Przetargi.pl
Remont okresowy w budynku Inspektoratu ZUS w Garwolinie

Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Siedlcach ogłasza przetarg

  • Adres: 08-110 Siedlce, ul. Browarna 12
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 025 6401753 , fax. 025 6401711
  • Data zamieszczenia: 2009-05-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Siedlcach
    ul. Browarna 12 12
    08-110 Siedlce, woj. mazowieckie
    tel. 025 6401753, fax. 025 6401711
    REGON: 00001775600356
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zus.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Instytucja ubezpieczenia społecznego i zdrowotnego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont okresowy w budynku Inspektoratu ZUS w Garwolinie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontu okresowego w budynku Inspektoratu ZUS w Garwolinie przy ul. Kościuszki 38A, o wartości szacunkowej poniżej 5.150.000 EURO, w zakres którego wchodzi: - malowanie pomieszczeń biurowych, gospodarczych, korytarzy i klatek schodowych w kondygnacjach piwnic, parteru i I piętra farbami emulsyjnymi wysokiej jakości np. Bekers Caparol poprzedzone szpachlowaniem gipsowym, - remont podłóg i posadzek w zakresie: wymiany zniszczonych wykładzin podłogowych wraz z warstwą wyrównawczą /wykładzinami dywanowymi wysokiej jakości np. Tapison 800S, posadzki gres antypoślizgowy wysokiej jakości/, - wymiana zaworów grzejnikowych i białego montażu, - malowanie stolarki drzwiowej farbami olejnymi, - malowanie farbami olejnymi grzejników i rur wodno-kanalizacyjnych, - częściowa wymiana płyt gipsowych dekoracyjnych - korytarz, parter, - częściowa wymiana płytek kamiennych klinkierowych na schodach zewnętrznych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 451100001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 3 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie wymagane
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust 1 ustawy, sprecyzowane przez Zamawiającego w sposób następujący: 1.1. Złożą oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Ocena spełnienia tego warunku odbędzie się na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o udzielnie zamówienia. Warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie, że spełnia on warunki udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia (załącznikiem nr 2 do SIWZ). 1.2. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. Ocena spełnienia tego warunku odbędzie się na podstawie analizy treści: a) Aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, b) Aktualnego zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego Oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. W przypadku złożenia oferty przez spółkę jawną zaświadczenie musi być wystawione na spółkę. 1.3. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują lub będą dysponować potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia tj. w ciągu ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie zrealizowali co najmniej jedno zamówienie, odpowiadające swoim rodzajem zamówieniu stanowiącemu przedmiot niniejszego postępowania o wartości nie mniejszej niż 250.000,00 zł brutto oraz dysponują osobą do kierowania robotami budowlanymi, posiadającą uprawnienia budowlane oraz aktualne zaświadczenie o ubezpieczeniu i przynależności do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa. 2. Ocena spełniania w/w zostanie dokonana zgodnie z formułą spełnia/nie spełnia na postawie dostarczonych dokumentów i oświadczeń:
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oferta musi zawierać następujące dokumenty wypełnione przez Wykonawców ściśle według warunków i postanowień zawartych w niniejszej specyfikacji: - Wypełniony formularz ofertowy - załącznik nr 1 do SIWZ oraz kosztorys ofertowy - załącznik nr 1 do formularza ofertowego, sporządzony zgodnie z załączonym do SIWZ przedmiarem robót. - Oryginał lub kopię aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, - Oryginał lub kopię aktualnego zaświadczenia właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego, właściwego naczelnika Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. - Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 22 ust 1 ustawy Prawo zamówień publicznych - załącznik nr 2 do SIWZ. - Wykaz wykonanych w ciągu ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, zamówień odpowiadających swoim rodzajem zamówieniu stanowiącemu przedmiot niniejszego postępowania o wartości nie mniejszej niż 250.000,00 zł brutto - załącznik nr 3 do SIWZ. - Dokument potwierdzający, że prace wymienione w w/w pkt. zostały wykonane należycie. - Uprawnienia budowlane oraz aktualne zaświadczenie o ubezpieczeniu i przynależności do okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa osoby, którą dysponuje Wykonawca, przeznaczonej do kierowania robotami. - Oświadczenie o zamiarze zlecenia części robót podwykonawcom- załącznik Nr 5 do SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki Wykonawca spełnił. Niespełnienie chociażby jednego z w/w warunków skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania. Wykonawcy zagraniczni W przypadku złożenia oferty w postępowaniu przez Wykonawcę mającego siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, składane dokumenty powinny odpowiadać wymogom Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz.U. z 2008r. Nr 188, poz. 1155). Zasady udziału w postępowaniu wykonawców występujących wspólnie: - Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. - W/w Wykonawcy składają jedną ofertę, przy czym: a) wymagane oświadczenia i dokumenty wskazane w rozdziale pkt. II ppkt 1.2. i 1.3. SIWZ składa każdy z Wykonawców, b) oświadczenie potwierdzające spełnianie warunków określonych w art. 22 ust 1 ustawy w części obejmującej warunki wskazane w art. 22 ust. 1 pkt 1 i 4 ustawy składa każdy z Wykonawców, zaś w części obejmującej warunki wskazane w art. 22 ust. 1 pkt 2 i 3 ustawy - wszyscy Wykonawcy wspólnie, c) pozostałe dokumenty składają wszyscy Wykonawcy wspólnie.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zus.pl

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach