Przetargi.pl
Remont nawierzchni jezdni i chodników ul. Mała i ul. Piaskowa ( po ISPIE) w Bolesławcu

Gmina Miejska Bolesławiec ogłasza przetarg

  • Adres: 59-700 Bolesławiec, ul. Rynek 41
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 075 6456400 , fax. 075 6456402
  • Data zamieszczenia: 2009-11-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miejska Bolesławiec
    ul. Rynek 41 41
    59-700 Bolesławiec, woj. dolnośląskie
    tel. 075 6456400, fax. 075 6456402
    REGON: 23082140500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.boleslawiec.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont nawierzchni jezdni i chodników ul. Mała i ul. Piaskowa ( po ISPIE) w Bolesławcu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest remont nawierzchni jezdni i chodników, w zakresie: - rozebranie nawierzchni jezdni z mieszanek mineralno - bitumicznych - mechaniczne rozebranie nawierzchni jezdni z kostki kamiennej - rozebranie istniejących chodników z płyt betonowych i kostki brukowej (kostka do ponownego użycia lub do zwrotu właścicielom przyległych nieruchomości) - ułożenie krawężników kamiennych i betonowych na ławach betonowych - 828 mb, - ułożenie obrzeży betonowych - 254 mb - ułożenie chodnika z kostki betonowej gr. 8 cm - ok. 340 m2, - wykonanie ścieków ulicznych z kostki kamiennej (kostka inwestora) - regulacja pionowa studzienek dla: kratek ściekowych, włazów kanałowych, zaworów wodociągowych i gazowych oraz studzienek telekomunikacyjnych - korytowanie, ułożenie: warstw odsączających, warstwy podbudowy i warstw (wiążącej i ścieralnej) jezdni pow. ok. 3.000 m2, - ułożenie kostki brukowej betonowej gr. 8 cm (kostka szara, czerwona i żółta), - ułożenie płyt ostrzegawczych, informujących osoby niewidome i słabowidzące o wejściu na przejście dla pieszych - ok. 45 m2, - roboty elektryczne (wymiana słupów oświetleniowych- 12 słupów i wraz z kompletami oświetleniowymi i kabli je zasilających w rurach osłonowych - ok. 370 mb , przestawienie szafki oświetleniowej SOU-4), badania i pomiary, - inwentaryzacja geodezyjna, - uporządkowanie placu budowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452331426
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 5 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1.1 spełniają warunki zawarte w art. 22 ust. 1 i nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust.1 i 2 ustawy PZP. 1.2 zrealizowali w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej 1 robotę budowlaną z zakresu: wykonania nawierzchni drogi z mieszanki asfaltowej, układania kostki brukowej, wykonanie oświetlenia. 1.3 dysponują do kierowania robotami budowlanymi pracownikami posiadającymi uprawnienia do realizacji robót budowlanych określonymi przepisami Prawa budowlanego - 1 w branży drogowej oraz 1 w branży elektrycznej. 2. Ocena spełnienia warunków wymaganych od wykonawców zostanie dokonana wg formuły spełnia- nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 2. Formularz ofertowy - załącznik Nr 1, 3. Oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - załącznik Nr 2, 4. Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających robotom budowlanym stanowiącym przedmiot niniejszego zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania wraz załączeniem minimum 1 dokumentu potwierdzającego należyte wykonanie co najmniej 1 roboty budowlanej z zakresu: wykonania nawierzchni drogi z mieszanki asfaltowej, układania kostki brukowej, wykonania oświetlenia potwierdzającego, że roboty te zostały wykonane należycie - załącznik Nr 3, 5. Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia jako kierownicy robót, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonywania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności - 1 w branży drogowej 1 w branży elektrycznej - załącznik Nr 4 - do załącznika należy dołączyć kserokopie uprawnień, potwierdzające kwalifikacje zawodowe wymienionych osób oraz aktualne zaświadczenia potwierdzające przynależność wymienionych osób do Izby Inżynierów Budownictwa, 5a. Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa w pkt 5, wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował, 6. Wykaz części zamówienia, której wykonanie wykonawca powierzy podwykonawcom - załącznik Nr 5, UWAGA: Jeżeli wykonawca przewiduje podwykonawców, należy wypełnić i załączyć do oferty przetargowej Załącznik Nr 5 . Jeżeli wykonawca nie przewiduje podwykonawców, należy wpisać w w/w załączniku nie dotyczy i również załączyć do oferty. 7. Kosztorysy ofertowe (zaleca się wykonanie kosztorysów w wersji uproszczonej) - 2 szt.; 7.1 Kosztorys ofertowy - ul. Paskowa, ul. Mała - roboty drogowe, 7.2 Kosztorys ofertowy - oświetlenie ul. Piaskowej

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.um.boleslawiec.bip-gov.pl/public/?id=50088
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach