Przetargi.pl
Remont placówek oświatowych na terenie gminy Brwinów: Część nr 1: Modernizacja sal komputerowych nr 17, 18 i serwerowni w Zespole Szkół nr 1 w Brwinowie przy ul. Piłsudskiego 11. Część nr 2: Remont auli szkolnej i sali gimnastycznej w Zespole Szkół nr 2 w Brwinowie przy ul. Żwirowej 16. Część nr 3: Remont posadzek w salach nr 6, 19, 22, 27, 28 i adaptacja sali nr 26 na salę gimnastyczną w Zespole Szkół w Otrębusach przy ul. Piaseckiego 2. Część nr 4: Modernizacja dwóch łazienek na I piętrze w Zespole Szkół w Żółwinie przy ul. Szkolnej 39.

Gmina Brwinów ogłasza przetarg

  • Adres: 05-840 Brwinów, ul. Grodziska 12
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 7382567 , fax. 7295940
  • Data zamieszczenia: 2014-05-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Brwinów
    ul. Grodziska 12 12
    05-840 Brwinów, woj. mazowieckie
    tel. 7382567, fax. 7295940
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.brwinow.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont placówek oświatowych na terenie gminy Brwinów: Część nr 1: Modernizacja sal komputerowych nr 17, 18 i serwerowni w Zespole Szkół nr 1 w Brwinowie przy ul. Piłsudskiego 11. Część nr 2: Remont auli szkolnej i sali gimnastycznej w Zespole Szkół nr 2 w Brwinowie przy ul. Żwirowej 16. Część nr 3: Remont posadzek w salach nr 6, 19, 22, 27, 28 i adaptacja sali nr 26 na salę gimnastyczną w Zespole Szkół w Otrębusach przy ul. Piaseckiego 2. Część nr 4: Modernizacja dwóch łazienek na I piętrze w Zespole Szkół w Żółwinie przy ul. Szkolnej 39.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Część nr 1: Modernizacja sal komputerowych nr 17, 18 i serwerowni w Zespole Szkół nr 1 w Brwinowie przy ul. Piłsudskiego 11. 1. Zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia obejmuje wykonanie wszystkich robót, w tym: 1) przetarcie tynków, naprawa ubytków i drobnych uszkodzeń, zagruntowanie, demontaż wywietrzaków sufitowych w salach nr 17 i nr 18, 2) malowanie dwukrotne farbami akrylowymi tynków ( kolor ścian RAL 6019), kolor sufitów biały, 3) rozbiórka istniejących posadzek, 4) wykonanie posadzek PCV z przygotowaniem podłoża, wykładzina PCV wywinięta na ściany 10 cm (kolor wykładziny RAL 6033), 5) demontaż drzwi istniejących wraz z ościeżnicami, 6) montaż drzwi stalowych w nowych lokalizacjach (drzwi do serwerowni, drzwi do sal nr 17 i nr 18 wykładane na ściany korytarza), 7) uzupełnienie ścian miedzy salą nr 18 a serwerownią (demontaż istniejących przepierzeń i zamurowanie gazobetonem gr. 12 cm), 8) montaż rolet okiennych zaciemniających gumowanych na bocznych prowadnicach w salach nr 17 i nr 18 (RAL 1015), 9) dostawa mebli wg specyfikacji załączonej do SIWZ, 10) demontaż ekranów akustycznych w korytarzu, naprawa ścian wraz z malowaniem, 11) montaż tablic (z demontażu), 12) montaż uchwytów do projektorów, 13) montaż prowadnic stalowych (linek) do zawieszenia obrazów. Wszystkie kolory należy na etapie realizacji uzgodnić z Inwestorem (kolory podane powyżej mają charakter orientacyjny). 2. Zakres robót w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych: 1) wykonanie projektu budowlano-wykonawczego: a) wlz do rozdzielnicy RKOMP oraz rozdzielnic RKOMP A i RKOMP B wraz z doborem przekrojów przewodów i zabezpieczeń, b) instalacji elektrycznych gniazd wtykowych AC230V ogólnego przeznaczenia, c) instalacji elektrycznych oświetlenia pomieszczeń wraz z doborem opraw, d) instalacji elektrycznych gniazd AC230V DATA sieci komputerowej, e) instalacji komputerowej sieci LAN, f) instalacji multimedialnych, według programu funkcjonalno - użytkowego wraz załącznikiem graficznym dla potrzeb sal komputerowych nr 17 i nr 18 oraz pomieszczenia serwerowi przy sali nr 18 - załączony do SIWZ. 3. Wykonanie robót budowlanych instalacyjnych elektrycznych, sieci LAN oraz multimedialnych według poniższego zakresu na podstawie zatwierdzonego przez Zamawiającego projektu budowlano - wykonawczego: a) budowa wewnętrznej linii zasilającej AC230/400V rozdzielnicę RKOMP w pomieszczeniu serwerowi pomiędzy salą nr 18 i nr 19 na 1 piętrze budynku ZS nr 1 z rozdzielni głównej na parterze budynku, b) budowa wewnętrznej linii zasilającej AC230/400V rozdzielnicę RKOMP-A w sali komputerowej nr 18 z rozdzielnicy RKOMP, c) budowa wewnętrznej linii zasilającej AC230/400V rozdzielnicę RKOMP-B w sali komputerowej nr 17 z rozdzielnicy RKOMP, d) budowa rozdzielnic AC230/400V RKOMP, RKOMP-A i RKOMP-B wraz z zabezpieczeniami obwodów elektrycznych, e) budowa instalacji elektrycznych do PEL (punkty elektryczno - logiczne) na poszczególnych stanowiskach komputerowych wyposażonych w gniazda AC230V przeznaczenia ogólnego, gniazd AC 230V DATA, sieci LAN w kat. 5e, f) budowa zasilania AC 230V stanowiska nauczycielskiego, projektora multimedialnego oraz ekranu, g) budowa instalacji oświetlenia pomieszczeń wraz z oprawami oświetleniowymi rastrowymi wraz dodatkowym oświetleniem tablic, h) montaż tablicy multimedialnej TRIUMPH BOARD 78, znajdującej się w posiadaniu Inwestora w sali komputerowej nr 18, i) dostawa i montaż ekranów projekcyjnych zwijanych elektrycznie (sterowanie pilot bezprzewodowy) w sali komputerowej nr 17 i nr 18, j) montaż projektorów multimedialnych na gotowych uchwytach w sali komputerowej nr 17 i nr 18, k) budowa zakończeń sieci LAN w szafie serwerowej na panelu krosowym RJ45 kat. 5e, l) budowa podtynkowego wewnętrznego okablowanie do głośników (kolumn w systemie 5.1) w sali nr 17 i nr 18, m) demontaż istniejącej instalacji elektrycznej w listwach PCV oraz sieci WiFi, n) przeprowadzenie wymaganych badań wykonanych instalacji elektrycznych (rezystancji izolacji przewodów roboczych sieci oraz skuteczności działania ochrony przeciwporażeniowej) i sieci LAN, o) przygotowanie dokumentów (dokumentacja powykonawcza, atesty na zabudowane materiały, itp). 4. Na wykonane roboty Wykonawca udzieli co najmniej 24-miesięcznej gwarancji jakości i co najmniej 24-miesięcznej rękojmi za wady licząc od daty podpisania protokołu odbioru robót. 4.1. Na wyposażenie meblowe sal komputerowych Wykonawca udzieli co najmniej 36-miesięcznej gwarancji jakości i co najmniej 36-miesięcznej rękojmi za wady licząc od daty podpisania protokołu odbioru robót. Część nr 2: Remont auli szkolnej i sali gimnastycznej w Zespole Szkół nr 2 w Brwinowie przy ul. Żwirowej 16. Zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia obejmuje wykonanie wszystkich robót, w tym: 1. Aula szkolna: 1) demontaż drabinek gimnastycznych, osłon grzejników, 2) przetarcie tynków, naprawa ubytków i drobnych uszkodzeń, zagruntowanie, 3) wykonanie lamperii do wysokości dołu belki miedzy oknami - malowanie dwukrotnie akrylowym lakierem lamperyjnym (RAL 1017), 4) malowanie dwukrotnie farbami akrylowymi tynków powyżej lamperii (kolor biały), 5) wymiana listew przypodłogowych, 6) malowanie rur co i kanałów wentylacji mechanicznej ( dobór koloru odpowiednio do koloru lamperii lub sufitu), 7) wykonanie zabudów grzejników (kolorystykę należy dobrać do koloru posadzki), 8) naprawa, cyklinowanie i lakierowanie parkietu, 9) wymiana gniazdek i wyłączników, 10) wymiana drzwi zewnętrznych do auli na aluminiowe. 2. Sala gimnastyczna: 1) demontaż obudów grzejników i drabinek, 2) przetarcie tynków i zagruntowanie, 3) naprawa, podwyższenie, wzmocnienie lamperii: a) ługowanie farby, b) przetarcie i naprawa ubytków i drobnych uszkodzeń , c) siatka + klej (lamperia), d) szpachlowanie dwukrotne ( szpachlówka olejno-żywiczna), e) malowanie dwukrotne akrylowym lakierem lamperyjnym RAL 6019, 4) przetarcie tynków i malowanie dwukrotne farbami akrylowymi tynków powyżej lamperii (RAL 1013) lub podobny, 5) malowanie listew przypodłogowych, obudów grzejników w kolorze lamperii i ponowny montaż, 6) malowanie stolarki drzwiowej (RAL 6019), 7) demontaż skrzydeł drzwiowych wewnętrznych do siłowni ( pom. nr 8 ), pozostawienie ościeżnicy, zamurowanie gazobetonem gr. 12 cm z obustronnym tynkiem i pomalowanie, 8) oczyszczenie i malowanie konstrukcji dachu farbami do metalu oraz wywietrzaków od wnętrza sali (RAL 1013 lub 6019), 9) montaż osłon słupów stalowych w ścianie zewnętrznej z płyty meblowej (RAL 1013 lub podobny), 10) malowanie grzejników na biało, 11) sprawdzenie i uruchomienie wentylacji, 12) wymiana gniazdek i wyłączników. Wszystkie kolory należy na etapie realizacji uzgodnić z Inwestorem (kolory podane powyżej mają charakter orientacyjny). 3. Na wykonane roboty Wykonawca udzieli co najmniej 24-miesięcznej gwarancji jakości i co najmniej 24-miesięcznej rękojmi za wady licząc od daty podpisania protokołu odbioru robót. Część nr 3: Remont posadzek w salach nr 6, 19, 22, 27, 28 i adaptacja sali nr 26 na salę gimnastyczną w Zespole Szkół w Otrębusach przy ul. Piaseckiego 2. 1. Zakres robót remontowych w salach lekcyjnych nr 6,19,22,27,28 obejmuje wykonanie wszystkich robót, w tym: 1) zerwanie posadzki z tworzyw sztucznych i listew przyściennych, 2) wywóz warstw posadzkowych oraz materiałów z rozbiórki, 3) częściowe skucie nierówności betonu o głębokości do 5 cm, 4) uzupełnienie masą samopoziomującą nierówności, 5) wykonanie samopoziomującej wylewki korygująco-wyrównawczej gr. 2,0 mm, 6) wykonanie posadzki rulonowej PCV homogenicznej z wywinięciem 10 cm na ściany, 7) zgrzewanie wykładzin rulonowych, 8) wykonanie listwy wykańczającej AL - styk posadzki sportowej z gresem, 9) kolorystyka wykładzin zostanie ustalona podczas realizacji robót, 2. Zakres robót remontowych w sali nr 26 - adaptacja na salę gimnastyczną obejmuje wykonanie wszystkich robót, w tym: 1) rozbiórkę istniejących warstw podłogowych: wykładziny PCV, elementów betonowych, izolacji termicznej ze styropianu, 2) wywóz materiałów z rozbiórki, 3) wykonanie nowych warstw posadzkowych: - chudy beton 15 cm na podsypce z pospółki, - izolacja z folii poliuretanowej, - izolacja termiczna ze styropianu typu podłoga gr. 12 cm, - wylewka betonowa gr. 5 cm, - posadzka sportowa na podwójnym legarowaniu: legary dolne 65x45mm z drewna iglastego, legary górne 35x70 z drewna iglastego, 4) wykonanie podłogi z paneli sportowych dębowych, gr. 22 mm lakierowanych i pokrytych od spodu folią, fabrycznie, 5) montaż listew przyściennych ze specjalnymi wyżłobieniami umożliwiającymi cyrkulację powietrza, pod konstrukcją podłogi. 3. Na wykonane roboty Wykonawca udzieli co najmniej 24-miesięcznej gwarancji jakości i co najmniej 24-miesięcznej rękojmi za wady licząc od daty podpisania protokołu odbioru robót. Część nr 4: Modernizacja dwóch łazienek na I piętrze w Zespole Szkół w Żółwinie przy ul. Szkolnej 39. Zakres robót remontowych w łazienkach: 1. Łazienka dziewczynek: 1) ROBOTY BUDOWLANE: a) wyburzenie istniejących kabin (2 kabiny), b) usunięcie lamperii (wysokość 1,5 m), c) skucie glazury (wysokość 1,5 m) - ściana z umywalkami, d) skucie terrakoty i wylewek na posadzkach (w tym podwyższenia w kabinach), e) demontaż ościeżnicy pomiędzy przedsionkiem a kabinami wc, f) zabudowa instalacji kanalizacyjnej: - piony - obudowa płytami g-k na ruszcie stalowym, - podejścia do umywalek - zabudowa leżaka płytami g - k do wysokości około 60 cm; g) wykonanie nowych wylewek (wyrównanie posadzek), h) folia w płynie na posadzkach, i) uzupełnienie tynków na wykutych bruzdach i po rozebranych ścianach działowych, j) przetarcie tynków pozostałych do wysokości zabudowy sufitowej g-k (2,90 m), k) naciągnięcie gładzią gipsową jak wyżej, l) podłączenie przewodu wentylacyjnego rurą typu spiro (od istniejącej kratki do sufitu podwieszonego, m) wyłożenie ścian glazurą do wysokości 2,10 m; pomiędzy dwoma ostatnimi (od góry) rzędami płytek pas dekoru szerokości 10 cm, n) wklejenie luster w płaszczyźnie glazury (2 sztuki) - wymiary tafli szer. 60x60 cm, montaż na wysokości 120 cm, o) wyłożenie gresem podłogi; ścianka osłaniająca leżak pod umywalkami - wyłożenie gresem; kontynuacja podłogi, ó) zabudowa (obniżenie) sufitu za pomocą płyt gipsowo - kartonowych na stelażu (h = 2,90 m wysokość nadproża okna), p) montaż nowych ścianek systemowych z płyt HPL grubości 12 mm w ramach aluminiowych z okuciami i nóżkami ze stali nierdzewnej; wysokość ścianki 2,00 m, w tym nóżki 0,15 m, r) wymiana parapetu okiennego na konglomerat, s) malowanie ścian powyżej glazury do poziomu sufitu podwieszonego, t) malowanie drzwi wejściowych wraz z ościeżnicą; osadzenie tulei wentylacyjnych w istniejących otworach, u) wyposażenie: - mydelniczka (stal nierdzewna) - 1 sztuka, - suszarka elektryczna (stal nierdzewna) - 1 sztuka, - szczotka do wc (stal nierdzewna) - 2 sztuki, - uchwyt na papier toaletowy (stal nierdzewna) - 2 sztuki, - kosze na śmieci (stal nierdzewna) - 1 sztuka, w) oczyszczenie przewodu wentylacyjnego. 2) ROBOTY SANITARNE: a) wymiana instalacji wodociągowej, b) wymiana pionów od łazienek na parterze, c) przedłużenie rozprowadzeń do umywalek (baterie stojące); d) podejścia do spłuczek ukryte w ścianach; e) instalacja zaworu ze złączką do węża, f) biały montaż: - osadzenie nowych umywalek (2 sztuki) z postumentami; - montaż baterii z mieszaczami, stojących na umywalkach (2 sztuki); - montaż misek ustępowych kompaktowych, ze spłuczkami (2 sztuki); 3) ROBOTY ELEKTRYCZNE a) wymiana całości instalacji elektrycznej - przewody, gniazdka, włączniki, b) montaż opraw rastrowych w pomieszczeniach: - 1 oprawa w przedsionku, - 2 oprawy w kabinach wc. 2. Łazienka chłopców: 1) ROBOTY BUDOWLANE: a) wyburzenie istniejących kabin (3 kabiny), b) usunięcie lamperii (wysokość 1,5 m), c) skucie glazury (wysokość 1,5 m) - ściana z umywalkami, d) skucie terrakoty i wylewek na posadzkach (w tym podwyższenia w kabinach), e) demontaż ościeżnicy pomiędzy przedsionkiem a kabinami wc, f) zabudowa instalacji kanalizacyjnej: - piony - obudowa płytami g-k na ruszcie stalowym, - podejścia do umywalek - zabudowa leżaka płytami g - k do wysokości około 60 cm; g) wykonanie nowych wylewek (wyrównanie posadzek), h) folia w płynie na posadzkach, i) uzupełnienie tynków po skutej glazurze, j) przetarcie tynków pozostałych do wysokości zabudowy sufitowej g-k (2,90 m) i naciągnięcie gładzią gipsową, k) podłączenie przewodu wentylacyjnego rurą typu spiro (od istniejącej kratki do sufitu podwieszonego), l) wyłożenie ścian glazurą do wysokości 2,10 m; pomiędzy dwoma ostatnimi (od góry rzędami płytek pas dekoru szerokości 10 cm, m) wklejenie luster w płaszczyźnie glazury (2 sztuki) - wymiary tafli szer. 60x60 cm, montaż na wysokości 120 cm, n) wyłożenie gresem podłogi; ścianka osłaniająca leżak i syfony pod umywalkami - wyłożenie gresem; kontynuacja podłogi, o) zabudowa (obniżenie) sufitu za pomocą płyt gipsowo - kartonowych na stelażu (h = 2,90 m wysokość nadproża okna), ó) montaż nowych ścianek systemowych z płyt HPL grubości 12 mm w ramach aluminiowych z okuciami i nóżkami ze stali nierdzewnej; wysokość ścianki 2,00 m, w tym nóżki 0,15 m, p) montaż blatu z konglomeratu do osadzenia umywalek, r) wymiana parapetu okiennego na konglomerat, s) malowanie ścian powyżej glazury do poziomu sufitu podwieszonego, t) malowanie drzwi wejściowych wraz z ościeżnicą; osadzenie tulei wentylacyjnych w istniejących otworach, u) wyposażenie: - mydelniczka (stal nierdzewna) - 1 sztuka, - suszarka elektryczna (stal nierdzewna) - 1 sztuka, - szczotka do wc (stal nierdzewna) - 2 sztuki, - uchwyt na papier toaletowy (stal nierdzewna) - 2 sztuki, - kosze na śmieci (stal nierdzewna) - 1 sztuka, w) oczyszczenie przewodu wentylacyjnego. 2) ROBOTY SANITARNE: a) wymiana instalacji wodociągowej: - wymiana pionów od łazienek na parterze; - przedłużenia rozprowadzeń do umywalek(baterie stojące); - podejścia do spłuczek ukryte w ścianach; b) biały montaż: - osadzenie nowych umywalek (2 sztuki) z postumentami; - montaż baterii z mieszaczami, stojących na umywalkach (2 sztuki); - montaż misek ustępowych kompaktowych, ze spłuczkami (2 sztuki); 3) ROBOTY ELEKTRYCZNE: a) wymiana instalacji elektrycznej - przewody, gniazdka, włączniki, b) montaż opraw rastrowych w pomieszczeniach: - 1 oprawa w przedsionku, - 2 oprawy w kabinach wc, c) Szkic istniejących łazienek w załączeniu do SIWZ. 3. Na wykonane roboty Wykonawca udzieli co najmniej 24-miesięcznej gwarancji jakości i co najmniej 24-miesięcznej rękojmi za wady licząc od daty podpisania protokołu odbioru robót.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454530007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Każda składana oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: - Część nr 1: kwota 3.000,00 zł (słownie: trzy tysiące złotych), - Część nr 2: kwota 2.000,00 zł (słownie: dwa tysiące złotych), - Część nr 3: kwota 2.000,00 zł (słownie: dwa tysiące złotych), - Część nr 4: kwota 1.000,00 zł (słownie: jeden tysiąc złotych). 2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 3. Wadium może być wnoszone w następujących formach: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art.6 b ust.5 pkt.2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275 z późn. zm.). 4. Wadium wnoszone w formie pieniężnej należy wnieść przelewem na konto zamawiającego: Nr konta 54 1140 1010 0000 4770 4500 1018. 5. Wadium wnoszone w pozostałych formach prosimy w formie oryginału załączyć do oferty. 1) W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie gwarancji, gwarancja powinna być sporządzona zgodnie z obowiązującym prawem i winna zawierać następujące elementy: a) nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji (Zamawiającego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji) oraz wskazanie ich siedzib, nr zamówienia nadany przez Zamawiającego, nazwę zamówienia; b) określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją; c) kwotę gwarancji; d) termin ważności gwarancji (nie może być krótszy niż termin związania Wykonawcy złożoną przez niego ofertą); e) bezwarunkowe i nieodwołalne zobowiązanie gwaranta do zapłacenia kwoty gwarancji na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego zawierające oświadczenie, iż Wykonawca, którego ofertę wybrano: - odmówił podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, lub - nie wniósł zabezpieczenia należytego wykonania umowy, lub - zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy, lub - jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art.26 ust.3, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art.25 ust.1, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. 2) Jeżeli wadium wnoszone jest w formie poręczenia, poręczenie powinno być sporządzone zgodnie z obowiązującym prawem oraz winno zawierać następujące elementy: a) nazwę poręczyciela, nazwę wierzyciela (Zamawiający), nazwę dłużnika (Wykonawcy) na rzecz którego udzielane jest poręczenie oraz wskazanie ich siedzib, numer zamówienia nadany przez Zamawiającego, nazwę zamówienia; b) określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona poręczeniem; c) określenie wysokości wierzytelności objętej poręczeniem; d) termin ważności poręczenia (nie może być krótszy niż termin związania Wykonawcy złożoną przez niego ofertą); e) zobowiązanie poręczyciela do zapłacenia kwoty poręczenia na pisemne żądanie Zamawiającego zawierające oświadczenie, iż Wykonawca, którego ofertę wybrano: - odmówił podpisana umowy na warunkach określonych w ofercie, lub - nie wniósł zabezpieczenia należytego wykonania umowy, lub - zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy lub - jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art.26 ust.3, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art.25 ust.1, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. 6. Za skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu zamawiający uważa wadium, które w oznaczonym terminie znajdzie się na rachunku bankowym Zamawiającego. 7. Wadium musi obejmować termin związania ofertą. 8. Wykonawca, który nie zabezpieczy oferty wadium zostanie wykluczony z ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego. 9. Zamawiający zwróci wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem pkt.13. 10. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego. 11. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium, na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 12. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, lub 2) nie wniósł zabezpieczenia należytego wykonania umowy, lub 3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 13. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art.26 ust.3, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art.25 ust.1, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.przetargi.brwinow.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach