Przetargi.pl
Remont nawierzchni jezdni ul. Sobieskiego

Urząd Miasta Skierniewice ogłasza przetarg

  • Adres: 96-100 Skierniewice, ul. Rynek 1
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 046 8345100 , fax. 046 8345151
  • Data zamieszczenia: 2012-07-24
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Miasta Skierniewice
    ul. Rynek 1 1
    96-100 Skierniewice, woj. łódzkie
    tel. 046 8345100, fax. 046 8345151
    REGON: 00052430600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.um.skierniewice.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont nawierzchni jezdni ul. Sobieskiego
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Remont nawierzchni jezdni ul. Sobieskiego na odc. około 701 m w ramach zadania inwestycyjnego: Remont nawierzchni jezdni ul. Sobieskiego na odc. od al. Rataja do ul. Unii Europejskiej, zgodnie z przedmiarami robót stanowiącymi załączniki do niniejszej SIWZ. 2.Zamówienie obejmuje wykonanie inwestycji drogowej zawierającej zadanie: Remont nawierzchni jezdni ul. Sobieskiego na odc. około 701 m w ramach zadania inwestycyjnego: Remont nawierzchni jezdni ul. Sobieskiego na odc. od al. Rataja do ul. Unii Europejskiej. Uwaga! - Dokumentacja techniczna załączona do SIWZ obejmuje remont całości ulicy, ale niniejsze zamówienie dotyczy remontu odcinka ulicy od pikiety 0+321,00 m (skrzyżowania z ul. Szkolną) do 1+022,00 m. Załączony przedmiar robót (zał. 1.1.) i wykaz cen (zał. 2.1.) dotyczy remontu tylko odcinka ulicy od 0+321,00 m do 1+022,00 m. 3.Orientacyjny zakres inwestycji pn.: Remont nawierzchni jezdni ul. Sobieskiego obejmuje: a) długość projektowanego remontu ulicy Sobieskiego wynosi ok. 701 mb, b) zakres robót obejmuje: - roboty rozbiórkowe nawierzchni jezdni, zjazdów, chodników, opasek, krawężników z ławami, obrzeży itp., - wykonanie warstwy wyrównawczej i nowej warstwy ścieralnej asfaltowej jezdni, ze wzmocnieniem jej siatką przeciwspękaniową, - wykonanie nawierzchni asfaltowej zatok postojowych i zjazdów, - wykonanie opasek bezpieczeństwa z kostki betonowej, - remont istniejących studni rewizyjnych kanalizacji deszczowej i remont wpustów polegający na osadzeniu ich włazów na płytach odciążających, - regulację włazów i kratek ściekowych, - wykonanie nowych wpustów deszczowych oraz przykanalików, - wykonanie regulacji wysokościowej nawierzchni chodników i zjazdów, - rekultywacje zieleni przydrożnej (trawników), - wykonanie stałego oznakowania pionowego i poziomego, - wdrożenie czasowej zmiany organizacji ruchu na czas robót. Szczegółowy zakres robót dla tego zadania jest określony przez przedmiar robót i wykaz cen. 4. Wykonawca zobowiązany jest udzielić co najmniej 48 miesięcznej gwarancji na wykonane roboty budowlane. 5. Szczegółowy opis zamówienia został zawarty w dokumentacjach projektowych na wykonanie zadania oraz w Specyfikacjach Technicznych, które są dostępne w Wydziale Dróg i Komunikacji Urzędu Miasta Skierniewice przy ul. Floriana 9 w pokoju nr 12 oraz na stronie internetowej BIP UM Skierniewice. Uwaga! Tam, gdzie w opracowaniu zostały wskazane normy, aprobaty, specyfikacje i systemy, o których mowa w art. 30 ust. 1 - 3 ustawy Pzp, Zamawiający dopuszcza oferowanie rozwiązań RÓWNOWAŻNYCH. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisane przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane dostawy, spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Dopuszcza się innych producentów materiałów budowlanych, niż podani w opracowaniu, pod warunkiem zagwarantowania RÓWNORZĘDNYCH parametrów technicznych i technologicznych oraz zgodności z obowiązującymi wymaganiami prawnymi oraz w porozumieniu z projektantem. 5. Termin wykonania zamówienia. Zamówienie należy zrealizować do 15 listopada 2012r
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca przystępujący do przetargu zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości: 20 000,00 zł, 2. Wadium powinno być wniesione przed upływem terminu składania ofert. 3. Wadium może być wniesione w formach przewidzianych w art. 45. ust. 6. Ustawy. 4. Wadium w pieniądzu należy wpłacić na rachunek bankowy o nr konta: KREDYT BANK S.A. oddział w Skierniewicach nr 42 1500 1689 1216 8004 0851 0000 z dopiskiem: RZP - wadium do przetargu pn.: Remont nawierzchni jezdni ul. Sobieskiego 5. Zamawiający będzie przechowywał wadium wniesione w pieniądzu na rachunku bankowym i jego zwrot nastąpi zgodnie z art. 46, ust. 4 ustawy. 6. Wadium w innych dopuszczonych formach należy wnieść w kasie Urzędu Miasta Skierniewice. 7. Zwrot wadium nastąpi w przypadkach i na warunkach przewidzianych w art. 46 Ustawy. 8. Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami w przypadkach przewidzianych w art. 46, ust. 4a i 5 ustawy 9. Wadium należy wnieść na okres związania ofertą.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.um.skierniewice.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach