Przetargi.pl
remont odcinków dróg gminnych: zadanie 1 Zabłocie - Kąty w Bodzanowie zadanie 2 Reduktor Gazu - Obrytka w Przebieczanach zadanie 3 Pod Jaszczyka w Biskupicach zadanie 4 Pelczar - Wełna w Szczygłowie zadanie 5 Droga o nr dz. 431 w Jawczycach

Gmina Biskupice ogłasza przetarg

  • Adres: 32-020 Wieliczka, Urząd Gminy Biskupice, Tomaszkowice 455
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 0-12 250 68 99 , fax. 0-12 250 67 66
  • Data zamieszczenia: 2009-07-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Biskupice
    Urząd Gminy Biskupice, Tomaszkowice 455 455
    32-020 Wieliczka, woj. małopolskie
    tel. 0-12 250 68 99, fax. 0-12 250 67 66
    REGON: 00053221100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.biskupice.pl/
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    remont odcinków dróg gminnych: zadanie 1 Zabłocie - Kąty w Bodzanowie zadanie 2 Reduktor Gazu - Obrytka w Przebieczanach zadanie 3 Pod Jaszczyka w Biskupicach zadanie 4 Pelczar - Wełna w Szczygłowie zadanie 5 Droga o nr dz. 431 w Jawczycach
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na remoncie odcinków dróg gminnych: zadanie 1 Zabłocie - Kąty w Bodzanowie o nr 560019 K ( część dz.nr 1045) w Bodzanowie, km 0+000 - 0+247 zadanie 2 Reduktor Gazu - Obrytka w Przebieczanach o nr 560063 K (część dz. nr 801) w Przebieczabnach, km 0+000 - 0+160 zadanie 3 Pod Jaszczyka w Biskupicach o nr dz. nr 403 w Biskupicach, km 0+000 - 0+150 zadanie 4 Pelczar - Wełna w Szczygłowie o nr dz.(część dz. 134) w Szczygłowie, km 0+000 - 0+170 zadanie 5 Droga o nr dz. (część dz. 431) w Jawczycach km 0+000 - 0+122 Przedmiot zamówienia dokładnie opisuje: - dokumentacja projektowa, na którą składają się przedmiar robót oraz - specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych stanowiące załączniki do niniejszej specyfikacji.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452332207
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Przystępujący do postępowania o zamówienie publiczne wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości : zadanie 1 - 1 000 zł zadanie 4 - 1 000 zł zadanie 2 - 800 zł zadanie 5 - 600 zł zadanie 3 - 600 zł
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1.Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień - warunkiem jest prowadzenie przez Wykonawcę działalności gospodarczej odpowiadającej swoim zakresem przedmiotowi zamówienia. 2.Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. - warunkiem jest należyte wykonanie w okresie ostatnich 5-ciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 2 (dwóch) robót budowlanych o wartości minimum 100 000 zł (sto tysięcy złotych) dla każdej roboty oddzielnie odpowiadających swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia oraz dysponowanie osobą, która będzie pełnić obowiązki kierownika budowy. 3.Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia- warunkiem jest ubezpieczenie Wykonawcy od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na sumę ubezpieczenia co najmniej 100 000 zł (sto tysięcy złotych). 4.Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na wskutek okoliczności określonych w art. 24 ustawy Pzp. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana poprzez sprawdzenie czy Wykonawca dołączył do oferty wymagane oświadczenia i dokumenty, czy z ich treści wynika spełnianie warunków udziału w postępowaniu i czy one są podpisane przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy na zewnątrz. Upoważnienie do podpisania oferty, oświadczeń, dokumentów powinno być dołączone do oferty o ile nie wynika bezpośrednio z innych dokumentów załączonych do oferty.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu Wykonawcy mają dostarczyć: Oświadczenie, że Wykonawca, 1)spełnia warunki udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia określone w punkcie 5 SIWZ, Druk oświadczenia stanowi załącznik do SIWZ. dokumenty: 1.W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności w zakresie przedmiotu zamówienia, Wykonawca ma dostarczyć: aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenia o wpisie do ewi-dencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 2.W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, Wy-konawca ma dostarczyć: 1) wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich 5-ciu ( pięciu) lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i warto-ścią robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich war-tości oraz daty i miejsca wykonania wraz z załączeniem dokumentów potwierdzają-cych, że roboty te zostały wykonane należycie - wykaz ma dokumentować wykonanie co najmniej 2-ch (dwóch) takich robót budowlanych o wartości minimum 100 000 zł (sto tysięcy złotych) dla każdej roboty oddzielnie. 2) dokumenty potwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane prawem uprawnienia tj.uprawnienia budowlane kierownika budowy w specjalności drogowej wraz z zaświadczeniem, z datą ważności zaświadczenia na dzień składania ofert, wydanym przez właściwą izbę samorządu zawodowego o wpisie na listę członków tej izby. 3.W celu potwierdzenia, że Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, Wykonawca ma dostarczyć: polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, na sumę ubezpieczenia co najmniej 100 000 zł. 4.W celu potwierdzenia, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzie-lenie zamówienia na wskutek okoliczności określonych w art. 24 ustawy Pzp, Wykonawca ma dostarczyć: 1) zaświadczenie właściwego urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 2) zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składa-nia ofert. Dokumenty należy złożyć w formie oryginału lub kserokopii potwierdzonej za zgod-ność z oryginałem przez Wykonawcę.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.biskupice.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach