Przetargi.pl
REMONT NAWIERZCHNI PLACU PRZY OŚRODKU ZDROWIA W DZIERZĄŻNI

Gmina Dzierzążnia ogłasza przetarg

  • Adres: 09-164 Dzierzążnia, 28
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 023 6615904 lub 02 , fax. 023 6615902
  • Data zamieszczenia: 2013-05-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Dzierzążnia
    28 28
    09-164 Dzierzążnia, woj. mazowieckie
    tel. 023 6615904 lub 02, fax. 023 6615902
    REGON: 00053903500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://ugdzierzaznia.bip.org.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    REMONT NAWIERZCHNI PLACU PRZY OŚRODKU ZDROWIA W DZIERZĄŻNI
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Zakres rzeczowy zamówienia obejmuje wykonanie REMONTU NAWIERZCHNI PLACU PRZY OŚRODKU ZDROWIA W DZIERZĄŻNI, poprzez położenie nawierzchni z kostki brukowej betonowej grub. 8 cm, na podsypce cementowo - piaskowej gr.3 cm i podbudowie z kruszywa stabilizowanego cementem gr.20 cm oraz warstwie odsączającej z piasku gr. 10cm. ZAKRES ZADANIA OBEJMUJE: a. roboty przygotowawcze: roboty pomiarowe przy powierzchniowych robotach ziemnych, pod nawierzchnie placu - 0,10 ha, b. roboty rozbiórkowe: rozebranie krawężników betonowych 15x30x100 cm na podsypce cementowo-piaskowej - 41,00 m2, rozebranie chodników z kostki betonowej gr. 6 cm, na podsypce cementowo-piaskowej - 100,00 m, rozebranie chodników z płyt betonowych o wymiarach 50x50x7 cm, na podsypce cementowo-piaskowej - 10 m2, przewóz na odległość 5 km materiałów sypkich samochodami samowyładowczymi 9,1-12 t. Załadowanie mechaniczne. Nawierzchnia kat.I-III - 1,60 kurs. c. roboty ziemne: koryta wykonywane mechanicznie, głęb.40 cm, na całej szerokości jezdni i chodników, w gruntach kat.II-IV, przy użyciu równiarki i walca wibracyjnego samojezdnego - 637,00 m2, nakłady uzup.do tablic za każdy rozpoczęty 1km odl. transportu ponad 1km samochodami samowył.5-10t, przy przewozie po drogach o nawierzchni utwardzonej. Grunt I-IV. Odl. 5 km. krotność 4 - 191,10 m3, d. krawężniki i obrzeża: krawężniki betonowe wystające o wymiarach 15x30 cm, wraz z wykonaniem ław betonowych, na podsypce cementowo-piaskowej - 109,00m, oporniki betonowe o wymiarach 12x25 cm, wraz z wykonaniem ław betonowych z oporem, na podsypce cementowo-piaskowej gr. 5 cm - 40,00m, obrzeża betonowe o wymiarach 30x8 cm, na podsypce cementowo-piaskowej spoiny wypełniane zaprawą cementową -22,00m. e. podbudowa: profilowanie i zagęszczanie podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni, wykonywane mechaniczne przy użyciu walca wibracyjnego w gruntach kategorii II-VI - 637,00m2, mechaniczne wykonanie i zagęszczanie warstwy odsączającej w korycie lub na całej szerokości korony, grubość warstwy po zagęszczeniu 10 cm - 637,00m2, podbudowy z gruntu stabilizowanego cementem 25 kg na 1 m2, grubość warstwy po zagęszczeniu 20 cm, wykonywane mieszarką do stabilizacji gruntu, doczepną - 637,00m2, f. nawierzchnia: nawierzchnia z kostki brukowej betonowej grubości 8 cm, szarej, układane na podsypce cementowo-piaskowej spoiny wypełniane piaskiem - 577,00m2, chodniki z kostki brukowej betonowej grubości 8 cm, kolorowej, układane na podsypce cementowo- piaskowej spoiny wypełniane piaskiem - 62,00m2, chodniki z kostki brukowej betonowej grubości 6 cm, szarej, układane na podsypce cementowo-piaskowej spoiny wypełniane piaskiem - 5,00m2, ciek z kostki brukowej betonowej grubości 6 cm, szarej, układane na podsypce cementowo-piaskowej spoiny wypełniane piaskiem - 6,50 m2. 1) Wykonawca w ramach przedmiotu zamówienia zobowiązany jest do zapewnienia obsługi geodezyjnej przez uprawnione służby geodezyjne, obejmującej wytyczenie oraz inwentaryzację powykonawczą. 2) Szczegółowy zakres rzeczowy robót określają: przedmiar robót, dokumentacja projektowa oraz szczegółowe specyfikacje techniczne. 3) Wykonawcy zaleca się na własną odpowiedzialność, koszt i ryzyko odwiedzenia i sprawdzenia miejsca robót oraz jego otoczenia w celu oceny czynników koniecznych do przygotowania oferty i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Wizja w terenie nie jest obowiązkowa ale zalecana. Wizja na terenie robót nie będzie organizowana przez Zamawiającego. 2. Wykonanie przedmiotu zamówienia: 1) Przedmiot zamówienia, którym są roboty budowlane, należy wykonać zgodnie z wytycznymi określonymi w specyfikacji istotnych warunków zamówienia, przedmiarze robót i dokumentacji projektowej, zgodnie z wiedzą, sztuką budowlaną, przepisami w zakresie bezpieczeństwa i higieny pracy, przepisami przeciwpożarowymi, stosując się do poleceń Inspektora Nadzoru Inwestorskiego. 2) Wykonawca przed wbudowaniem materiałów zobowiązany jest do przedstawienia Inspektorowi Nadzoru dokumentów potwierdzających ich parametry w celu dokonania kontroli. 3) Zabrania się Wykonawcy stosowania materiałów, które nie odpowiadają wymaganiom przypisanych im norm lub posiadają parametry inne, niż wskazane w dokumentacji przetargowej. Wyroby budowlane, które będą używane do realizacji przedmiotu zamówienia muszą spełniać wymagania wynikające z przepisów prawa, w tym w szczególności ustawy z dnia 16 kwietnia 2004 roku o wyrobach budowlanych oraz ustawy z dnia 7 lipca 1994 roku Prawo budowlane. 4) Wykonawca zobowiązany jest do: a) przygotowania zaplecza budowy, sprawowania dozoru na terenie robót oraz ponoszenia kosztów związanych z poborem wody i energii dla potrzeb budowy, b) usuwania na własny koszt odpadów i śmieci, c) zabezpieczenia terenu budowy przed wejściem osób trzecich oraz oznaczenia budowy, d) zapewnienia kierownictwa budowy przez osoby posiadające uprawnienia budowlane odpowiedniej specjalności, które to osoby są wpisane na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego, e) zgłaszania Inspektorowi Nadzoru do odbioru robót zanikających lub ulegających zakryciu; nie zgłoszenie tych robót Inspektorowi, daje podstawę Zamawiającemu do żądania odkrycia robót i przywrócenia stanu poprzedniego na koszt i ryzyko Wykonawcy, f) przerwania robót na żądanie Zamawiającego oraz zabezpieczenia wykonanych robót, g) uporządkowania terenu budowy po zakończeniu robót, h) zgłaszania zamiaru wykonania robót zamiennych do Zamawiającego i Projektanta; powyższa zamiana musi uzyskać akceptację Zamawiającego i Inspektora Nadzoru, i) zapewnienia Zamawiającemu oraz wszystkim osobom przez niego upoważnionym, pracownikom organów nadzoru budowlanego lub Państwowej Inspekcji Pracy dostępu na teren budowy oraz do wszystkich miejsc, gdzie są wykonywane roboty budowlane lub gdzie przewiduje się ich wykonanie, a są związane z realizacją przedmiotu umowy oraz przeprowadzania kontroli lub wizytacji w każdym stadium jego realizacji, j) dostarczenia na żądanie Inspektora Nadzoru i Zamawiającego wszelkich pomiarów, atestów i niezbędnych badań (wykonanych przez właściwe jednostki badawcze), k) zabezpieczenia i pokrycia kosztów obsługi służb pomocniczych i obsługi branżowych nadzorów technicznych, jeżeli takie wystąpią. 5) Wykonawca zobowiązany jest udzielić gwarancji jakości na zrealizowany przedmiot zamówienia (tj. wykonane roboty budowlane i wbudowane materiały) na okres co najmniej 36 miesięcy (Załącznik Nr 8 do SIWZ). 6) Zamawiający dopuszcza możliwość zaoferowania materiałów i urządzeń równoważnych w stosunku do określonych w dokumentacji projektowej, przy czym nie mogą być one o parametrach gorszych, niż materiałów i urządzeń wskazanych przez Zamawiającego w projekcie, przedmiarze, szczegółowych specyfikacjach technicznych. Użyte przez Zamawiającego w dokumentacji przetargowej nazwy urządzeń i materiałów nie są obowiązujące i należy przyjąć, iż stanowią wskazania/propozycje Zamawiającego. Wyroby budowlane, które będą używane do realizacji przedmiotu zamówienia muszą spełniać wymagania wynikające z przepisów prawa, w tym w szczególności ustawy z dnia 16 kwietnia 2004 roku o wyrobach budowlanych oraz ustawy z dnia 7 lipca 1994 roku Prawo budowlane. 7) Zamawiający posiada zgłoszenie właściwemu organowi zamiaru wykonania remontu nawierzchni placu przy ośrodku zdrowia w Dzierzążni z dn. 18 października 2012r. wraz z potwierdzeniem, że organ nie wniósł sprzeciwu wobec zgłoszonego zamiaru wykonania robót budowlanych z dn. 19 października 2012 r. (AB.6743.1106.2012).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452331206
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: WADIUM 2 000,00 zł (słownie: dwa tysiące złotych)

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://ugdzierzaznia.bip.org.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach