarg
- Adres: 90-431 Łódź, ul. Zamenhofa 2
- Województwo: łódzkie
- Telefon/fax: tel. 42 6382740, 42 638 29 65 , fax. 42 6382665
- Data zamieszczenia: 2014-05-20
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: ZUS I Oddział w Łodzi
ul. Zamenhofa 2 2
90-431 Łódź, woj. łódzkie
tel. 42 6382740, 42 638 29 65, fax. 42 6382665
REGON: 00001775600403 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.zus.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Instytucja ubezpieczenia społecznego i zdrowotnego
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Remont pomieszczeń biurowych, holi, korytarzy w budynku I Oddziału ZUS w Łodzi przy ul. Zamenhofa 2 - dwa piętra, kontynuacja z roku 2013 (XIII i XII piętro) (nr sprawy: 210000/271/2/2014/ZAP) - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest remont pomieszczeń biurowych, holi, korytarzy w budynku I Oddziału ZUS w Łodzi przy ul. Zamenhofa 2 - dwa piętra, kontynuacja z roku 2013 (XIII i XII piętro). 2. Zakres robót obejmuje w szczególności: 2.1. demontaż istniejących sufitów podwieszanych w konstrukcji metalowej, 2.2. wykucie z muru ościeżnic drewnianych, 2.3. zerwanie posadzek z tworzyw sztucznych, 2.4. oczyszczenie i wyrównanie podłoża pod wykładziny PCV, 2.5. wywóz gruzu, starych wykładzin, elementów futryn oraz sufitów, 2.6. malowanie korytarzy, holu oraz pokoi biurowych, 2.7. uporządkowanie instalacji wysoko i nisko prądowej, 2.8. montaż sufitów podwieszanych na konstrukcji lekkiej wraz z instalacją urządzeń (DSO, oświetlenie, itp.), 2.9. montaż nowych ościeżnic z montażem i regulacją drzwi, 2.10. położenie wykładzin z PCV z wywinięciem jej na ścianę w pokojach biurowych, korytarzach i holu z wyjątkiem pokoi biurowych Nr 1306, 1309, 1319 oraz 1219, 2.11. zainstalowanie przewodów wentylacyjnych i anemostatów kołowych. 2.12. demontaż i montaż szaf stalowych archiwalnych na korytarzu poprzecznym wraz z wyniesieniem i wniesieniem, 3. Zakres robót opisany jest w IV części SIWZ, na którą składają się: 3.1. dokumentacja projektowa, w tym przedmiar robót, 3.2. Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót. 4. Przedmiotowe zamówienie o wartości 57 717,18 euro stanowi część zamówienia na roboty budowlane w siedzibie ZUS I Oddział w Łodzi o łącznej wartości zamówienia 448 322,60 euro. 5. Zamawiający dokona protokolarnego przekazania Wykonawcy terenu budowy w terminie 7 dni od daty podpisania umowy. 6. Roboty stanowiące przedmiot umowy, realizowane będą w sposób umożliwiający niezakłócone funkcjonowanie I Oddziału ZUS w Łodzi, ul. Zamenhofa 2, od godziny 16:00 (w poniedziałki od 17:00) danego dnia do godziny 6:00 rano dnia następnego oraz w dniach wolnych od pracy dla Zamawiającego. Dopuszcza się możliwość wykonywania robót w godzinach urzędowania, po wcześniejszym uzgodnieniu tego faktu z osobą nadzorującą umowę ze strony Zamawiającego. 7. Wykonawca, z którym zostanie podpisana umowa, zobowiązany będzie do złożenia, na dwa dni robocze przed wyznaczonym terminem podpisania umowy, Harmonogramu rzeczowo - finansowego wykorzystując do jego sporządzenia załączony do SIWZ wzór (Załącznik nr 6). W trakcie realizacji przedmiotu umowy dopuszcza się zmiany w Harmonogramie rzeczowo - finansowym, po wcześniejszym uzgodnieniu z Zamawiającym. Zmiana harmonogramu nie wymaga konieczności sporządzania aneksu do umowy, za wyjątkiem tej, która powoduje przedłużenie terminu wykonania przedmiotu umowy. 8. Pozostałe zapisy dotyczące przedmiotu zamówienia, zasad i terminów realizacji zawiera Wzór umowy stanowiący III część SIWZ. 9. Wymagany minimalny okres gwarancji jakości na wykonane roboty i na całość przedmiotu zamówienia wynosi co najmniej 60 miesięcy. 10. Okres gwarancji rozpoczyna swój bieg od daty podpisania protokołu odbioru końcowego. Wykonawca w okresie gwarancji jakości zobowiązany jest do usuwania na swój koszt stwierdzonych i zgłoszonych przez Zamawiającego wad (wykonania naprawy), w terminach wynikających z zapisów Wzoru umowy (III część SIWZ) - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 3 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości 5 000,00 zł (słownie złotych: pięć tysięcy), przed upływem terminu składania ofert
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zus.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- CZĘŚĆ I - Budowa podjazdu dla osób niepełnosprawnych wraz z przebudową wejścia głównego do budynku Urzędu Miejskiego w Łęczycy CZĘŚĆ II - Budowa windy dla osób niepełnosprawnych w budynku Urzędu Miejskiego w Łęczycy
Dodano: 2016-07-27 - Remont budynku hali sportowej wraz z zapleczem na terenie Gminnego Ośrodka Sportu i Turystyki w Wieruszowie
Dodano: 2016-07-27 - Budowa pasywnego budynku użyteczności publicznej - projekt pilotażowy
Dodano: 2016-07-27 - Wykonanie placu zabaw na terenie Szkoły Podstawowej nr 2 w Rawie Mazowieckiej
Dodano: 2016-07-27 - Pakiet 1: Budowa szybu windowego z windą szpitalną w budynku Przychodni Specjalistycznej Opieki Zdrowotnej Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego im. Marii Skłodowskiej - Curie w Zgierzu, Pakiet 2:wymiana stolarki okiennej i drzwiowej dla Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego im. Marii Skłodowskiej - Curie w Zgierzu
Dodano: 2016-07-27 - Wykonanie remontu chodników w m. Cielądz w ciągu drogi wojewódzkiej nr 707
Dodano: 2016-07-27 - Przetarg 115/2016 Na wykonanie remontu lokali mieszkalnych wchodzących w skład mieszkaniowego zasobu Miasta Łodzi w podziale na 4 części
Dodano: 2016-07-26 - Wykonanie remontu lokali zamiennych wchodzących w skład mieszkaniowego zasobu Miasta Łodzi
Dodano: 2016-07-26 - Rozbudowa budynku szkoły w Zespole Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego im. J. Dziubińskiej w Zduńskiej Dąbrowie
Dodano: 2016-07-26 - REMONT SALI GIMNASTYCZNEJ WRAZ Z PRACAMI OGÓLNOBUDOWLANYMI W BUDYNKU GIMNAZJUM NR 1 W PABIANICACH
Dodano: 2016-07-26