Przetargi.pl
Remont polegający na przebudowie istniejących dróg pożarowych na terenie osiedla akademickiego Politechniki Świętokrzyskiej w Kielcach - część 2 (drogi pożarowe do DS. Filon, Laura i Asystent) oraz remont przyłączy kanalizacji sanitarnej i wodociągowych do DS. Filon i Laura.

Politechnika Świętokrzyska ogłasza przetarg

  • Adres: 25-314 Kielce, Al. Tysiąclecia Państwa Polskiego 7
  • Województwo: świętokrzyskie
  • Telefon/fax: tel. 041 3424150 , fax. 041 3443874
  • Data zamieszczenia: 2009-06-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Politechnika Świętokrzyska
    Al. Tysiąclecia Państwa Polskiego 7 7
    25-314 Kielce, woj. świętokrzyskie
    tel. 041 3424150, fax. 041 3443874
    REGON: 00000169500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.tu.kielce.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont polegający na przebudowie istniejących dróg pożarowych na terenie osiedla akademickiego Politechniki Świętokrzyskiej w Kielcach - część 2 (drogi pożarowe do DS. Filon, Laura i Asystent) oraz remont przyłączy kanalizacji sanitarnej i wodociągowych do DS. Filon i Laura.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot zamówienia obejmuje remont polegający na przebudowie istniejących dróg pożarowych na terenie osiedla akademickiego Politechniki Świętokrzyskiej w Kielcach - część 2 (drogi pożarowe do DS. Filon, Laura i Asystent) oraz remont przyłączy kanalizacji sanitarnej i wodociągowych do DS. Filon i Laura. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera: Dokumentacja projektowa stanowiąca projekt techniczny oraz Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 126 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 10 000,00 zł.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą wykonawcy, którzy spełniają wymogi określone w art. 22 ust. 1 ustawy p.z.p. z tym, że za Wykonawcę: 1) posiadającego niezbędną wiedzę i doświadczenie, potencjał techniczny oraz dysponującego osobami zdolnymi do wykonania zamówienia uznaje się takiego, który : 1.1) dysponuje osobami ( lub przedstawi pisemne zobowiązanie innego podmiotu o udostępnieniu osób) do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej. 1.2) zrealizował w sposób należyty jeden kontrakt o wartości nie niższej niż 400 000 zł, porównywalny z przedmiotem zamówienia pod względem rodzaju, tj. wykonanie nawierzchni z kostki przy budowie dróg, placów parkingowych i chodników. 2) znajdującego się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, uzna się takiego który: 2.1) posiada ubezpieczenie z tytułu odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na wartość co najmniej 350 000 zł i będzie to ubezpieczenie kontynuował przez okres realizacji zamówienia, 2. Spełni następujące wymogi szczegółowe: 1) udzieli na przedmiot zamówienia gwarancji jakości na okres min. 36 miesięcy, 3.Ocena spełniania warunków wymienionych w pkt 1 i 2 odbywać się będzie metodą spełnia - nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: A) W celu potwierdzenia, że wykonawca spełnia warunki określone w części V pkt. 1,2 SIWZ składa następujące dokumenty: 1. Oświadczenie wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do s.i.w.z. 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdzające odpowiednio, że nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 4. Polisę lub inny dokument potwierdzający ubezpieczenie wykonawcy na wartość co najmniej 350 000 zł. od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. 5. Wykaz jednej wykonanej roboty budowlanej w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie, odpowiadającej swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem jej wartości , daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających , że robota ta została wykonana należycie. 6. Dokument stwierdzający, że osoba, która będzie uczestniczyć w wykonaniu zamówienia jako kierownik robót posiada uprawnienia budowlane w specjalności drogowej, wraz z dokumentem poświadczającym przynależność do odpowiedniego samorządu zawodowego. Dokumenty składane są w formie oryginałów lub czytelnych i nie budzących wątpliwości co do ich prawdziwości kopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę B) Celem uznania oferty za spełniającą wymogi specyfikacji istotnych warunków zamówienia wykonawca jest zobowiązany ponadto złożyć: 1. Wskazanie części zamówienia, które wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom, w przypadku gdy wykonawca nie będzie samodzielnie realizował całości zamówienia. 2. Kosztorys ofertowy sporządzony wg zasad zawartych w cz. XV pkt 5 s.i.w.z. 3. W razie ustanowienia pełnomocnika dokument pełnomocnictwa w formie pisemnej z podpisami notarialnie poświadczonymi. 4. Dowód wniesienia wadium. C) W przypadku wykonawców występujących wspólnie wszystkie dokumenty dotyczące tych wykonawców składa pełnomocnik. W odniesieniu do każdego z Wykonawców muszą być złożone odrębne dokumenty wskazane w pkt A1, A2, A3 SIWZ pozostałe dokumenty mogą być złożone w odniesieniu do wszystkich wykonawców łącznie. D) W przypadku, gdy wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium RP, składa dokumenty zgodnie z wymogami § 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane ( Dz. U. z dnia 24 maja 2006 r. Nr 87 poz. 605, ze zmianą Dz.U. z dnia 16 października 2008 r. Nr 188 poz.1155 ).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.tu.kielce.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach