Przetargi.pl
Remont odcinka drogi powiatowej nr 2491D w Siedlęcinie

Zarząd Dróg Powiatowych ogłasza przetarg

  • Adres: 58-500 Jelenia Góra, ul. Sudecka 38
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 075 6473290 , fax. 075 6473293
  • Data zamieszczenia: 2012-04-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Dróg Powiatowych
    ul. Sudecka 38 38
    58-500 Jelenia Góra, woj. dolnośląskie
    tel. 075 6473290, fax. 075 6473293
    REGON: 23082656100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat.jeleniogorski.sisco.info/?id=1109
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont odcinka drogi powiatowej nr 2491D w Siedlęcinie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zakres zadania obejmuje: # - długość odcinka drogi - 1380,0 m # - szerokość jezdni - 5,90 ÷ 6,20 m # - powierzchnia jezdni - 8.731,0 m2 # - spadki podłużne - do 6,,8 % # - spadki poprzeczne - 2-:-4 % # - szerokość poboczy - 0,6 ÷ 1,0 m # - spadek poprzeczny poboczy - 5-:-6 % # - pochylenie skarp nasypów i rowów - 1:1 # - rowy przydrożne - 1915,0 m # - ścieki z kostki kamiennej. - 184,0 m # - utwardzone pobocza - 2060,8 m2 # - bariery ochronne stal. SP-06 - 976,0 m # - ruch - KR3
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452331426
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Warunkiem udziału w postępowaniu jest wniesienie wadium przetargowego w kwocie 5.000,00 PLN. (pięć tysięcy złotych). - na warunkach określonych w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://powiat.jeleniogorski.sisco.info/?id=1109
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach