Przetargi.pl
Remont nawierzchni w ciągu drogi wojewódzkiej nr 846 Małochwiej Duży - Teratyn: Zad. 1. Wykonanie remontu nawierzchni w ciągu drogi wojewódzkiej nr 846 Małochwiej Duży - Teratyn w m. Jarosławiec w km 38+445 ÷ 40+345 dł. 1,900 km. Zad. 2. Wykonanie remontu nawierzchni w ciągu drogi wojewódzkiej nr 846 Małochwiej Duży - Teratyn w m. Wojsławice w km 27+915 ÷ 28+315 dł. 0,400 km.

Zarząd Dróg Wojewódzkich w Lublinie Rejon Dróg Wojewódzkich w Hrubieszowie ogłasza przetarg

  • Adres: 22-500 Hrubieszów, ul. Grabowiecka 18b
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2009-05-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Dróg Wojewódzkich w Lublinie Rejon Dróg Wojewódzkich w Hrubieszowie
    ul. Grabowiecka 18b 18b
    22-500 Hrubieszów, woj. lubelskie
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdw.lublin.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont nawierzchni w ciągu drogi wojewódzkiej nr 846 Małochwiej Duży - Teratyn: Zad. 1. Wykonanie remontu nawierzchni w ciągu drogi wojewódzkiej nr 846 Małochwiej Duży - Teratyn w m. Jarosławiec w km 38+445 ÷ 40+345 dł. 1,900 km. Zad. 2. Wykonanie remontu nawierzchni w ciągu drogi wojewódzkiej nr 846 Małochwiej Duży - Teratyn w m. Wojsławice w km 27+915 ÷ 28+315 dł. 0,400 km.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Remont nawierzchni w ciągu drogi wojewódzkiej nr 846 Małochwiej Duży - Teratyn: Zad. 1. Wykonanie remontu nawierzchni w ciągu drogi wojewódzkiej nr 846 Małochwiej Duży - Teratyn w m. Jarosławiec w km 38+445 ÷ 40+345 dł. 1,900 km. 1) roboty pomiarowe przy liniowych robotach ziemnych, 2) frezowanie nawierzchni bitumicznej gr. do 4 cm z wywozem materiału z rozbiórki na odl. do 1 km, 3) oczyszczenie mechaniczne nawierzchni drogowych bitumicznych, 4) skropienie nawierzchni emulsją asfaltową szybkorozpadową (pod wyrównanie), 5) wyrównanie istniejącej podbudowy betonem asfaltowym, 6) skropienie nawierzchni emulsją asfaltową szybkorozpadową (pod w-wę wiążącą), 7) wykonanie warstwy wiążącej gr. 4 cm z betonu asfaltowego, 8) skropienie nawierzchni emulsją asfaltową szybkorozpadową (pod w-wę ścieralną), 9) wykonanie warstwy ścieralnej gr. 4 cm z betonu asfaltowego, 10) mechaniczne wykonanie oznakowania poziomego farbą akrylową (cienkowarstwowe) zgodnie z projektem stałej organizacji ruchu - linie segregacyjne i krawędziowe. 11) mechaniczne wykonanie oznakowania poziomego za pomocą mas chemoutwardzalnych (grubowarstwowe) zgodnie z projektem stałej organizacji ruchu - przejścia dla pieszych, 12) uzupełnienie poboczy mieszanką stabilizującą 0-31,5 mm szerokości 1,0 mb w miejscach wskazanych przez Zamawiającego. Zad. 2. Wykonanie remontu nawierzchni w ciągu drogi wojewódzkiej nr 846 Małochwiej Duży - Teratyn w m. Wojsławice w km 27+915 ÷ 28+315 dł. 0,400 km. 1) roboty pomiarowe przy liniowych robotach ziemnych, 2) frezowanie nawierzchni bitumicznej gr do 4 cm z wywozem materiału z rozbiórki na odl. do 1 km, 3) regulacja kratek ściekowych, 4) rozebranie krawężników betonowych na podsypce cementowo - piaskowej, 5) ustawienie krawężników betonowych 20x30 z wykonaniem ław betonowych na podsypce cementowo -piaskowej z wykonaniem oporu, 6) oczyszczenie mechaniczne nawierzchni drogowych bitumicznych, 7) skropienie nawierzchni emulsją asfaltową szybkorozpadową (pod wyrównanie), 8) wyrównanie istniejącej podbudowy betonem asfaltowym, 9) skropienie nawierzchni emulsją asfaltową szybkorozpadową (pod w-wę ścieralną), 10) wykonanie warstwy ścieralnej gr. 5 cm z betonu asfaltowego, 11) mechaniczne wykonanie oznakowania poziomego farbą akrylową (cienkowarstwowe) zgodnie z projektem stałej organizacji ruchu, Wartość zamówienia zadanie nr 1: 1 083 826,89 zł Wartość zamówienia zadanie nr 2: 145 680,04 zł Łączna wartość zamówienia: 1 229 506,93 zł
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452331426
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie przewiduje składania wadium do powyższego postępowania
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy udokumentują przez stosowne dokumenty lub oświadczenia, że spełniają następujące warunki: 1) Są uprawnieni do występowania w obrocie prawnym zgodnie z wymaganiami ustawowymi. 2) Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeśli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. a) Wykonanie w ciągu ostatnich 5 lat przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, minimum 3 robót budowlanych odpowiadających swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia. 3) Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. a) dysponowanie minimum 1osobą dla każdego zadania, zdolną do pełnienia funkcji kierownika budowy dla branży drogowej, posiadającą uprawnienia budowlane w specjalności drogowej oraz aktualne zaświadczenie odpowiedniego organu samorządu zawodowego o wymaganym ubezpieczeniu od odpowiedzialności cywilnej, lub przedstawienie pisemnego zobowiązania/ń innego/ych podmiotu/ów do udostępnienia osoby/ób posiadającej/ych wymagane uprawnienia zdolnej/ych do wykonania zamówienia. Wyżej wymieniona liczba osób pełniących funkcję kierownika budowy winna być zapewniona także w trakcie realizacji robót. b) dysponowanie jednostkami sprzętu i środkami transportu lub przedstawienie pisemnego zobowiązania/ń innego/ych podmiotu/ów do udostępnienia potencjału technicznego, wymienionymi poniżej: Walec ogumiony samojezdny szt. 1 Walec stalowy wibracyjny szt. 2 Skrapiarka samojezdna szt. 1 Szczotka mechaniczna szt. 1 Rozściełacz mas bitumicznych szt. 1 Malowarka do oznakowania poziomego szt. 1 Samochód samowyładowczy szt. 3 Ładowarka szt. 1 Frezarka do asfaltu szt. 1 Samochód dostawczy szt. 2 4) Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 5) Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2. W przypadku wspólnego ubiegania się Wykonawców o udzielenie zamówienia publicznego Wykonawcy zobowiązani są do ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawach zamówienia publicznego. 3. Ocena spełniania warunków, dokonywana będzie w następujący sposób: spełnia/nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia ważności oferty i spełnienia warunków podmiotowych, Wykonawca załączy do oferty następujące oświadczenia lub dokumenty: 1) Dokument uprawniający Wykonawcę do występowania w obrocie prawnym, zgodnie z wymaganiami ustawowymi - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, dokument potwierdzający prawo do reprezentowania podmiotu przez osoby podpisujące ofertę, w przypadku podpisania oferty i innych dokumentów przez osoby, które nie są wymienione w odpisie albo zaświadczeniu. 2) Oświadczenie o spełnieniu warunków art. 22 ust. 1 pkt. 1 - 4 ustawy Prawo zamówień publicznych. 3) Wykaz minimum 3 robót, zrealizowanych przez Wykonawcę w ostatnich 5 latach przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres działalności jest krótszy w tym okresie wraz z załączonymi dokumentami potwierdzającymi, że roboty te zostały wykonana należycie. 4) Aktualne zaświadczenie właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Powyższe zaświadczenia muszą być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 5) Wykaz potencjału kadrowego przewidzianego do realizacji zamówienia ze wskazaniem zakresu wykonywanych przez niego czynności, zawierający informacje o: dysponowaniu osobą zdolną do pełnienia funkcji kierownika budowy dla branży drogowej wraz z załączoną kserokopią/kserokopiami uprawnień budowlanych w specjalności drogowej, kserokopią/kserokopiami aktualnego zaświadczenia odpowiedniego organu samorządu zawodowego o wymaganym ubezpieczeniu od odpowiedzialności cywilnej. W przypadku udostępnienia osoby/ób zdolnej/ych do wykonania zamówienia przez inny podmiot/y do oferty należy dołączyć pisemne zobowiązanie tego podmiotu/ów do jej/ich udostępnienia. 6) Wykaz potencjału technicznego przewidzianego do realizacji zamówienia. W przypadku udostępnienia potencjału technicznego przez inny podmiot/y do oferty należy dołączyć pisemne zobowiązanie tego podmiotu/ów do jego udostępnienia. 2. Jak również Wykonawca obowiązany jest dołączyć do oferty: 1) Ofertę przetargową (z ceną brutto, netto i z podatkiem VAT) 2) W przypadku wspólnego ubiegania się Wykonawców o udzielenie zamówienia, do oferty należy załączyć dokument (np. odpowiednią umowę) ustanawiający pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego zgodnie z art. 23 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. 3) W przypadku podpisania oferty i innych dokumentów przez osobę/osoby, które nie są wymienione w odpisie z właściwego rejestru albo zaświadczeniu o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, do oferty należy załączyć dokument potwierdzający prawo do reprezentowania podmiotu przez osobę/osoby podpisujące ofertę.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zdw.lublin.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach