Przetargi.pl
Remont nawierzchni jezdni ul. Chorzowskiej na odcinku od ul. Pszczelnej do granicy z miastem Chorzów w Bytomiu. Odcinek do realizacji: ul. Chorzowska od nr 17 do skrzyżowania ulic Siemianowicka, Witczaka, Katowicka

Gmina Bytom - Miejski Zarząd Dróg i Mostów ogłasza przetarg

  • Adres: 41-902 Bytom, ul. Smolenia 35
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 032 3969700 , fax. 032 3969702
  • Data zamieszczenia: 2012-08-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Bytom - Miejski Zarząd Dróg i Mostów
    ul. Smolenia 35 35
    41-902 Bytom, woj. śląskie
    tel. 032 3969700, fax. 032 3969702
    REGON: 24013698900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mzdim.bytom.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: jednostka budżetowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont nawierzchni jezdni ul. Chorzowskiej na odcinku od ul. Pszczelnej do granicy z miastem Chorzów w Bytomiu. Odcinek do realizacji: ul. Chorzowska od nr 17 do skrzyżowania ulic Siemianowicka, Witczaka, Katowicka
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest remont nawierzchni jezdni ul. Chorzowskiej na odcinku od ul. Pszczelnej do granicy z miastem Chorzów w Bytomiu. Odcinek do realizacji: ul. Chorzowska od nr 17 do skrzyżowania ulic Siemianowicka, Witczaka, Katowicka. 2. Opis stanu istniejącego: 1/ ulica Chorzowska jest jedną z głównych dróg krajowych DK 79 przebiegających po terenie Gminy Bytom i łączy ją z Katowicami - stolicą województwa śląskiego poprzez Gminę Chorzów. 2/ natężenie ruchu drogowego jest jednym z największych na wszystkich drogach bytomskich i dochodzi do 25 tys. pojazdów na dobę. 3/ struktura ruchu jest bardzo niekorzystna dla warunków ruchowych i technicznych jezdni, gdyż występuje w niej bardzo duży udział samochodów ciężarowych. 4/ nawierzchnia jezdni ulicy wykonana jest z mieszanki mineralno-asfaltowej wykazującej już bardzo duże /zmęczenie/ z powodu olbrzymiego natężenia ruchu samochodów i praktycznie wyczerpanie okresu eksploatacyjnego. 5/ jezdnia posiada cztery pasy ruchu - po dwa w każdym kierunku - oddzielone od siebie podwójną linią ciągłą segregacji ruchu. 6/ na przedmiotowym odcinku drogi od początku zakresu przebudowy skrzyżowania ul. Chorzowskiej z ul. Głowackiego (w pobliżu nr 17) do skrzyżowania z ulicami Siemianowicką, Witczaka oraz Katowicką znajdują się chodniki. 7/ jezdnia ograniczona jest betonowymi krawężnikami od chodników, bądź zieleńców. Zlokalizowana jest na niej kanalizacja deszczowa ze studniami rewizyjnymi oraz studzienkami wodościekowymi po obydwóch stronach jezdni, a na odcinku z wyspą studzienki zlokalizowane są również w tym pasie. 8/ po obydwu stronach jezdni umieszczone jest oświetlenie uliczne. 9/ na rozpatrywanym odcinku znajdują się dwa skrzyżowania z sygnalizacją drogową: pierwsze na skrzyżowaniu z ul. Tuwima a drugie na skrzyżowaniu z ulicami Siemianowicką, Witczaka i Katowicką. 10/ na rozpatrywanych odcinkach znajdują się cztery przejścia dla pieszych w poziomie jezdni na skrzyżowaniu z ul. Tuwima, ul. K. Miarki, ul. Siemianowicką oraz jedno przejście podziemne na skrzyżowaniu z ul. Witczaka. 11/ wzdłuż drogi na odcinku od zjazdu na Al. Jana Pawła II przebiega dwutorowa linia tramwajowa, która następnie przecina skrzyżowanie ulic Chorzowska - Siemianowicka - Katowicka - Witczaka na kierunku Siemianowicka - Katowicka. 12/ na remontowanym odcinku drogi zlokalizowana jest jedna zatoka autobusowa (za skrzyżowaniem z ul. Tuwima w kierunku Katowice) oraz jeden peron tramwajowy również na kierunek Katowice. 3. Opis robót modernizacyjno-remontowych. 1/ długość remontowanego odcinka wynosi 633,80 mb, 2/ frezowanie bitumicznej nawierzchni jezdni na głębokość 8 cm na całej szerokości o pow. 10 320 m2 3/ destrukt asfaltowy z rozbiórki nawierzchni należy wywieźć z terenu budowy oraz zutylizować. Odległość wywozu frezu bitumicznego przyjęto 10 km. 4/ mechaniczne oczyszczenie i skropienie lepikiem asfaltowym na gorąco zarówno podbudowy bitumicznej jak i warstwy wiążącej z mieszanki mineralno - asfaltowej 5/ ułożenie dwóch warstw nawierzchni z mieszanki mineralno - asfaltowej - w-wa wiążąca, w-wa ścieralna SMA. Każda z warstw o grubości 4 cm. 6/ malowanie pasów segregacyjnych ruchu na gorąco za pomocą mas termoplastycznych: pasy ciągłe o pow. 200 m2, pasy przerywane o pow. 100 m2, strzałki kierunkowe o pow. 50 m2 i przejścia dla pieszych o pow. 60 m2. 7/ montaż w osi jezdni punktowych elementów odblaskowych w gniazdach w ilości 160 szt. 8/ montaż barierek chodnikowych sztywnych z pochwytem i przeciągiem z rur o średnicy 60 mm i 38 mm o rozstawie słupów z rur o średnicy 60 mm co 1,50 m w ilości 300 mb. 9/ regulacja pionowa studzienek dla: kratek ściekowych ulicznych - 17 szt., dla włazów kanałowych - 30 szt. i dla zaworów wodociągowych - 20 szt. 10/ renowacja tynków zewnętrznych na policzkach schodów terenowych - odbicie starego tynku i wykonanie nowego nakładanego ręcznie - 200 m2. UWAGA: W wycenie robót Wykonawca winien uwzględnić koszt opracowania oraz wykonania organizacji ruchu na czas realizacji robót remontowych. 4. Przedmiot zamówienia opisany został szczegółowo w: a) przedmiarze robót, b) Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych (STWiORB), c) planie sytuacyjnym, przekroju konstrukcyjnym, d) wzorze umowy, które stanowią odpowiednio załączniki nr 1-4 do niniejszej specyfikacji. 5. Zaleca się, aby Wykonawca zapoznał się z przedmiotem zamówienia w terenie. 6. Wykonawca winien udzielić co najmniej 36-miesięcznej gwarancji i rękojmi na wykonane roboty, zastosowane materiały, liczonej od dnia odbioru końcowego potwierdzonego protokołem końcowym. 7. Roboty należy prowadzić w oparciu o projekt tymczasowej organizacji ruchu, opracowany zgodnie z ustawą z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym (j.t. Dz. U. z 2005 r,. Nr 108, poz. 908 z późn. zm.), oraz z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 03 lipca 2003r. w sprawie szczegółowych warunków technicznych dla znaków i sygnałów drogowych oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego i warunków ich umieszczania na drogach - załączniki nr 1, 2 , 3, 4 (Dz. U. z 2003 r., nr 220 poz. 2181z późn. zm.), zatwierdzony przez Prezydenta Miasta, który przedłoży Wykonawca Zamawiającemu przed rozpoczęciem robót.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452331426
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 60 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium w kwocie 56 200,00 zł. 2. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku formach, o których mowa w art. 45 ust. 6 ustawy. 3. W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie gwarancji, gwarancja powinna być sporządzona zgodnie z obowiązującym prawem i winna zawierać następujące elementy: a) nazwę dającego zlecenie (wykonawcy), beneficjenta gwarancji (zamawiającego - tj. Gmina Bytom - Miejski Zarząd Dróg i Mostów, 41-902 Bytom ul. Smolenia 35), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji) oraz wskazanie ich siedzib, b) określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją, c) kwotę gwarancji, d) okres ważności gwarancji (nie może być krótszy niż okres związania ofertą), e) oświadczenie gwaranta, w którym zobowiązuje się on nieodwołalnie do bezwarunkowej zapłaty kwoty wadium na pierwsze pisemne żądanie zamawiającego zawierające oświadczenie, iż zaszła jedna z przesłanek zatrzymania wadium wymienionych w ustawie Prawo zamówień publicznych. Powyższe zapisy stosuje się również do poręczeń wskazanych w art. 45 ust 6 pkt 2 i 5 ustawy 4. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na następujący rachunek Zamawiającego: Getin Noble Bank O/Bytom: 43 1560 1049 0000 9030 0026 9731. 5. Wadium wnoszone w innych dopuszczalnych formach należy złożyć w oryginale w siedzibie zamawiającego - 41-902 Bytom, ul. Smolenia 35 (III piętro - pok. nr 25 - Dział Zamówień Publicznych), 6. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert, przy czym wniesienie wadium w pieniądzu za pomocą przelewu bankowego zamawiający będzie uważał za skuteczne tylko wówczas, gdy bank prowadzący rachunek zamawiającego potwierdzi wpływ środków na rachunek zamawiającego i uznanie środków na tym rachunku przed upływem terminu składania ofert. 7. Zamawiający zwraca wadium w przypadkach wymienionych w art. 46 ustawy. Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46 ust. 1a ustawy. 8. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mzdim.bytom.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach